“Kırmızı Kamyonlar” şişeden daha fazlasını taşıyor

Reklamveren: Coca-Cola Şirketi 
Reklam Ajansı: McCann İstanbul
CCO: Uğur Çakır
Kreatif Direktör: Burcu Deniz
Müşteri İlişkileri Direktörü: Özlem Milor İslam
Müşteri Direktörü: Ceren Su Olgaç
Müşteri Temsilcisi: Elif Baki
Ajans Prodüktörü: Simten Tolun
Prodüksiyon Şirketi: Filmpark
Yönetmen: Mete Özok
Prodüktör: Oğuz Ongun
Görüntü Yönetmeni: Suat Kutluğ

Coca-Cola, kırmızı kamyonlarının, şişelerce Coca-Cola’dan çok daha fazlasını taşıdığını anlatan bir kampanya hazırladı. Coca-Cola Kırmızı Kamyon reklam filminin başrollerinde gerçek bir Coca-Cola çalışanı ve oğlu da yer alırken, Coca-Cola’nın ülkenin her köşesine ulaşarak, mutluluk götürdüğü anlatılıyor. Reklam filminde, Coca-Cola’nın Türkiye’de gerçekleştirdiği kurumsal sosyal sorumluluk projelerinden örnekler izleyiciyle paylaşılıyor.

Kırmızı kamyon, “Geleceğin Tarımı” projesi kapsamında kuraklıkla mücadele eden çiftçilere, suyu toprakta tutmayı sağlayan modern tarım uygulama sistemleri ulaştırarak yolculuğuna başlıyor. Ardından 2010 yılından beri Milli Eğitim Bakanlığı, Aktif Yaşam Derneği ve Coca-Cola Hayata Artı Vakfı ortaklığında yürütülen ve ilköğretim öğrencilerinin günlük hayatında fiziksel aktivite alışkanlığı kazandırmayı amaçlayan “Çık Dışarıya Oynayalım” projesi ve öğrencileri daha aktif bir yaşama yönlendirmeyi hedefleyen “3.2.1 Başla!” projesine yer veriliyor. Son bölümde ise, Coca-Cola’nın 10 yıldır devam eden Milli Takımlar Ana sponsorluğu ve “İyi birey, iyi vatandaş, iyi futbolcu” felsefesiyle destek verdiği Gelişim Ligleri’ni simgelemek amacıyla, Coca-Cola’nın kırmızı kamyonu, bir milli maç öncesinde, stadyum önünde taraftarlarla buluşuyor. Reklam filminde, kırmızı kamyonun son durağı ise, reklam filminin başrolünde yer alan Coca-Cola çalışanının evi oluyor.

Uzun yıllardır Coca-Cola’da görev yapan Menderes Gündüz ve oğlu rol aldığı reklam filminin senaryosu ise McCann İstanbul’a ait.

İLGİLİ HABERLER