21 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Diyabetli bireylere yeni kişisel asistan: “mySugr”

Diyabetli bireylere yeni kişisel asistan: “mySugr”

Gizem Yıldız
4 Haziran 2021
2 dk okuma

Uluslararası doğruluk standartlarına uygun güvenilir ve kaliteli ürünler sunan Roche Diagnostics Turkey A.Ş. sponsorluğunda faaliyet gösteren, diyabetlilerin güvenilir adresi “Diyabetevi”, 365 Derece’nin yeni projesiyle sağlık camiasının dijital dünyasına bir ilki kazandırdı. Instagram kullanıcılarını keyifli ve sağlıklı bir yolculuğa davet eden Diyabetevi, sağlığa olumlu etkisi olan öğelerin seçilmesi halinde ekstra puan kazandıran oyun kurgusuna sahip yeni nesil etkileşimli Instagram filtresi “mySugr” ile yeni nesil etkileşimli Instagram filtresini sağlık dünyasında ilk kullanan marka oldu.

“Yeni nesil tüketiciye, yeni nesil iletişim” mottosuyla, 10 yıldır birçok başarılı proje yaratan ve sağlık dünyasında ses getiren çalışmalarla öne çıkan 365 Derece, bağımsız kreatif strateji ajansı kavramının değerini sağlık camiasında bir ilke daha imza atarak gösterdi. Roche Diagnostics Turkey adına yürüttüğü yeni çalışmasıyla, kullanıcıları tatlı bir rekabete sürükleyecek sağlıklı diyabet yolculuğunu 25 Mart’ta tüm Instagram kullanıcılarının beğenisine sundu.

  • Diyabetli bireylere yeni kişisel asistan: “mySugr”

Bu macerada diyabetli bireylerin tatlı kişisel asistanı “mySugr” başrolde

Titiz bir çalışmanın sonucunda ortaya çıkan proje, farklı tercihlere göre kullanıcıya ekstra puan kazandırabilen ilk etkileşimli filtre olma özelliği taşıyor. Diyabetli bireylerin tatlı kişisel asistanı olmayı hedefleyen mySugr karakterinin canlandırıldığı ve kullanıcının diyabet hastalığına dair farkındalığını arttırma amacı taşıyan filtrede yalnızca engellerden kaçınmak yetmiyor, aynı zamanda ekstra puan kazandıran sağlıklı gıdaları ve egzersiz aletlerini yakalamak, düzenli olarak kan şekeri ölçümü yapmak da gerekiyor. Bu başarılırsa, sağlıklı diyabet yolculuğunda daha yüksek puanlar kazanılıyor ve kullanıcıyı daha iyi sonuçlara ulaştırıyor.

Diyabetini yönet, hayatını kontrol et

365 Derece Kurucu Ortağı Yusuf Eren Yalçın; “Proje oluşturulurken temel amaç, diyabetli bireylere etkin diyabet yönetiminde kontrolün kendi ellerinde olduğu farkındalığını kazandırmaktı. Bunun yalnızca diyabetli bireyleri değil; herkesi kapsayacak, sosyal medyada geçirilen zamana daha fazla eğlence katacak, sağlıklı bir yolculuk olmasını istedik. Diyabetli bir yaşamda, kaçınılması gereken belli durumlar olduğu kadar bireylerin hayat kalitesine ciddi fayda sağlayacak tercihler de var. Egzersiz, sağlıklı ara öğünler oluşturmak, düzenli kan şekeri ölçümü yapmak, bireylerin etkin diyabet yönetimine çok olumlu yönde etki ediyor. Bugüne kadar programlanan Instagram Filtreleri, genelde ‘olumsuz durumdan kaçınma’ hareketini yaparak sadece oyunu tamamlama amacı taşıyordu. Fakat diyabetli bir hayat sürerken olumsuz durumlardan kaçınmak kadar doğru hayat alışkanlıklarını benimsemek de çok önemli. Bu çalışmada vurgulamak istediğimiz konulardan birisi de bu oldu. Projemizi çok yakın bir tarihte yayına almamıza rağmen şu ana kadar 170.000’den fazla kez oynandığını gördüğümüzde de keyifli bir oyun tasarladığımızı düşünüyoruz” dedi.

Diyabetevi Spark AR filtresini denemek için TIKLAYIN.

365 Derece featured Roche Diagnostics Turkey
1 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
2 Türkiye'nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi...
Türkiye’nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi…
3 LeBron James'in "hayatımın kararı" açıklaması, marka iş birliği çıktı!
LeBron James’in “hayatımın kararı” açıklaması, marka iş birliği çıktı!
4 Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
5 ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
Güncel Haberler
MMA Global, "Marketing + Media Alliance" adıyla yeni bir döneme girdi
MMA Global, “Marketing + Media Alliance” adıyla yeni bir döneme girdi
Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Orwell’in 1984’ü sansüre karşı mühürlendi...
Haberler
Orwell’in 1984’ü sansüre karşı mühürlendi…
Sena Tufan
1 hafta önce
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
Haberler
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye'den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Haberler
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye’den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Haberler
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
İrem Alimoğlu
19 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.