2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Coca Cola ve Riot Games iş birliğinden doğan yepyeni bir ürün

Coca-Cola ve Riot Games iş birliğinden doğan yepyeni bir ürün!

Gizem Yıldız
11 Temmuz 2023
2 dk okuma

Coca-Cola, yeni ürünü “Coca-Cola Ultimate Zero Sugar” için ilk defa bir oyun şirketiyle iş birliği gerçekleştirdi. Coca-Cola Creations kapsamında hayata geçirilen yeni ürünün lansmanı League of Legends oyununa eklenen yeni görev ve ifadelerle yapıldı.

Coca-Cola, League of Legends’ın yayıncısı ve geliştiricisi Riot Games iş birliğiyle Coca-Cola Creations’ın sınırlı sayıda üretilen yeni ürününü piyasaya sundu. Coca-Cola Ultimate Zero Sugar ile LoL fanları ve oyuncuları deneyim puanlarının (+XP) lezzetini tadabilecek. Böylelikle, ister Rift’te ilk oyun deneyimini yaşasın ister Sihirdar Kupası’nın peşinde Dünya Şampiyonası’nda final aşamasına gelmiş olsun, tüm oyuncular yolculuklarını kutlama şansı yakalayabilecek.  

Coca-Cola ve Riot Games, oyunculara oyun oynarken hissettikleri coşkuyu artıracak ve onları daha da motive edecek bir lezzet yaratmak için bir araya geldi. Coca-Cola Ultimate Zero Sugar’ın satışıyla eş zamanlı olarak kullanıma sunulacak oyun içi ve dijital deneyimlerle, iş birliğinin heyecanını dünyanın dört bir yanındaki oyuncular da yaşayabilecek.

Riot Games İş Geliştirme ve Sponsorluklar Sorumlusu David Mulhall, “Riot Games olarak ortak değerlere sahip olduğumuz Coca- Cola ile benzersiz iş birliğimizden ortaya çıkan “Coca-Cola Ultimate Zero Sugar” lezzetini oyuncuların beğenisine sunmanın heyecanını yaşıyoruz. Milyonların sevdiği bir marka ile iş birliği yapmaktan dolayı çok mutluyuz. Coca-Cola Creations’ın oyun dünyasındaki ilk iş birliğini bizimle gerçekleştirmesinden dolayı da onur duyuyoruz” dedi.

The Coca-Cola Company Küresel Strateji Kıdemli Direktörü Oana Vlad, “Riot Games ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliğiyle, oyuncuları projelerimizde önceliklendirme konusundaki hedefimizi pekiştiriyoruz. Hayata geçirdiğimiz bu iş birlikleri de Coca-Cola Creations platformunu güçlendirmeye devam etmemizi sağlıyor. Yedinci Coca-Cola Creations lezzetimiz olan Coca-Cola Ultimate, tasarımıyla göz dolduruyor, oyunculara yolculuklarında +XP’nin tadını yaşatıyor ve onların oyun deneyimini zenginleştiriyor” açıklamasında bulundu.

Coca-Cola Ultimate Zero Sugar’a özel deneyimler Creations Hub’da

Oyuncular, Coca-Cola Ultimate Zero Sugar şişesi veya kutusu üzerindeki QR kodunu tarayarak Coca-Cola Creations dijital deneyimlerine ev sahipliği yapan Coca-Cola Creations Hub’a girebilecek. Kullanıcıları interaktif ve yaratıcı bir şekilde entegre eden, ilgi çekici içeriklerin yer aldığı Creations Hub’da yer alan Instagram filtresi Ultimate Emote Generator, oyuncuların sosyal medya paylaşımlarında kendilerini League of Legends ifadeleriyle görüntülenmesini sağlıyor.

Lansman dönemine özel olarak da, ilerleyen günlerde Coca-Cola Creations Hub’a bir başka kişiselleştirilebilir dijital deneyim daha eklenerek oyuncuların kendilerini Ultimate formlarında görmelerine olanak sağlanacak. Oyuncular bir selfie çekerek sinematik oyun kahramanlarına dönüşebilecek ve kendi Ultimate oyun yolculuklarını keşfedebilecekler.

Coca Cola Ultimate Zero Sugar’ın benzersiz tasarımı

Coca-Cola Ultimate Zero Sugar, siyah ve altın renginin çeşitli tonlarını içeren çarpıcı ambalaj tasarımıyla iki ikonik markayı bir araya getiriyor. Coca-Cola Creations logosu ile özgün bir “Ultimate” ambleminin yer aldığı tasarımda, League of Legends’da kullanılan ve fütüristik makineyi büyüleyici unsurlarla birleştirerek oyun içinde görsel olarak farklı bir atmosfer yaratan mavi renge sahip Hextech ışıltısı da enerji veriyor.

coca cola Riot Games
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan "Kafeinsiz reklam panoları" ile uykuya davet ediyor
Haberler
Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan “Kafeinsiz reklam panoları” ile uykuya davet ediyor
Sena Tufan
30 Mayıs 2025
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Haberler
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Nafizcan Önder
13 Mayıs 2025
Senelerin Nogger’ına seneler sonra yepyeni bir kampanya fikri: Atıştırmalık değil doymalık!
Haberler
Senelerin Nogger’ına seneler sonra yepyeni bir kampanya fikri: Atıştırmalık değil doymalık!
Advertorial
21 Mayıs 2025
"Tesla Takedown" sonuç veriyor: Yenilenen Model Y'nin satışları beklentilerin altında kaldı
Haberler
“Tesla Takedown” sonuç veriyor: Yenilenen Model Y’nin satışları beklentilerin altında kaldı
Nafizcan Önder
14 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.