1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dimes'ten Çakal ve Banu Alkan ile ters köşe!
Haberler

Dimes’ten Çakal ve Banu Alkan ile ters köşe!

Sena Tufan
12 Haziran 2025
2 dk okuma

DİMES, DİMES COOL Lime Mix için hazırladığı yeni reklam kampanyasıyla, yine ezber bozan bir işe imza attı. İkonik kıyafetleri ve unutulmaz replikleriyle Banu Alkan, reklam filminde rap müziğin popüler ismi Çakal ile birlikte yer alıyor. DİMES COOL Lime Mix reklam filmi, Banu Alkan’ın sosyal medyada gündem olan sarkastik “Very Delicious” söylemiyle yeni nesil eğlence anlayışını ters köşe bir yaklaşımla kucaklıyor.

Reklamania Creative iş birliğiyle hazırlanan DİMES COOL Lime Mix kampanyasının, yönetmenliğini Ozan Köse’nin üstlendiği reklam filmi, enerjik ve ikonik havasıyla bir internet ritüeli olan “mem” kültürünü daha ekranlara taşıyor. Yeni nesil komedi unsurları ile yeni nesil ekran kullanma alışkanlıklarını bir araya getirerek sarkastik bir bakış açısıyla tüketici ile buluşan film, gençlerin dilinden konuşan, özgün tarzıyla fark yaratan rap müziğin yıldızı Çakal’ı merkezine alıyor.

Kampanyada Banu Alkan’ın zamansız enerjisi, filmin sürpriz ve eğlence dozunu yükseltiyor. Böylece izleyiciler alışılmışın dışında, genç kuşağın nabzını tutan, ters köşe bir deneyime davet ediliyor.

Yeni nesil ürün DİMES COOL Lime Mix’in, özgün iletişim diliyle de büyük başarılara imza attığını söyleyen DİMES Pazarlama Direktörü Merve Keten, “Gençler için yeni nesil bir akıma dönüşen DİMES COOL Lime Mix, sıradanlıktan ayrı, özgün ruha sahip bir ürün. DİMES’in hep yeni, hep farklı ve hep kendi olabilme özelliğini taşıyor. Yeni kampanyamızda yeni nesil eğlence anlayışıyla, dikkatleri çekecek, çok ses getirecek ters köşe bir işe imza attık. Doğal çekim gücüyle hepimizin sevdiği Çakal’a ve benzersiz lezzet deneyimini özetleyen ‘Very Delicious! Çok lezzetli demek bebeğim’ repliği ile Banu Alkan eşlik etti. Alternatif evrende de “Göründüğünden Daha Fazlası” olduğumuz bu kampanyamızın, tüketicilerimize hazırladığımız birçok sürprizle yepyeni akımlar başlatacağına inancımız sonsuz” dedi.

https://www.youtube.com/watch?v=yskjhLnAOFU

Kampanya künyesi

  • Reklamveren: DİMES
  • Reklamveren Yetkilileri: Duygu Süleymanoğlu, Merve Keten, Merve Çıtak, Sude Nur Özcan
  • Reklam Ajansı: Reklamania Creative
  • Ajans Başkanı: Yalkın Yel
  • Ajans Başkan Yardımcısı: Simge Hekimgil
  • Kreatif Ekip: Recep Murat Karakaş, Melisa Coşgun, Can Aktaş
  • Müşteri İlişkileri: Selcan Arslan, Pınar Özok
  • Yönetmen: Ozan Köse
  • Yapım Şirketi: CO/OP İstanbul
  • Yapımcı: Hakan Fıçıcı
  • Görüntü Yönetmeni: Fırat Lita Sözbir
  • Post Prodüksiyon: Tonic Effects 
  • Mecra: TV, Dijital, Outdoor 
DİMES featured
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
3 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
4 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
5 Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
Güncel Haberler
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Haberler
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Sena Tufan
6 gün önce
Avrupa şekerleme sektörünün en prestijli ödülünün sahibi Şölen oldu
Haberler
Avrupa şekerleme sektörünün en prestijli ödülünün sahibi Şölen oldu
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Heinz modaya ketçap sıktı
Haberler
Heinz modaya ketçap sıktı
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Türkiye, dünyanın en işlek yolları listesinde ilk 5’te
Haberler
Türkiye, dünyanın en işlek yolları listesinde ilk 5’te
İrem Alimoğlu
30 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.