İlk defa bir YouTube yıldızı TV’de reklam yüzü oldu!

Reklamveren Temsilcisi:

Intel: Pınar Dülgerler Dinç, Özge Bozkurt, Cem Berk Aydın 

Teknosa: Serap Balkan, Demet Demirkaya

HP: Zeynep Şaklıoğlu

Kreatif Ajans: Happy People Project + YouthWorks

Yaratıcı Direktör : İdil Akoğlu

Yaratıcı Ekip : Yağız Patan, Mert Sönmez, Tolga Özbakır, Rüya Ögü, Hasan Çalışkan, Ceren İçdem 

Entegre Müşteri İlişkileri Ekibi : Seden Gürcü, Eray Olguner

Entegre Strateji : Mert Soyal

Digital Departman Direktörü : Sera Aktüre

Digital Proje Yöneticisi : Dilara Mataracı

Sosyal Medya Yöneticisi : İzlem Türker

Digital Analist : Irmak Kayserilioğlu

Produktör: Begüm Baran, Ezgi Soysal

Prodüksiyon Şirketi: SparkFilm (TV), Gorilla & Miasma (Digital), Profabrika ( Digital)

Teknolojinin devleri Intel, HP ve TeknoSA gençlerin kendilerine ait ilk bilgisayarlarına sahip olmaları için “Laptop Zamanım Geldi” sloganıyla bir kampanya başlatıyor. Gençlere onların mecrası Youtube’da seslenirken, kampanyanın TV ayağında da aileleri hedefliyor. Bugünün çocukları bilgisayar ile ders çalışma, sunum hazırlama, tasarım yapma, video editleme, oyun oynama gibi zor ve performans gerektiren işlemler yapacak yetkinliğe sahipler. Ancak önlerinde aşamadıkları bir engel var: Ebeveynlerinin artık kullanmadıkları eski bilgisayarıyla ya da tabletiyle çalışmak zorunda kalmak. Bu eski bilgisayarlar ve tabletler gençler için yetersiz kalabiliyor. Kampanya da bu eğilimden yola çıkıyor ve gençlerin artık kendilerine ait, güçlü bir laptopa sahip olarak daha verimli üretimler yapabileceğini ve eğlenebileceğini ailelere hatırlatmayı hedefliyor. 

Kampanya bambaşka dinamiklere sahip iki farklı kitleye sesleniyor. Okul çağındaki gençler ve aileleri. Bu iki kitle için yeni nesil ve entegre bir iletişim planının hayata geçirilmesinde Happy People Project ve YouthWorks rol alıyor. Türkiye’de ilk defa bir Youtube fenomeni; Intel, HP ve TeknoSA tarafından hayata geçirilen reklam filminde yer alıyor. Gençlerin en sevdiği Youtube karakterlerinden biri olan Orkun Işıtmak, reklam filmine ani bir giriş yaparak -gençlerin deyimiyle ”trolleyerek”- ailelere artık çocuklarının kendilerine ait, güçlü bir laptopa sahip olma zamanlarının geldiğini hatırlatıyor. Ardından iletişimin ana odağı olan okul çağındaki gençleri Intel Youtube kanalına davet ediyor. İletişim Youtube’daki eğlenceli içerikler ve ürün incelemeleri ile devam edecek.

 

İLGİLİ HABERLER