13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Gerçek bir hikâyeden uyarlanan THOMSON Türkiye’nin ilk reklam filmi yayınlandı
Haberler

Gerçek bir hikâyeden uyarlanan THOMSON Türkiye’nin ilk reklam filmi yayınlandı

Advertorial
29 Mayıs 2025
1 dk okuma

Avrupa’nın en çok bilinen televizyon üreticilerinden THOMSON, Türkiye pazarına resmi olarak giriş yaptığını duyurmuştu. THOMSON, yaşanmış bir hikâyeden yola çıkarak hazırladığı, “Bir Ege Köyünün ilk renkli televizyonu“ konulu ilk reklam filmini yayınladı.

Avrupa’nın en iyi markaları arasında yer alan, dünyanın ise en eski elektronik markalarından biri olan THOMSON; geçtiğimiz aylarda Türkiye pazarına resmi olarak giriş yaptığını duyurmuştu. THOMSON, yaşanmış bir hikâyeden yola çıkarak hazırladığı ve insanların hayatlarında izler bırakan anılardan birini ekranlara taşıdı. 30 yıl önce, Ege’nin köylerinden birinde ilk renkli televizyonun THOMSON (marka) olduğu anlatılan filmde; geçmişte THOMSON televizyon kullanan karakterin, o zamanlar yayınlanan önemli maçları, filmleri, dizileri komşularıyla evinde izlediği ve THOMSON’ın yıllar sonra kendisine yaptığı sürpriz anlatılıyor.

THOMSON Türkiye Pazarlama Grup Yöneticisi Belemir Özkırım, şöyle konuştu:

“Reklam filminde, tesadüfen öğrendiğimiz gerçek bir hikayeyle, markamızın 132 yıllık geçmişine vurgu yapıyoruz. Yenilikçi teknolojileri ve yüksek kalite standartlarıyla Türkiye pazarına giriş yapan THOMSON modellerinin dünya standartlarına uygun kalitesi ve ileri teknolojisi ile sektörde fark yaratacağımıza inanıyoruz. Dayanıklı ürünleriyle uzun yıllardır kullanıcıların anılarında olumlu anlamda yer eden THOMSON’ın, tesadüfen öğrendiğimiz bir hikayesini gerçek karakterlerle filmde de konu edindik. Tüketicilerin, markaya olan duygusal bağlılığın anlatıldığı filmde, müşteri memnuniyetinin devamlılığına dikkat çektik. THOMSON, insana hizmet vermeyi öncelik edinmiş bir marka. Türkiye pazarındaki yerimizi aldık ve 30 yıl öncesine göre çok daha fazla gelişen ürünlerimizle insanların hayatlarına dokunmak, yeni anılarına dahil olmak için çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz.”

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Thomson Electronic Türkiye

Reklamveren Temsilcisi: Belemir Özkırım

Yapım Şirketi: Bite Contents

Yapımcı: Tayfun Söğütlü

Yönetmen: Yasemin Çinal

Görüntü Yönetmeni: Akan Açıksöz

Asistan Görüntü Yönetmeni: Fatih Duman

D.I.T: Aykut Tütüncü

Post Prodüksiyon: Bite Contents

Renk: Kenan Çekiç

Yapım Amiri: Yener Yıldız

Yapım Asistanı: Ramazan Özdemir

thomson
1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
5 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
Güncel Haberler
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’de her 2 kişiden 1’i ikinci el alışveriş yapıyor
Haberler
Türkiye’de her 2 kişiden 1’i ikinci el alışveriş yapıyor
Sena Tufan
2 hafta önce
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Haberler
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Sena Tufan
30 Ekim 2025
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye'den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Haberler
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye’den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Nafizcan Önder
1 Ekim 2025
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Haberler
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.