22 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
<strong>Futbol efsaneleri THY için bir araya geldi</strong>

Futbol efsaneleri THY için bir araya geldi

Marketing Türkiye
9 Haziran 2023
2 dk okuma

Türk Hava Yolları, UEFA Şampiyonlar Ligi 2022-2023 Sezonu sponsorluğunu yeni ve heyecan verici aktivasyonlarla desteklemeyi sürdürüyor. Finali 10 Haziran’da İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadyumunda oynanacak UEFA Şampiyonlar Ligi’ne sponsor olan ilk havayolu olan küresel taşıyıcı, yeşil sahaların en ünlü yıldızlarının rol aldığı beş filmlik bir seriye imza atarak, futbolun dostane rekabetini, merkezinde İstanbul olan eşsiz uçuş ağı ve keşif çağrısı ile birlikte tüm dünyadan yüz milyonlarca futbolseverlere hatırlatmayı amaçlıyor.

“The Epic Challenge” adı verilen kampanyada, Brezilyalı Ronaldinho ve Cafu gibi efsaneleri, Türk Hava Yolları kaptanları ve kabin memurlarıyla keyifli bir yarış içerisine giriyorlar. Seyir değeri yüksek kampanyanın her yeni filminde Türk Hava Yolları’nın sektörünün zirvesine ulaşma azmine atıfla, iddianın dozu giderek yükseliyor. Filmlerde seçilen mekanlar, İstanbul Havalimanı, İstanbul Boğazı ve İstanbul’da gerçekleşecek UEFA Şampiyonlar Ligi Finali’ne gönderme yapıyor.

Yaklaşık 2 ay süren çekimler ve post-prodüksiyon sürecinin ardından izleyici ile buluşan seri, Türkiye’nin Milli Bayrak Taşıyıcısının spora, sporun temsil ettiği değerlere ve küresel spor organizasyonlarına olan desteğini vurguluyor.

Reklam Filmleri

The Epic Challenge No.1

The Epic Challenge No.2

The Epic Challenge No.3

The Epic Challenge No.4

The Epic Challenge No.5

KÜNYE

KÜNYE

Reklamveren: Türk Hava Yolları 
Reklamveren Yetkilisi: Rafet Fatih Özgür, Fatih Karaman, Uğur Emre Paksoy, Elvan Kısmet, Şevval Cansu Güler, Zahide Çukur, Selçuk Çelebioğlu

Reklam Ajansı: With Beyond
Ajans Başkanı: Deniz Sabri Leventoğlu – Volkan Göksel Korkut
Yaratıcı Yönetmen: Nazlı Atasoy Aygül
Yaratıcı Grup Başkanı: Duygu Leventoğlu

Yaratıcı Ekip: İpek Topçu, Sinan Büyükbaş

Sanat Yönetimi: Berk Gül, Ilgaz Korkmaz

Müşteri İlişkileri: Betül Vural Baştürk
Stratejik Planlama Direktörü: Merve Erensoy

Prodüksiyon Şirketi: Pagara Film 
Yönetmen: Çağlar Mallı

Görüntü Yönetmeni: Alican Akgün
Yapımcı: Ömer Özkurt

Post Prodüksiyon: Roots Post Production
Müzik: FFW Creative Audio

Reklam filmlerinin yanı sıra UEFA Şampiyonlar Ligi finali için bir de 3D billboard çalışması gerçekleştirildi. Publicis Communications Türkiye CEO’su Birçim Öztaşkın yaptığı paylaşımda çalışmayı şu sözlerle duyurdu: “Büyük finalin heyecanıyla ekranlardan taşıyoruz. UEFA Şampiyonlar Ligi resmi sponsoru Türk Hava Yolları için hazırladığımız 3D billboard çalışmamızla, dünyanın dört bir yanından tüm futbolseverleri İstanbul Havalimanı’nda karşılıyoruz”

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
4 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
5 AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
Güncel Haberler
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!
Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!
Kadın liderlerin yüzde 62’si ayrımcılıkla karşı karşıya!
Kadın liderlerin yüzde 62’si ayrımcılıkla karşı karşıya!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Haberler
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
İrem Alimoğlu
18 Ekim 2025
Küresel inovasyonda yavaşlama sinyali: Türkiye üst-orta gelir grubunda 3. sırada
Haberler
Küresel inovasyonda yavaşlama sinyali: Türkiye üst-orta gelir grubunda 3. sırada
Sena Tufan
27 Eylül 2025
Yapay zeka yatırımı artıyor ama “değer boşluğu” büyüyor
Haberler
Yapay zeka yatırımı artıyor ama “değer boşluğu” büyüyor
Sena Tufan
4 hafta önce
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.