‘‘Dağınık sevenlere Eti Canga’’ sloganı ile yola çıkan Eti’nin dağınık çikolatası Eti Canga, bu defa ambalajını da “dağıtarak”, raflarda yeni bir Canga keyfi yaşatmaya hazırlanıyor.
Reklam filmlerinde hikâyeleri ve görselliğiyle dağıtmayı seven gençleri kucaklayan ve dağınıklığı “goril” imgesiyle metaforlaştıran Eti Canga, yeni dağınık ambalajlarını yine eğlenceli bir dille anlatıyor. Eti Canga’nın yeni reklam filminde kahramanımız bu defa harfleri darmadağın edilmiş kelimelerle konuştuğu halde ne dediğinin anlaşıldığını kanıtlıyor ve mutlu dağınıklığını bu yolla savunuyor.
Dağınıklığı seven gençlerin markası Eti Canga yeni kampanyası çerçevesinde kısa bir süre için sınırlı sayıda üretilen 10 farklı dağınık tasarımlı ambalajlarıyla raflarda gençlerle buluşacak.
KÜNYE:
Reklamveren: Eti
Reklamveren ekibi: Aynur Keskin Karaderi (Eti Çikolata Kıdemli Kategori Müdürü), Ayşegül Ersoy Gürhan (Ürün Müdürü), Nur Seda Namazcı (Ürün Müdür Yardımcısı)
Reklam Ajansı: Rafineri Reklam Ajansı
Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Emre Kaplan
Kreatif Direktör: Can Erdoğan
Yaratıcı Ekip Liderleri: Ahmet Uğurel, Aslı Soylu
Yaratıcı Ekip: Emre Onacak, Kaan Topaloğlu, Emre Koca, Ali İhsan Ozan
Marka ekibi: Erbek Onur, Nazlı Elibol, Şafak Ertemiz
Stratejik Planlama Ekibi: Mert Tuncer, Berkay Başer
Ajans Prodüktörü: Şafak Serter, İpek Savaş
Yapım Şirketi: Depo Film
Yönetmen: İlkay Kopan
Post Prodüksiyon: İmaj Post Production