1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
GittiGidiyor, 20 yıllık yolculuğunu "Pazar Yeri" belgeseliyle anlattı

GittiGidiyor, 20 yıllık yolculuğunu “Pazar Yeri” belgeseliyle anlattı

Berçem Sultan Kaya
16 Mart 2022
2 dk okuma

Türkiye’nin ilk online pazar yeri GittiGidiyor, 20’nci kuruluş yıl dönümünü belgesel tadında bir filmle kutluyor. GittiGidiyor’un kuruluş hikayesinden ilham alınarak hazırlanan “Pazar Yeri” kısa filmi, e-ticaret sektörünün gelişimine de ışık tutuyor.

Türkiye’nin en güçlü start-up’larından biri olarak 2001 yılında kurulan ve Türkiye’nin en büyük e-ticaret sitelerinden biri olan GittiGidiyor, 20’nci yaşını belgesel tadında bir filmle kutluyor. 140journos Prodüksiyon’un katkılarıyla hazırlanan “Pazar Yeri” filmi hem GittiGidiyor’un hem de e-ticaret sektörünün gelişimini konu alıyor. Film, henüz Türkiye’de internetin yeni kullanılmaya başlandığı günlerde, GittiGidiyor’un nasıl kurulduğunu ve büyüme hikayesini anlatıyor. Türkiye’yi ilk kez online pazar yeri kavramıyla tanıştıran GittiGidiyor’un “Pazar Yeri” filmi, bir anlamda e-ticaret sektörünün tarihine de ışık tutuyor. 

E-ticarette öncü olduk

Kuruluşlarının ilk gününden itibaren gerçek anlamda bir pazar yeri olarak hizmet verdiklerini ifade eden GittiGidiyor Genel Müdürü ve eBay MENA Bölge Direktörü Öget Kantarcı sözlerine şöyle devam etti: “GittiGidiyor, Türkiye’nin hem internetle hem de e-ticaretle yeni tanışmaya başladığı bir dönemde kuruldu ve pek çok ilkin öncüsü oldu. eBay tarafından satın alınmasıyla ise ülkemizde bu alandaki diğer birçok yatırımın önünü açtı.

Bir start-up olarak kurulan GittiGidiyor, bugün e-ticaret sektörünün en güçlü oyuncularından biri. 25 milyon ürünle hizmet veren, 35 milyon kullanıcısı olan, 120 bin satıcısıyla Türkiye’de 2 milyondan fazla insanın geçiminde rol oynayan, eBay üzerinden sağladığı e-ihracat fırsatıyla yerli işletme ve markalarımızı yurt dışına açan büyük bir platform. 20 yıl boyunca, ülkemizde dijitalleşmeye ve e-ticaret ekosisteminin gelişmesine büyük katkı sağlamış olmaktan mutluluk ve gurur duyuyoruz.”

GittiGidiyor, 20 yıllık yolculuğunu "Pazar Yeri" belgeseliyle anlattı

Filmle ilgili de değerlendirmede bulunan Kantarcı, “140journos’la birlikte hazırladığımız “Pazar Yeri” bir tanıtım filminden ziyade sektörün tarihsel gelişimini de göstermesi bakımından arşiv niteliğinde bir yapım oldu. Filmde geçmişten günümüze geleneksel ticaretten online alışverişe geçiş sürecini dönemin tüm gelişmeleriyle birlikte görüyoruz. Bunun yanı sıra GittiGidiyor’un tarihsel yolculuğunu da bu kronolojide takip ediyoruz. 3 genç girişimcinin büyük bir vizyonla kurduğu şirketten eBay gibi bir dünya deviyle yollarının kesişmesine, hızla büyürken yarattığı kurum kültürüyle örnek gösterilen bir şirkete dönüşmesine kadar olan yolculuğa tanıklık ediyoruz. Bu yolculukta ve filmde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.

Gittigidiyor
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
3 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
4 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
5 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Güncel Haberler
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor...
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Haberler
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Sena Tufan
3 hafta önce
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Haberler
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Sena Tufan
22 saat önce
Soğuk kahvede sıcak rekabet!
Haberler
Soğuk kahvede sıcak rekabet!
İrem Alimoğlu
3 Eylül 2025
LEAD Network Türkiye’den kadın liderliği için güçlü bir adım
Haberler
LEAD Network Türkiye’den kadın liderliği için güçlü bir adım
İrem Alimoğlu
30 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.