Yaratıcı ajans Humanaut, kar amacı gütmeyen Organic Voices için ters psikoloji kullanarak bir reklam kampanyası tasarlıyor. “The World’s Most Skippable Ad” (Dünyanın En Atlanabilir Reklamı) kampanyası tam olarak otuz dakika sürüyor.
Yaratıcı ajans Humanaut, Organic Voices için yeni bir reklam kampanyası tasarladı. “The World’s Most Skippable Ad” (Dünyanın En Atlanabilir Reklamı) kampanyası tam olarak otuz dakika sürüyor. Reklamdaki tüm olaylar (eklenen birkaç eğlenceli anın dışında) kahramanların bulaşıkları yıkarken yiyecek, ev ürünleri ve tekstilde bulunan 700 kimyasalın tamamını listelemeleriyle oluşuyor. Ama hepsini izlemek zorunda değilsiniz. Hatta reklamın kahramanları ilk birkaç saniye içerisinde reklamı atlamanızı teşvik ediyor.
Bunun yanında kampanya SkipTheChemicals.com üzerinde de videoyu reklam olarak karşınıza çıkartıyor. Video reklamını kapattıktan sonra ise kimyasallar hiç bitmeyen bir kaydırma gibi görünerek sıralanıyor. Sitede aşağıya doğru kaydırmaya devam ederken açılan pencereler, kaydırmaya devam etmek istediklerinden emin olup olmadıklarını soran mesajlar beliriyor. Hatta site bir noktada 23 pop-up reklam yayınlamakla tehdit dahi ediyor. Kampanyanın mesajı ise gıda, ev ürünleri veya tekstil ürünleri satın alırken kimyasalları atlayarak sadece organik olanlara yönelmek.