Knorr yeni dijital reklam filmiyle sporcuların içini okuyor

Milli Sporcu Kerem Tunçeri’nin yer aldığı, protein kaynağı yeni “Knorr Kemik İlik Suyu” için çekilen dijital reklam filmi yayına girdi.

MullenLowe İstanbul imzalı filmde Milli Sporcu Kerem Tunçeri’nin içinden geçenler hem fiziksel hem de mental anlamda daha iyi hissetmek için spor yapan herkesin beklentisini anlatıyor. Zinde başlanılan günler, iyi görünen dayanıklı bir vücut ve yeni başarılar arzu eden sporseverlerin içini okuyan Knorr; yeni ürünü Knorr Kemik İlik Suyu” ile tam da bu istekleri karşılıyor.

Reklam filminde Milli sporcu Kerem Tunçeri gibi spor tutkunlarının içini okuyan Knorr; “Knorr Kemik İlik Suyu” nun şişesi kadar içeriğinin de şeffaf olduğu mesajını da veriyor. “İçinde İyilik Var” mottosu ile cam kavanozda sunulan “Knorr Kemik İlik Suyu” tüm şeffaflığı ile dijital reklam filminde tüketicinin karşına çıkıyor. Sekiz saat boyunca ağır ağır kaynatılmış yüksek protein kaynağı yeni “Knorr Kemik İlik Suyu” sporcuların doğru ve dengeli beslenmesi için gerekli desteği sağlıyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Unilever/Knorr
Reklamveren Temsilcisi: Aslı Erdoğan, Benan Özer, Kerem Diramca, Başak Balcı, Tuba Çurman
Reklam Ajansı: MullenLowe İstanbul
ECD: Berkay Özay
Yaratıcı Ekip : Mustafa Can Demir, Emrah Güzel
Müşteri İlişkileri: Ceyda Coşkun, Merve Günay, Tais Berberyan
Stratejik Planlama: Yusuf Muslubaş, Aslı Koparal
Ajans Prodüktörü: Tuğrul Karadeniz, Emirhan Akıncı
Yapım Şirketi: Depo Film
Yönetmen: Tolga Evgüzel
Post-prodüksiyon: İmaj Yapım

İLGİLİ HABERLER