28 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dövmeler ilk günkü gibi

Duygular da dövmeler de ilk günkü gibi…

Gizem Yıldız
10 Mart 2022
2 dk okuma

Türkiye’de her geçen gün artan dövme bakım ihtiyacına çözümler sunan Bepanthol Derma Onarıcı Bakım Merhemi’nin yeni reklam kampanyası, “Sonsuza Kadar” sloganıyla yayında.

Bepanthol için Bağımsız Araştırma Şirketi tarafından yapılan araştırmaya göre Türkiye’de her yıl 3 milyondan fazla dövme yapılıyor, 4 kişiden 1’i dövme sahibi ve dövme sahibi her 10 kişiden 7’sinin birden fazla dövmesi bulunuyor. Dövme sahibi olmayanların yüzde 23’ü yakın zamanda dövme yaptırmayı düşünürken, dövmesi olanların yüzde 74’ü ise yeni dövmeler yaptırmayı planladıklarını ifade ediyor. Öte yandan dövme yaptıran ve dövme sahibi olan insanlar dövme yaptırdıktan sonra dövme görselinin ve renginin canlılığının zamanla azalmasından endişe duyuyor.

Her cilt tipi ve ihtiyacı için bakım ürünleri sunan Bepanthol, Türkiye’de de bu alanda artan bakım ihtiyacına Bepanthol Derma Onarıcı Bakım Merhemi ile çözüm oluyor. Marka yeni kampanyası “Sonsuza Kadar” ile de dövme sanatının herkes için farklı anlamı olduğunu ve birbirinden farklı motivasyonlar içerdiğini anlatıyor.

Ölümsüzleştirilen anlar 

Kimi için ilk görüşte aşk, kimi için evladıyla paylaştığı en unutulmaz an, kimi için hayvan sevgisi… Motivasyonları farklı olsa da tüm dövmeli ciltlerin ihtiyacı olan bakımın aynı olduğunun altını çizen kampanya, tercih edenlerin sonsuza kadar taşıyacağı dövmelerinin “Sonsuza Kadar” ilk günkü gibi kalması için dövmeli cilde özel bakımın önemine dikkat çekiyor. 

Kampanya için hazırlanan dört farklı reklam filminde dövmelere ilham olan farklı hikayeler görüyoruz. İlk olarak iki senaryonun yayına alınacağı “Sonsuza Kadar” kampanya filmlerinde; öncelikli olarak hayatının aşkını eczanede bulan bir gencin, gönlünü kaptırdığı eczacıyı görmek için aradığı bahanelere gülümsüyoruz. Yeni bir bahanenin peşinde koşarken gerçekten kolunu kıran ve eczaneye gitmek zorunda kalan genci mutlu eden gerçek aşkın, eczacının alçının üzerine yazdığı “hastasın :)” notuyla ilk kıvılcımını verdiğini görüyoruz. Diğer reklam filminde ise bir babanın doğduğu günden beri konuşmayan çocuğunun sesini duymak için verdiği emeği, duyduğu inancı izliyoruz. Tüm bu emeğin yıllar sonra “baba” seslenişiyle bir mucizeye dönüşmesine ve bu anın ses dalgası şeklinde bir dövmeyle ölümsüzleşmesine şahit oluyoruz. Reklam filmlerinde dövme sanatının herkes için farklı bir anlam taşıdığı anlatılırken, Bepanthol Derma Onarıcı Bakım Merhemi de sonsuza kadar taşınacak dövmeleri sonsuza kadar canlı ve bakımlı tutacak cilt bakım desteği olarak konumlandırılıyor. 

 Jeppe Ronde’in yönetmenliğini üstlendiği reklam filmlerinin müziği ise Mustafa Sandal ve Ferda Anıl Yarkın’ın imzasını taşıyan “Sonuna Kadar” adlı eserin melodisiyle “Sonsuza Kadar Sürsün” mesajını veriyor.

“Sonsuza Kadar İlk Günkü Gibi” bakımlı dövmeler

Bepanthol Derma Onarıcı Bakım Merhemi, içeriğindeki provitamin B5 ve lanolin ile yoğun nemlendirme sağlıyor. İpsos tarafından yapılan bir araştırmaya göre dövme sonrası bakımda uzun yıllardır en çok tercih edilen ürün olan Bepanthol Derma Onarıcı Bakım Merhemi; parfüm ve renklendirici içermiyor. Uzun vadede dövmeli cildi nemlendirmek için kullanıldığında dövmeyi ilk günkü gibi koruyor ve dövmeli cildi rahatlatıyor.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Bayer / Bepanthol

Reklamveren Yetkilisi: Pınar Saltat, Tuna Demiralp,Okan Bayel, Naz Acar Çolakoglu,İpek Gabralı,İlker Tanrıöger,Gizem Çeltekli

Reklamveren Prodüksiyon Danışmanı: Hilal Erdebil

Ajans:

Reklam Ajansı: 4129Grey

CEO: Alemşah Öztürk

VP: Leslie Krespin

Group ECD: Sami Basut

Kreatif Direktör: Setenay Özcan

Tasarım Direktörü: Koray Doyran

Kreatif Ekip Lideri: Tuğkan Cabbar 

Kreatif Ekip: Nida Filiz, Ataberk Akalın, Betül Öngündü

Marka Ekibi: Melis Erduran, Mert Akgün

Strateji Ekibi: Zeynep Özdoğan, Doğucan Gözüaçık

Ajans Prodüksiyon Ekibi: Gülşah Batıbeki, Kasım Bektaş, Can Aran, Beril Tansev, Naz Timur

Yapım:

Prodüksiyon Şirketi: Depo Film

Post Prodüksiyon: İmaj

Yönetmen: Jeppe Ronde

Görüntü Yönetmeni: Kasper Tuxen

Müzik Yapım: FFW

PR Ajansı: Sobraz İletişim

Medya Ajansı: Mediacom

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYINIZ.

Bepanthol Derma
1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
3 2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
4 ChatGPT'nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
ChatGPT’nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
5 MNG Kargo'dan DHL'e dönüşümün perde arkası
MNG Kargo’dan DHL’e dönüşümün perde arkası
Güncel Haberler
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!
Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!
Papara’ya yasa dışı bahis soruşturması
Papara’ya yasa dışı bahis soruşturması
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dijital dönüşümün öncü sektörleri hangileri?
Haberler
Dijital dönüşümün öncü sektörleri hangileri?
Sena Tufan
8 Mart 2025
Amazon, TikTok'u satın almak için teklifte bulundu
Haberler
Amazon, TikTok’u satın almak için teklifte bulundu
İrem Alimoğlu
3 Nisan 2025
İşletmeler sosyal medyada hangi sıklıkla paylaşım yapmalı?
Haberler
İşletmeler sosyal medyada hangi sıklıkla paylaşım yapmalı?
Sena Tufan
21 Nisan 2025
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Haberler
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.