18 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Güç sende!

Güç sende!

Nafizcan Önder
19 Mart 2024
2 dk okuma

Petlas, yenilediği marka vaadi üzerine kurguladığı “Petlas ile güç sende” reklam filmini yayına aldı. Çekimleri 3 ayrı şehirde 4 gün süren reklam filmiyle “güç” kavramı sahipleniliyor.

Liderlik ettiği gelişimin ve yeniliğin peşindeki başarılı yolculuğunun ardında yatan güç kavramını marka stratejisi haline getiren ve sahip olduğu güç ile ürettiği lastikleri dünya genelinde bugüne kadar 130’dan fazla ülkeye ihracat eden sektörünün lider kuruluşu Petlas, lastikte güç kavramını, markasının ve fabrikasının üretim gücüyle özdeşleştirerek filmin odağına alıyor.

Marka yeni reklam filmi Petlas’ın gücünü, hem metrekare hem üretim kapasitesi hem de ürün çeşitliliği olarak Türkiye’nin ve Avrupa’nın tek çatı altında en büyük lastik fabrikası olmasından, Türkiye’den en fazla ülkeye ihracat yapan lastik üretici olma özelliğinden, yaygın satış ağından, her yıl geliştirdiği yüzlerce Ar-Ge projesinden ve hiç azalmayan en zorlu koşullara dayanan ürünleri tasarlama motivasyonundan aldığına vurgu yapıyor.  Petlas, reklamda ayrıca ürünlerini markanın sahibi olduğu Türkiye’nin tek akredite test pistinde sınadığına da değiniyor. Markanın ve fabrikasının sahip olduğu bu güce günlük yaşamda araç kullanan herkesin bir gün ihtiyaç duyacağını vurgulayan final sahnesiyle güçlü ve kaliteli lastiğin önemini tüketiciye geçirerek reklam filmini sonlandırıyor.

Petlas’ın yeni reklam filmini değerlendiren Petlas Pazarlama Müdürü Esra Ertuğrul Boran: “Yeni reklam filmimizde markamız hakkında bilinmeyen birçok özelliği anlatıyoruz. Otomobil, otobüs, kamyon, traktör, iş makinesi gibi kullanım alanlarının yanında yarış araçları, askeri araçlar ve hava araçlarına ürettiğimiz lastiklerle rakiplerimizden ayrışmamızın altını çiziyoruz. Sayıları her geçen gün artan yeni nesil SUV ve elektrikli araçların ihtiyaç duyduğu gücün de Petlas’ın fark yaratan Ar-Ge’si ile karşılanacağına vurgu yapıyoruz. Reklam filminde gururla öne çıkardığımız bir başka konu da Petlas’ın hava aracı lastiklerini akredite edebilen uluslararası bir test merkezine sahip dünyada dördüncü, Türkiye’de tek marka olması” diye konuştu.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Petlas

Reklamveren Temsilcisi: Esra Ertuğrul Boran, Alper Şahin

Reklam Ajansı: Concept

Müşteri İlişkileri: Barış Alemdar, Özlem Najdi

Prodüksiyon: Organic Film

Yönetmen: T. Onur Erdem

Görüntü Yönetmeni: Firar Güney Kayran

Yapımcılar: Cengizhan Fidan, İrem Durdil

Petlas
1 Her 3 gençten 1'i ne eğitimde ne istihdamda!
Her 3 gençten 1’i ne eğitimde ne istihdamda!
2 İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
3 Türkiye Innovation Week 2025, yapay zeka ve inovasyon liderlerini bir araya getiriyor
Türkiye Innovation Week 2025, yapay zeka ve inovasyon liderlerini bir araya getiriyor
4 Markaların yeni oyun alanı: The Summer I Turned Pretty
Markaların yeni oyun alanı: The Summer I Turned Pretty
5 PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-18 Eylül)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-18 Eylül)
RTÜK’ten dijital platformlara ceza yağdı
RTÜK’ten dijital platformlara ceza yağdı
Yorgos Lanthimos, Prada için Scarlett Johansson’u farklı kimliklerle sahneye taşıyor
Yorgos Lanthimos, Prada için Scarlett Johansson’u farklı kimliklerle sahneye taşıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Jane Birkin’in orijinal Hermès çantası 10 milyon dolara satıldı
Haberler
Jane Birkin’in orijinal Hermès çantası 10 milyon dolara satıldı
İrem Alimoğlu
11 Temmuz 2025
Google Haritalar'ın Kırmızı Pin'i markalara ne anlatıyor?
Haberler
Google Haritalar’ın Kırmızı Pin’i markalara ne anlatıyor?
Marketing Türkiye
22 Temmuz 2025
Spotify'ın Türkiye'deki editörlerine inceleme başlatıldığı öne sürüldü
Haberler
Spotify’ın Türkiye’deki editörlerine inceleme başlatıldığı öne sürüldü
Marketing Türkiye
11 Ağustos 2025
Derya Açar Ergüç yazdı: "İletişim yeni dili: Kültür ve sanat"
Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: “İletişim yeni dili: Kültür ve sanat”
Marketing Türkiye
19 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.