15 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Londra'dan New York'a dünyayı Türk kahvesi kokusu sardı...

Londra’dan New York’a dünyayı Türk kahvesi kokusu sardı…

Nafizcan Önder
4 Aralık 2023
1 dk okuma

Arzum OKKA, hazırladığı CGI reklam filmleri ile 5 Aralık Dünya Türk Kahvesi Günü’nü kutladı. Dijital mecralarda yayınlanan filmlerde Arzum OKKA Türk Kahvesi Makinesi ve OKKA fincanları, Londra, New York ve İstanbul gibi dünyanın en önemli şehirlerinin sembol yapı ve meydanlarında konumlandırıldı. Sosyal medyada yoğun beğeniyle karşılaşan filmler ile Arzum, Türk kahvesi ve kültürünün dünyaya tanıtımını kendine misyon edişinin altını yeniden çizdi.  

Arzum OKKA, UNESCO’nun Türk kahvesini, Somut Olmayan Kültürel Miras Listesi’ne dahil edilişi ve 5 Aralık’ın “Dünya Türk Kahvesi Günü” olarak kutlanışının 10. yılına özel hazırladığı reklam filmi ile sosyal medyada ses getirdi. Dev OKKA Türk Kahvesi Makinesi ve OKKA fincanlarının, CGI (Computer Generated Imagery) tekniğiyle Londra Tower Bridge, New York sokakları ve İstanbul İstiklal Caddesi gibi dünyanın en önemli şehirlerinin sembol yapı ve meydanlarıyla bütünleştirilmesiyle hazırlanan filmler TBWA\Istanbul imzası taşıyor.

https://www.youtube.com/shorts/czqdveMY3BM
Londra
İstanbul
https://www.youtube.com/shorts/X51h-0LrajU
New York

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Arzum

Reklamveren Marka Ekibi: Seda Simur Büyükkucak, Melike Gezgin, Gökhan Kapıcı, Hazal Erulusoy, Buket Balcan, Eda Balcı

Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul

İletişim Ajansı: Salt İletişim Grup

CCO: İlkay Gürpınar

ECD: Volkan Karakaşoğlu

Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan, Serdar Güngör

Yaratıcı Grup Başkanı: Sungun Çalışkan

Yaratıcı Ekip: Gizay Samancı, Mustafa Pamuk

Genel Müdür: Tuğyan Çelik

Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ

Marka Ekibi: Çağla Yalçınkaya, Bahar Kılıç, Dilşah Koşkan

CSO: Toygun Yılmazer

Stratejik Planlama Ekibi: Onur Aydın, Yunuscan Hisimcil, Su Solak
Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir

Prodüksiyon Ekibi: Leyla Özgecan Gezer, Mert Adabaş

Prodüksiyon: Spark Film

Yürütücü Yapımcı: Beyza Baykal

Görsel Efektler: Mojo FX

VFX Prodüktörü: Serhan Barut

VFX Proje Yöneticisi: Serdan Akcan Sert

3D Sanatçıları: Onur Ünlü, Tolga Kapıcıoğlu

Kompozit Sanatçısı: Hakan Altınok

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

arzum CGI TBWA\Istanbul
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
3 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
4 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
5 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Güncel Haberler
Tüketiciler "sürdürülebilir restoranlara" yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Tüketiciler “sürdürülebilir restoranlara” yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
2026’da gündem "kültür bütçesi" olmalı!
2026’da gündem “kültür bütçesi” olmalı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Haberler
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
İrem Alimoğlu
6 gün önce
Her 10 üniversite öğrencisinden 9'u ekonomik olarak zorlanıyor
Haberler
Her 10 üniversite öğrencisinden 9’u ekonomik olarak zorlanıyor
Nafizcan Önder
13 Ekim 2025
Vogue Amerika'da Anna Wintour'un yerine gelen isim Chloe Malle oldu
Haberler
Vogue Amerika’da Anna Wintour’un yerine gelen isim Chloe Malle oldu
Sena Tufan
3 Eylül 2025
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Haberler
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.