CarrefourSA alışverişleri mile dönüşüyor

CarrefourSA, Türk Hava Yolları Miles&Smiles programıyla yaptığı iş birliğini reklam kampanyasıyla duyurdu.  

CarrefourSA, Türk Hava Yolları’nın “Miles & Smiles” programı özelinde perakende sektöründe bir iş birliğine imza attı. Bu iş birliğini anlattığı bir reklam filmi yayınlayan CarrefourSA, müşterilerinin CarrefourSA Kart ile tek seferde yapacakları 400 TL ve üzeri her alışveriş için 200 mil kazanacak.

Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: CarrefourSA
Reklamveren Yetkilisi: Öner Çelebi, Melis Karatay Ebin, Sibel Yılmaz, Pelin Kaya
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
Kreatif Direktör: Volkan Karakaşoğlu
Yaratıcı Ekip: Eser Yazıcı, Serdar Güngör, Mesut Koçarslan, Cem Yolal, Selin Pervan
Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik
Marka Ekibi: Ender Orfanlı, Ayşenaz Altınöz, Yeşim Tamuroğlu
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Ekibi: Özgün Özkalay, Can Değerli, Mervenaz Mete
Prodüksiyon Ekibi: Evrim Saraçoğlu, Zeynep Türkmen, Zeynep Hacıalioğlu
Prodüksiyon: Hacıyatmaz
Yönetmen: Çağın Dizdar

İLGİLİ HABERLER