18 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Decathlon Türkiye, Midjourney AI ile hazırladığı Çöpten Kataloglarla “Doğa Olmadan Spor Olmaz” diyor!

Decathlon Türkiye, Midjourney AI ile hazırladığı Çöpten Kataloglarla “Doğa Olmadan Spor Olmaz” diyor!

Marketing Türkiye
19 Eylül 2022
2 dk okuma

Decathlon Türkiye, çöp ve atıklarla dolu doğa görüntüleri üzerinden hazırlanmış “Çöpten Katalog” ile atık problemine dikkat çekiyor. 

Geçtiğimiz senelerde World Clean Up Day (Dünya Temizlik Günü) için 15 şehirde çöp toplama etkinlikleri gerçekleştiren Decathlon Türkiye, bu sene yapay zeka teknolojisi kullanarak gelecekte spor yapacağımız alanları görselleştirdi.

Midjourney yapay zeka teknolojisi, atık problemi konusunda önlem almazsak nasıl bir doğada spor yapmak zorunda olacağımızı çarpıcı bir şekilde gözler önüne serdi. 

Decathlon Türkiye, Midjourney AI ile hazırladığı Çöpten Kataloglarla “Doğa Olmadan Spor Olmaz” diyor!

Decathlon Türkiye, yapay zeka ile yakın gelecekte etkileyici manzaralarda değil, atık ve çöplerle dolu çevrede spor yapmak zorunda kalacağımızı “Doğa Olmadan Spor Olmaz” mesajıyla görselleştirdi.

Yapay zekanın, yakın gelecekte etkileyici manzaralarda değil, atık ve çöplerle dolu çevrede spor yapmak zorunda kalacağımızı bizlere göstermesine sessiz kalmayan Decathlon Türkiye, sürdürülebilirlik ve doğayı korumak konusunda “Doğa Olmadan Spor Olmaz” mesajı ile tüketicileri bilinçlenmeye davet etti.

Decathlon Türkiye, Midjourney AI ile hazırladığı Çöpten Kataloglarla “Doğa Olmadan Spor Olmaz” diyor!

Bu seneki Decathlon ekibinin de içerisinde yer aldığı kampanya filmi ile Decathlon Türkiye doğa için, gezegen için, spor için sürdürülebilirlik konusunda farkındalık yaratmayı hedefliyor.  Filmde “Çevrene dikkatli bakıyor musun?” sorusuyla her zaman geçtiğimiz cadde ve sokaklarda aslında düşündüğümüzden çok daha fazla kirlilik olduğunu görmemizi sağlıyor. Decathlon ekibini de film içerisinde şehirde, ormanda ve deniz kıyısında plogging yaparken görüyoruz. “Koştuğun yoldaki çöpleri topla” felsefesiyle ortaya çıkan plogging sporu, Decathlon’un “hareket geç” çağrısının bir parçası olarak konumlanıyor.

Künye:

  • Reklamveren: Decathlon Türkiye
  • Reklamveren Temsilcileri: Öykü Pamuk, Özge Akgün, Esra Gündoğdu, Emre Kırmızıtaş, Berk Irkörücü, Ezgi Yetiş
  • Kreatif Ajans: The Planner Co.
  • Ajans Başkanı: Çağla Çakır
  • Yönetmen & Kreatif Direktör: Ada Gönden
  • Kreatif Strateji:  İlayda Şahin
  • Konsept Direktör: Büşra Coşkun
  • Kreatif Ekip: Ada Gönden, İlayda Şahin, Büşra Coşkun, Elif Öztürk, Uğurcan Akın, Caner Gözübüyük
  • Metin Yazarı: Elif Öztürk
  • Yeni Medya Direktörü: Alican Burak Düzen
  • Operasyon Direktörü: Melis Tunakan 
  • Operasyon Ekibi: Tugay Burgucu, Tuğberk Özen
  • Görüntü Yönetmeni: Ogün Sayın, Emre Erez
  • Post Prodüksiyon: Time Flow Creative

Markalar daha iyi bir dünya hayalinin neresinde?

featured
1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
Güncel Haberler
İstanbul Modern’de Ali Kazma’dan “Aklın Manzaraları”
İstanbul Modern’de Ali Kazma’dan “Aklın Manzaraları”
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Haberler
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
İrem Alimoğlu
2 gün önce
Bu atıştırmalıklar hem sağlıklı hem de lezzetli!
Haberler
Bu atıştırmalıklar hem sağlıklı hem de lezzetli!
İrem Alimoğlu
10 Nisan 2025
Papara’ya yasa dışı bahis soruşturması
Haberler
Papara’ya yasa dışı bahis soruşturması
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Haberler
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Nafizcan Önder
3 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.