Kocaman umutlara dönüşen küçük adımlar

Kahve Dünyası, mağazalarındaki kraft torbaları sosyal sorumluluk projesine dönüştürüyor, TEMA Vakfı iş birliğiyle çocuklara, gençlere ve doğaya el uzatıyor.“Her Çocuk Bir Fidan” mesajıyla yola çıkılan projenin animasyon filminde, Kahve Dünyası mağazasından yapılan alışverişte alınan kraft torba ile bir çocuğun doğa sevgisi gelişimine nasıl yardım edildiği anlatılıyor.

Kahve Dünyası, budunyahepimizin.org platformu altında sürdürdüğü kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarına bir yenisini ekleyerek TEMA Vakfı ile birlikte “Her Çocuk Bir Fidan” projesini hayata geçiriyor. Türkiye genelindeki tüm mağazalarında kraft torbaları satmaya başlayan Kahve Dünyası, bu torbalardan elde ettiği gelir ile TEMA Vakfı’nın doğayı seven, anlayan ve koruyan nesillerin yetişmesi için düzenlediği doğa eğitimlerine katkı sağlıyor. Proje kapsamında bir yılda 10 bin lise öğrencisine, Kahve Dünyası ve TEMA Vakfı ortak projesiyle ulaşılması hedefleniyor.  Kahve Dünyası ve Tema Vakfı iş birliği için hazırlanan film, Karbonat’ın imzasını taşıyor.

Kampanyanın Künyesi: 

Reklamveren: Kahve Dünyası
Reklamveren Yetkilileri: Gaye Doğança, Münür Coşkun, Yasemin Hancı, Ilgın Özkan, Muhammet Akkoyun
Reklam Ajansı: Karbonat
Ajans Başkanları: Melih Dinçer, Cenk Gümüşcüoğlu
Kreatif Direktör: Cihan Kavaklıpınar
Kreatif Ekip Lideri: Selim Küçükkutlu
Kreatif Ekip: İrem Ataman, Oğuzhan Öztürk, Ayşegül Pamak
Müşteri İlişkileri Direktörü: Ceren Ünay
Müşteri İlişkileri: Merve Karaçelik, Tuğçe Kahveci, Doruk Kır
Dijital ve Strateji Direktörü: Burak Sıraç
Sosyal Medya Ekip Lideri: İrem Örsel
Animasyon Şirketi: Lunapark Film

 

 

İLGİLİ HABERLER