27 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Diyabetli bireylere yeni kişisel asistan: “mySugr”

Diyabetli bireylere yeni kişisel asistan: “mySugr”

Gizem Yıldız
4 Haziran 2021
2 dk okuma

Uluslararası doğruluk standartlarına uygun güvenilir ve kaliteli ürünler sunan Roche Diagnostics Turkey A.Ş. sponsorluğunda faaliyet gösteren, diyabetlilerin güvenilir adresi “Diyabetevi”, 365 Derece’nin yeni projesiyle sağlık camiasının dijital dünyasına bir ilki kazandırdı. Instagram kullanıcılarını keyifli ve sağlıklı bir yolculuğa davet eden Diyabetevi, sağlığa olumlu etkisi olan öğelerin seçilmesi halinde ekstra puan kazandıran oyun kurgusuna sahip yeni nesil etkileşimli Instagram filtresi “mySugr” ile yeni nesil etkileşimli Instagram filtresini sağlık dünyasında ilk kullanan marka oldu.

“Yeni nesil tüketiciye, yeni nesil iletişim” mottosuyla, 10 yıldır birçok başarılı proje yaratan ve sağlık dünyasında ses getiren çalışmalarla öne çıkan 365 Derece, bağımsız kreatif strateji ajansı kavramının değerini sağlık camiasında bir ilke daha imza atarak gösterdi. Roche Diagnostics Turkey adına yürüttüğü yeni çalışmasıyla, kullanıcıları tatlı bir rekabete sürükleyecek sağlıklı diyabet yolculuğunu 25 Mart’ta tüm Instagram kullanıcılarının beğenisine sundu.

  • Diyabetli bireylere yeni kişisel asistan: “mySugr”

Bu macerada diyabetli bireylerin tatlı kişisel asistanı “mySugr” başrolde

Titiz bir çalışmanın sonucunda ortaya çıkan proje, farklı tercihlere göre kullanıcıya ekstra puan kazandırabilen ilk etkileşimli filtre olma özelliği taşıyor. Diyabetli bireylerin tatlı kişisel asistanı olmayı hedefleyen mySugr karakterinin canlandırıldığı ve kullanıcının diyabet hastalığına dair farkındalığını arttırma amacı taşıyan filtrede yalnızca engellerden kaçınmak yetmiyor, aynı zamanda ekstra puan kazandıran sağlıklı gıdaları ve egzersiz aletlerini yakalamak, düzenli olarak kan şekeri ölçümü yapmak da gerekiyor. Bu başarılırsa, sağlıklı diyabet yolculuğunda daha yüksek puanlar kazanılıyor ve kullanıcıyı daha iyi sonuçlara ulaştırıyor.

Diyabetini yönet, hayatını kontrol et

365 Derece Kurucu Ortağı Yusuf Eren Yalçın; “Proje oluşturulurken temel amaç, diyabetli bireylere etkin diyabet yönetiminde kontrolün kendi ellerinde olduğu farkındalığını kazandırmaktı. Bunun yalnızca diyabetli bireyleri değil; herkesi kapsayacak, sosyal medyada geçirilen zamana daha fazla eğlence katacak, sağlıklı bir yolculuk olmasını istedik. Diyabetli bir yaşamda, kaçınılması gereken belli durumlar olduğu kadar bireylerin hayat kalitesine ciddi fayda sağlayacak tercihler de var. Egzersiz, sağlıklı ara öğünler oluşturmak, düzenli kan şekeri ölçümü yapmak, bireylerin etkin diyabet yönetimine çok olumlu yönde etki ediyor. Bugüne kadar programlanan Instagram Filtreleri, genelde ‘olumsuz durumdan kaçınma’ hareketini yaparak sadece oyunu tamamlama amacı taşıyordu. Fakat diyabetli bir hayat sürerken olumsuz durumlardan kaçınmak kadar doğru hayat alışkanlıklarını benimsemek de çok önemli. Bu çalışmada vurgulamak istediğimiz konulardan birisi de bu oldu. Projemizi çok yakın bir tarihte yayına almamıza rağmen şu ana kadar 170.000’den fazla kez oynandığını gördüğümüzde de keyifli bir oyun tasarladığımızı düşünüyoruz” dedi.

Diyabetevi Spark AR filtresini denemek için TIKLAYIN.

365 Derece featured Roche Diagnostics Turkey
1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
2 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
3 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
4 Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası...
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası…
5 Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Aralık)
Türkiye tanıtımına katkı sağlayan diziler Bakanlık tarafından desteklenecek...
Türkiye tanıtımına katkı sağlayan diziler Bakanlık tarafından desteklenecek…
The TECH Summit’in akıl açan sunumları Marketing Türkiye YouTube kanalında...
The TECH Summit’in akıl açan sunumları Marketing Türkiye YouTube kanalında…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Nickelodeon Play! Tersane İstanbul'da kapılarını açtı
Haberler
Nickelodeon Play! Tersane İstanbul’da kapılarını açtı
Sena Tufan
2 hafta önce
TVekstra, "Best Advertising Innovation Using HbbTV" ödülünü kazandı
Haberler
TVekstra, “Best Advertising Innovation Using HbbTV” ödülünü kazandı
İrem Alimoğlu
14 Kasım 2025
Penti'den meme kanseri farkındalığına "Palpbox" dokunuşu: "Kontrol senin elinde!"
Haberler
Penti’den meme kanseri farkındalığına “Palpbox” dokunuşu: “Kontrol senin elinde!”
İrem Alimoğlu
16 Ekim 2025
Warner Bros'un kime satılacağını siyaset mi, ticaret mi belirleyecek?
Haberler
Warner Bros’un kime satılacağını siyaset mi, ticaret mi belirleyecek?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.