23 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Epica Awards'ta bahaneye yer yok

Epica Awards’ta bahaneye yer yok

Berçem Sultan Kaya
17 Eylül 2021
2 dk okuma

Her yıl çeşitli yarışmalarda prestijli ödüller kazanan pek çok kampanyayı görüyoruz. Ajanslar, bu kampanyalar üzerinde ne kadar çalıştıklarını anlatırken mutluluklarını büyük bir gururla paylaşıyor.

Peki, ya kazanamadıklarında?

Cloudfactory ve Be Sweet Films, Epica Awards için çektikleri mizahi filmlerle, ajansların bir yarışmayı kazanamadıklarında kendi aralarında yaptıkları konuşmaları ve ürettikleri mazeretleri seyirciyle buluşturuyor. “No bias. No excuses.” kampanyası kapsamında yayınlanan filmlerde üç farklı ajansın, neden yarışmayı kazanamadıkları ile ilgili konuşurken sözde gizli kamerayla görüntüleri alınıyor.

epica awards

Söz konusu Epica Awards olduğunda ajansların ödül alamadıklarında suçu jüriye atmak gibi bir şansları bulunmuyor. Çünkü jürisi gazetecilerden oluşan tek yaratıcılık festivali olan Epica’da, çalışmaları değerlendirmek için 200’den fazla gazeteci bulunuyor. Üstelik, farklı ülkelerden gelen bu gazetecilerin, kendi ülkelerindeki çalışmalara oy vermeleri de yasak. Bu şekilde, ortada ne bir ön yargı ne de bir mazeret bulunuyor…

Martín Nieto tarafından yönetilen filmlerde yarışmanın bu yanına bir parça gönderme yapılıyor diyebiliriz: Fransız bir ajans, rakibinin jüriye hakim olduğundan şikayet ediyor. Bir İtalyan, rakip ajans benzer fikri bir vaka çalışmasıyla sunmasaydı, basılı fikrinin Altın kazanacağını söylüyor. Bir başkasıysa, müşterisi bir banka değil de bir STK olsaydı filminin daha fazla şansı olacağından yakınıyor.

Cloudfactory kreatif direktörü César Garcia, “Hepimizin zaman zaman bu durumda kaldığı veya benzer konuşmalara kulak misafiri olduğu zamanlar var. Bu yüzden bu filmler gerçeğe dayanıyor,” diyor. “Sektörde çalıştığımız için, biraz hiciv yapabileceğimizi düşündük.”

Epica Awards jürisi, dünyanın dört bir yanından 200’den fazla gazeteciden oluşuyor. 50’den fazla ülkedeki önde gelen ticari basın başlıklarından kıdemli editörler ve muhabirlere, otomotiv, moda, fotoğrafçılık, üretim ve teknoloji gibi alanlarda uzman kişiler, sektörleriyle ilgili kategorilerde oylama katılıyor. Bu yolla tarafsız olmayı hedefleyen Epica Awards “No bias. No excuses” diyor.

Epica Awards’a katılmak için yarışmanın internet adresini ziyaret edebilirsiniz. Büyük ajanslardan bağımsız genç yaratıcılara kadar herkesin Epica ödülleri kazanma şansı bulunuyor.

Cloudfactory Epica Awards featured
1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
5 Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
Güncel Haberler
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı...
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı…
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu...
Haberler
Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu…
Marketing Türkiye
7 Kasım 2025
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Haberler
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Publicis, yüz yıllık yolculuğunu “pes etmeyen aslan” ile kutluyor
Haberler
Publicis, yüz yıllık yolculuğunu “pes etmeyen aslan” ile kutluyor
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Google'dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
Haberler
Google’dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
İrem Alimoğlu
19 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.