Turkcell, Çanakkale Zaferi’nin 105. yılına özel bir vido hazırladı ve “Tek İhtimal Zafer” dedi.
“Bu zafere belki dünya ihtimal vermedi ama kahraman Mehmetçik için tek ihtimal zaferdi.” Atatürk’ten Seyit Onbaşı’ya yüz binlerce Mehmetçik için tek ihtimal vardı, düşmana geçit vermemek. Bu uğurda onların kulaklarında onbinlerce kurşunun birbirine çarpma sesi değil, bir mevziiden diğerine koşarken “Allahu Ekber” sesi yankılandı. Onlar kahramanca, canını hiçe sayarak vatanını savundu ve dünyaya örnek olacak unutulmaz bir destan yazdılar…
Turkcell, 2020 yılında başlattığı “Bir İhtimal” reklam filmleri serisine, Çanakkale Zaferi’nin 105. yılına özel hazırladığı ve kahramanlarımızı yad ettiği “Tek İhtimal Zafer” filmiyle devam etti. 18 Mart için özel olarak hazırlanan bu filmde, Çanakkale destanındaki Seyit Onbaşı’dan Mustafa Kemal Atatürk’e kahramanlık hikayeleri ve gerçekleşmesi zor ihtimallere yer veriliyor. Animasyon tasarımı Koff’a ait olan film için “İki Keklik” türküsünün enstrümantal versiyonunu ise Jingle House tarafından hazırlandı.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Turkcell
Reklamveren Ekibi: Ahmet Yaman, Sinem Hekimoğlu, Yeliz Soylu, Gökcem İslam
Reklamveren Prodüktörü: Tuğba Özkan
Reklamveren Art Direktörü: İbrahim Mutafoğlu
Reklam Ajansı: Rafineri
CCO: Emre Kaplan
Kreatif Direktör: Ali Şener
Kreatif Grup Başkanı: Aytaç Şahin
Yaratıcı Ekip: Eray Cankır, Sezer Cankeleş, Saadet Melek, Mustafa Pamuk
Marka Ekibi: Ekin Kutevu, Edvina Gülzari, Bartu Suvancı
Stratejik Planlama: Zühre Ayşe Erdoğan, Ege Ayakduran, Asena Çelik
Prodüksiyon Ekibi: Şafak Serter, Açelya Ülkümen, Caner Yıldırım
Animasyon: Koff
Müzik: Jingle House
Post Prodüksiyon: IPD