Reklamveren : Samsung Türkiye
Reklam Ajansı : Leo Burnett İstanbul
Reklamveren Yetkilileri : Can Emci, Lara Mutluay, Nevra Sezer Tüfekçi, Öznur Çatı, Ebru Demirci De Marchie, Didem Kocaer
Yaratıcı Yönetmen : Emrah Akay, Oktar Akın
Yaratıcı Grup : Öykü Berberoğlu, Aren Selvioğlu, Sezgin Rızaoğlu, Elif Sezgin, Enes Hadzibegovic
Ajans Başkan Yardımcısı : Roda Sezer
Müşteri İlişkileri : Burcu Taşdelen Eriş, Deniz Hanaylı, Cemre Aytunç
Stratejik Planlama : İsmail Seval
Ajans Prodüktörü : Sevinç Öktem, Canan Polat
Yapım Şirketi : Dinamo İstanbul
Yönetmen : Kuntay Alpman
Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) tarafından düzenlenen ve Samsung’un da 11 yıldır ana sponsoru olduğu Samsung Boğaziçi Kıtalararası Yüzme Yarışı’nın bu yılki tanıtımı için Leo Burnett İstanbul, Boğaz’da yüzmenin sıradışı bir deneyim olduğu içgörüsünden hareketle bir reklam filmi hazırladı. Bir hafta içerisinde 3 milyonu aşkın kişi tarafından izlenen film, esprili ve şaşırtıcı senaryosuyla seyircilerden büyük ilgi gördü. Az sonra olacaklardan tamamen habersiz 6 kişi ve bu sürprize ortak olan yarışa katılacak yüzücülerle dolu bir Emirgan-Beykoz tur teknesinde geçen filmde, Ali İhsan Varol da kaptan olarak bu sürprizin bir parçası oluyor.
Boğaz turunun en beklenmedik anı, “Kelime Oyunu” adlı bilgi yarışmasıyla tanınan ve ardından rol aldığı “Kardeş Payı” dizisi ile de sevilen Varol’un, tekne kıyıya yaklaşırken motoru durdurarak yolculara, seferin kalan kısmının kulaçlarla geçileceğini anons etmesiyle başlıyor. Bunun üzerine, olacaklardan habersiz yolcular, sıradan tur katılımcısı görünümündeki, üstelik de bir kısmı kıyafetleri ile Boğaz’a atlayan yüzücüleri, şaşkınlıkla izliyor ve buna farklı tepkiler veriyorlar. Ayrıca kampanya ile filmi izleyenler de #bogazcokguzelgelsene demeye ve yarışın heyecanına ortak olmaya davet ediliyor.