18 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Doğtaş: "Çanakkale'de doğduk, Çanakkale ruhunu yaşatıyoruz"

Doğtaş: “Çanakkale’de doğduk, Çanakkale ruhunu yaşatıyoruz”

Marketing Türkiye
18 Mart 2023
1 dk okuma

Yarım asır önce Çanakkale’de filizlenen Doğtaş, 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü’ne dair ‘’Biz paylaşmayı, yardımlaşmayı, yaraları sarmayı 18 Mart’ta öğrendik’’ diyerek, Çanakkale ruhunu yaşattıklarını ve deprem bölgesinin yaralarını sarmaya devam edeceklerini vurguladı.

Ülkemizin yaşadığı deprem felaketi karşısında ilk andan itibaren depremzede yurttaşlarımızın yaralarını sarmak için seferber olan Doğtaş, 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü’nde de paylaşmayı, yardımlaşmayı, yaraları sarmayı vurguladı.

Tarihimizin en büyük zaferi, büyük milletimizin dayanışma, fedakarlık, vatan sevgisi ile tüm insanlığa gösterdiği destan, yaşadığımız felaketler karşısında da azim ve direnç aşılıyor.
Yarım asır önce Çanakkale’de filizlenen Doğtaş, Çanakkale’nin ruhuyla zor dönemlerin aşılacağını, yaraların sarılacağının altını çizdi.

https://www.youtube.com/watch?v=dgf-HZzNH38


‘’Paylaşmayı, yardımlaşmayı, yaraları sarmayı 18 Mart’ta öğrendik”


Doğtaş yayınladığı 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü filminde şu sözlere yer verdi: ‘’Biz paylaşmayı, yardımlaşmayı, yaraları sarmayı 18 Mart’ta öğrendik. Şimdi de deprem bölgesinde konteynır kentler kuruyor, burs ve istihdam imkânı sağlıyoruz. Çanakkale’de doğduk Çanakkale ruhunu yaşatıyoruz. Atamızı ve tüm şehitlerimizi saygı ve minnetle anıyoruz.’’

KÜNYE

Reklamveren: DOĞTAŞ

Reklamveren Yetkilisi: Salih Karbeyaz, Çağrı Öztürk

Reklam Ajansı: Titrifikir

Kreatif Direktör: Can Demir

Kreatif Ekip Lideri: Oğuzhan Dilek, Didem Demirçelik

Kreatif Ekip: Burak Çelikkaya, Neslihan Atma

Marka Ekibi: Setenay Ergin, Çağdaş Gündüz

Stratejik Planlama Ekibi: Kerem Sabuncu, Aytuğ Ateş, Elçin Kasap

Ajans Prodüktörü: Onur Mis, Buse Seyhan

Çizer: Emek Kalfa

Kullanılan Mecralar: TVC, Dijital

18 Mart çanakkale zaferi Doğtaş featured
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
3 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
4 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
5 Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Güncel Haberler
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tablet seçim sanatı: profesyoneller ve öğrenciler için yeni nesil bir deneyim
Haberler
Tablet seçim sanatı: profesyoneller ve öğrenciler için yeni nesil bir deneyim
Advertorial
26 Eylül 2025
Instagram’dan gençlere yeni ifade alanı: Ruh hallerine göre değişen 6 yeni ikon!
Haberler
Instagram’dan gençlere yeni ifade alanı: Ruh hallerine göre değişen 6 yeni ikon!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Lipton, 39 yıl sonra Türkiye’deki üretimini devretti
Haberler
Lipton, 39 yıl sonra Türkiye’deki üretimini devretti
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
Haberler
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
İrem Alimoğlu
6 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.