27 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
HADİ, "veresiyeyi" geri getirdi...

HADİ, “veresiyeyi” geri getirdi…

Marketing Türkiye
22 Temmuz 2024
2 dk okuma

TOM Bank’ın uygulaması HADİ, ilk reklam filmini yayınladı. Marka yüzünün Sinem Kobal olduğu lansman filminde HADİ’nin veresiye özelliği, bedava para uygulaması ve ücretsiz bankacılık işlemleri dikkat çekti.

TOM Bank, teknoloji odaklı inovatif bakış açısıyla hayata geçirdiği HADİ uygulamasının ilk reklam filmini yayınladı. Filmde, ilk yılında 9 milyon kullanıcıya ulaşan HADİ’nin finans dünyasındaki yükselişi vurgulandı. Sevilen oyuncu Sinem Kobal’ın marka yüzü olduğu filmde, lansman heyecanını yansıtan “Hadi Geliyor Hadi” reklam müziği ile HADİ’nin kullanıcılarına sunduğu faydalara dikkat çekildi.

HADİ’nin bankacılık sektörünün imza binaları arasında bir uygulama olarak yükseldiğinin görüldüğü filmde, TOM Bank’ın, 13 binden fazla mağazasıyla Türkiye’nin en büyük market zinciri olan A101 ile güçlerini birleştirmesi sonucunda kullanıcılara sunduğu avantajları ekrana taşındı. Üstelik sadece A101’de değil, English Home ve Eve’de de HADİ’nin ayrıcalıkları kolayca kullanılabiliyor. RABARBA imzasını taşıyan reklam filminin yönetmen koltuğunda ise Cemal Alpan yer aldı.

Şimdi al sonra öde

Özellikle veresiye alışverişe dijital bir boyut kazandırmasıyla öne çıkan HADİ, A101 mağazalarında kasada QR kod okutarak saniyeler içinde 2 ay sonra ödemeli veresiye alışveriş imkânı sunuyor. Üstelik Hadi Veresiye kullanmak için yapılması gerekenler oldukça kolay. Uygulama üzerinden kullanıcılar, limit bilgisini anında öğrenebiliyor ve saniyeler içinde kasada veresiye alışveriş yapabiliyor. Ayrıca HADİ’nin masrafsız ve kolay kullanım vaat eden dijital bankacılık hizmetleri, kullanıcıların perakende ve market alışverişlerindeki ihtiyaçlarına yanıt veriyor.

https://www.youtube.com/watch?v=OHla7oOsgZw

Kampanyanın Künyesi

  • Reklam: Bankacılık dünyasında HADİ yükseliyor.
  • Reklamveren: TOM Bank
  • Reklam Ajansı: Rabarba
  • Reklamveren Yetkilisi: Onur Özkan, Mustafa Ekmen, Ahmet Karan, Naz Özerden, Emel Şan Bayraktar, Zeynep Orhan, Başak Arısüt, Ömer Üzmez
  • Yönetici Kreatif Direktör: Pemra Ataç Açıktan
  • Kreatif Direktör: Volkan Yanık
  • Kreatif Ekip Liderleri: Besime Duman, Sergen Temel Bayram
  • Kreatif Ekip: Büşra Öğüt
  • Strateji: Oğuz Savaşan
  • Müşteri İlişkileri: Nihan Şimşek, Sezin Kenangil
  • Prodüktör: Berrak Damla Olgun
  • Medya Planlama/Satınalma: People Initiative
  • Prodüksiyon Şirketi: Kraft
  • Yönetmen: Cemal Alpan
  • Yapımcı: Tolga Erener
  • Post-Prodüksiyon Şirketi: Mojo FX
  • Müzik: Jingle Jackson
  • Mecra: TV, Dijital, Radyo, OOH
1 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
2 Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
3 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
4 TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
5 Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Güncel Haberler
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Haberler
Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Sena Tufan
6 Eylül 2025
Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Haberler
Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Sena Tufan
3 hafta önce
Trendyol’da yaz rüzgarı: Plaj ürünleri ve klimalara yoğun talep
Haberler
Trendyol’da yaz rüzgarı: Plaj ürünleri ve klimalara yoğun talep
İrem Alimoğlu
25 Ağustos 2025
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı yol haritasını açıkladı: Tek kullanımlık plastiklere veda!
Haberler
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı yol haritasını açıkladı: Tek kullanımlık plastiklere veda!
İrem Alimoğlu
15 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.