Türkiye İş Bankası desteği ile ODTÜ Deniz Bilimleri Enstitüsü’nün önderliğinde, Türkiye’nin ilk ve tek insansız su altı planörü “Deniz Kaşifi” yolculuğuna başlıyor.
Deniz Kaşifi, iklim değişikliği, kirlilik, oksijen azalması gibi çevre ve insan kaynaklı baskının etkilerinin anlaşılması, denizel biyoçeşitliliğin korunması, sürdürülebilir mavi ekonominin gelişimine yönelik bilimsel araştırmaların daha verimli şekilde yürütülmesi ile gerekli tedbirlerin alınabilmesi için ihtiyaç duyulan verilerin daha yüksek çözünürlükte ve daha güvenilir şekilde elde edilmesi amacıyla kullanılacak.
Pub1924 ve KAF imzalı Deniz Kaşifi’ni tanıtan “Denizlerin Sesi: Deniz Kaşifi” reklam kampanyası, gezegenin miras kalacağı çocukların sesinden “Deniz benim, kulak verin sesime” sloganı taşıyor.
KÜNYE
Reklamveren: Türkiye İş Bankası
Reklam Ajansı: Pub1924, KAF
CCO: Ayşe Aydın
ECD: Mehmet Güney
Ajans Lideri: Ezgi Ataseven, Hüseyin Kaim
Kreatif Direktör: Melik Atalay, Aziz Yayla
Yaratıcı Ekip: Hazal Karaca, Başak Özel, Kazım Nurik
Müşteri İlişkileri Grup Direktörü: Çiğdem Uyar
Müşteri İlişkileri Ekibi: Kübra Sabancı, Kübra Özdemir, Ayşenur Coşkun, Kardelen Kahraman
Strateji Direktörü: Selin Aktaş
Prodüksiyon Lideri: Arzu Köksal
Prodüksiyon Ekibi: Eren Bakırcı, Ayten Güneş
Sosyal Medya Ekibi: İzlem Türker, Duygu Ersoy
Grafiker: Mehmet Hasılcıoğulları
Redaktör: Çağrı Sığırcı
Prodüksiyon Şirketi: İmaj
Müzik: FFW
Söz: Konstantin Siminov
Müzik: Cem Karaca