17 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Gerçek bir hikâyeden uyarlanan THOMSON Türkiye’nin ilk reklam filmi yayınlandı
Haberler

Gerçek bir hikâyeden uyarlanan THOMSON Türkiye’nin ilk reklam filmi yayınlandı

Advertorial
29 Mayıs 2025
1 dk okuma

Avrupa’nın en çok bilinen televizyon üreticilerinden THOMSON, Türkiye pazarına resmi olarak giriş yaptığını duyurmuştu. THOMSON, yaşanmış bir hikâyeden yola çıkarak hazırladığı, “Bir Ege Köyünün ilk renkli televizyonu“ konulu ilk reklam filmini yayınladı.

Avrupa’nın en iyi markaları arasında yer alan, dünyanın ise en eski elektronik markalarından biri olan THOMSON; geçtiğimiz aylarda Türkiye pazarına resmi olarak giriş yaptığını duyurmuştu. THOMSON, yaşanmış bir hikâyeden yola çıkarak hazırladığı ve insanların hayatlarında izler bırakan anılardan birini ekranlara taşıdı. 30 yıl önce, Ege’nin köylerinden birinde ilk renkli televizyonun THOMSON (marka) olduğu anlatılan filmde; geçmişte THOMSON televizyon kullanan karakterin, o zamanlar yayınlanan önemli maçları, filmleri, dizileri komşularıyla evinde izlediği ve THOMSON’ın yıllar sonra kendisine yaptığı sürpriz anlatılıyor.

THOMSON Türkiye Pazarlama Grup Yöneticisi Belemir Özkırım, şöyle konuştu:

“Reklam filminde, tesadüfen öğrendiğimiz gerçek bir hikayeyle, markamızın 132 yıllık geçmişine vurgu yapıyoruz. Yenilikçi teknolojileri ve yüksek kalite standartlarıyla Türkiye pazarına giriş yapan THOMSON modellerinin dünya standartlarına uygun kalitesi ve ileri teknolojisi ile sektörde fark yaratacağımıza inanıyoruz. Dayanıklı ürünleriyle uzun yıllardır kullanıcıların anılarında olumlu anlamda yer eden THOMSON’ın, tesadüfen öğrendiğimiz bir hikayesini gerçek karakterlerle filmde de konu edindik. Tüketicilerin, markaya olan duygusal bağlılığın anlatıldığı filmde, müşteri memnuniyetinin devamlılığına dikkat çektik. THOMSON, insana hizmet vermeyi öncelik edinmiş bir marka. Türkiye pazarındaki yerimizi aldık ve 30 yıl öncesine göre çok daha fazla gelişen ürünlerimizle insanların hayatlarına dokunmak, yeni anılarına dahil olmak için çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz.”

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Thomson Electronic Türkiye

Reklamveren Temsilcisi: Belemir Özkırım

Yapım Şirketi: Bite Contents

Yapımcı: Tayfun Söğütlü

Yönetmen: Yasemin Çinal

Görüntü Yönetmeni: Akan Açıksöz

Asistan Görüntü Yönetmeni: Fatih Duman

D.I.T: Aykut Tütüncü

Post Prodüksiyon: Bite Contents

Renk: Kenan Çekiç

Yapım Amiri: Yener Yıldız

Yapım Asistanı: Ramazan Özdemir

thomson
1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
3 EspressoLab'in yeni uygulaması: EslabFinder ya da "EslabTinder"!
EspressoLab’in yeni uygulaması: EslabFinder ya da “EslabTinder”!
4 CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
5 İş dünyasında haftanın atamaları (5-11 Temmuz)
İş dünyasında haftanın atamaları (5-11 Temmuz)
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (11-17 Temmuz)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (11-17 Temmuz)
İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çalışana yemek desteği sunan işveren sayısı arttı
Haberler
Çalışana yemek desteği sunan işveren sayısı arttı
Sena Tufan
3 hafta önce
Yapı Kredi BANKO ile nakit akışında yeni dönem
Haberler
Yapı Kredi BANKO ile nakit akışında yeni dönem
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
Haberler
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Nafizcan Önder
11 Haziran 2025
Microsoft ve OpenAI iş birliği yeni bir döneme giriyor
Haberler
Microsoft ve OpenAI iş birliği yeni bir döneme giriyor
İrem Alimoğlu
13 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.