3 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Decathlon Türkiye, Midjourney AI ile hazırladığı Çöpten Kataloglarla “Doğa Olmadan Spor Olmaz” diyor!

Decathlon Türkiye, Midjourney AI ile hazırladığı Çöpten Kataloglarla “Doğa Olmadan Spor Olmaz” diyor!

Marketing Türkiye
19 Eylül 2022
2 dk okuma

Decathlon Türkiye, çöp ve atıklarla dolu doğa görüntüleri üzerinden hazırlanmış “Çöpten Katalog” ile atık problemine dikkat çekiyor. 

Geçtiğimiz senelerde World Clean Up Day (Dünya Temizlik Günü) için 15 şehirde çöp toplama etkinlikleri gerçekleştiren Decathlon Türkiye, bu sene yapay zeka teknolojisi kullanarak gelecekte spor yapacağımız alanları görselleştirdi.

Midjourney yapay zeka teknolojisi, atık problemi konusunda önlem almazsak nasıl bir doğada spor yapmak zorunda olacağımızı çarpıcı bir şekilde gözler önüne serdi. 

Decathlon Türkiye, Midjourney AI ile hazırladığı Çöpten Kataloglarla “Doğa Olmadan Spor Olmaz” diyor!

Decathlon Türkiye, yapay zeka ile yakın gelecekte etkileyici manzaralarda değil, atık ve çöplerle dolu çevrede spor yapmak zorunda kalacağımızı “Doğa Olmadan Spor Olmaz” mesajıyla görselleştirdi.

Yapay zekanın, yakın gelecekte etkileyici manzaralarda değil, atık ve çöplerle dolu çevrede spor yapmak zorunda kalacağımızı bizlere göstermesine sessiz kalmayan Decathlon Türkiye, sürdürülebilirlik ve doğayı korumak konusunda “Doğa Olmadan Spor Olmaz” mesajı ile tüketicileri bilinçlenmeye davet etti.

Decathlon Türkiye, Midjourney AI ile hazırladığı Çöpten Kataloglarla “Doğa Olmadan Spor Olmaz” diyor!

Bu seneki Decathlon ekibinin de içerisinde yer aldığı kampanya filmi ile Decathlon Türkiye doğa için, gezegen için, spor için sürdürülebilirlik konusunda farkındalık yaratmayı hedefliyor.  Filmde “Çevrene dikkatli bakıyor musun?” sorusuyla her zaman geçtiğimiz cadde ve sokaklarda aslında düşündüğümüzden çok daha fazla kirlilik olduğunu görmemizi sağlıyor. Decathlon ekibini de film içerisinde şehirde, ormanda ve deniz kıyısında plogging yaparken görüyoruz. “Koştuğun yoldaki çöpleri topla” felsefesiyle ortaya çıkan plogging sporu, Decathlon’un “hareket geç” çağrısının bir parçası olarak konumlanıyor.

Künye:

  • Reklamveren: Decathlon Türkiye
  • Reklamveren Temsilcileri: Öykü Pamuk, Özge Akgün, Esra Gündoğdu, Emre Kırmızıtaş, Berk Irkörücü, Ezgi Yetiş
  • Kreatif Ajans: The Planner Co.
  • Ajans Başkanı: Çağla Çakır
  • Yönetmen & Kreatif Direktör: Ada Gönden
  • Kreatif Strateji:  İlayda Şahin
  • Konsept Direktör: Büşra Coşkun
  • Kreatif Ekip: Ada Gönden, İlayda Şahin, Büşra Coşkun, Elif Öztürk, Uğurcan Akın, Caner Gözübüyük
  • Metin Yazarı: Elif Öztürk
  • Yeni Medya Direktörü: Alican Burak Düzen
  • Operasyon Direktörü: Melis Tunakan 
  • Operasyon Ekibi: Tugay Burgucu, Tuğberk Özen
  • Görüntü Yönetmeni: Ogün Sayın, Emre Erez
  • Post Prodüksiyon: Time Flow Creative

Markalar daha iyi bir dünya hayalinin neresinde?

featured
1 Türkiye'nin aile markaları!
Türkiye’nin aile markaları!
2 Eğitim dünyasının yeni trendleri
Eğitim dünyasının yeni trendleri
3 Deneyim ekonomisinin yeni durağı: Mağaza içi kafeler!
Deneyim ekonomisinin yeni durağı: Mağaza içi kafeler!
4 Türkiye’nin ilk lüks AVM’si Prestige Mall kapandı
Türkiye’nin ilk lüks AVM’si Prestige Mall kapandı
5 16 yaşındaki genç intihar etti, ailesi ChatGPT'ye dava açtı
16 yaşındaki genç intihar etti, ailesi ChatGPT’ye dava açtı
Güncel Haberler
Ağustos ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Ağustos ayının reyting şampiyonu gazetecileri
İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası...
İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası…
Vogue Amerika'da Anna Wintour'un yerine gelen isim Chloe Malle oldu
Vogue Amerika’da Anna Wintour’un yerine gelen isim Chloe Malle oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Beşiktaş’tan dijital zorbalık ve ırkçılığa karşı kararlı duruş
Haberler
Beşiktaş’tan dijital zorbalık ve ırkçılığa karşı kararlı duruş
Nafizcan Önder
29 Temmuz 2025
Nike, K-pop’un yıldız gücünü sahaya taşıdı: Karina küresel marka elçisi oldu
Haberler
Nike, K-pop’un yıldız gücünü sahaya taşıdı: Karina küresel marka elçisi oldu
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Çiftçiden sofralara uzanan milli dayanışma zinciri: KOOP Market
Haberler
Çiftçiden sofralara uzanan milli dayanışma zinciri: KOOP Market
Advertorial
8 Temmuz 2025
Sürpriz podyum gerçek ışıltı: Elidor Pembe Halı
Haberler
Sürpriz podyum gerçek ışıltı: Elidor Pembe Halı
Advertorial
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.