Google, Facebook, Snapchat ve Twitter’a idollerimizi takip etmemizi kolaylaştırdıkları için teşekkür ederek başlayan TBWA Helsinki imzalı kampanya mavi tikin ünlü isimler için önemine değiniyor. Takipçilerinin doğru ismi takip ettiğinden emin olmasını sağlayan bu mavi tik içinde bulunduğumuz süreç sırasında ulaşmaya çalıştığımız bilgilerin doğruluğunu da tescillese ne güzel olurdu! TBWA Helsinki, özellikle salgın döneminde hacmi artan yanlış sağlık ve güvenlik bilgileri havuzunu kurutma amacı doğrultusunda, objektif ve güncel bilgi paylaşan sağlık profesyonellerinin kendi doğrulama işaretine sahip olması gerektiğini ve bu isimlerin kampanyasının da adı olan “The Essential Influencers” (Esas Influencer’lar) tanımına hak kazandıklarını dile getiriyor. Yeşil renkli ve bir virus görünüme sahip mavi tik muadilinin ortasında ise information’ın (bilgi) ilk harfi olan “i” bulunuyor.
Global sağlık profesyonellerine mavi tik!
Güncel Haberler