16 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bir dondurma çubuğu nelere dönüşebilir?

Bir dondurma çubuğu nelere dönüşebilir?

Nafizcan Önder
6 Haziran 2022
2 dk okuma

MAX ve Onaranlar Kulübü iş birliğiyle hayata geçirilen MAX İleri Dönüşüm projesi, dondurma çubuklarından ileri dönüştürülebilecek onlarca fikir sunuyor.

Algida MAX ve Onaranlar Kulübü ile bir dönüşüm yolculuğuna çıkıyor. MAX İleri Dönüşüm projesi, her gün dondurmalarının tadına bakan milyonlarca kişiye dondurma çubuklarının atıktan uçağa, kalemliğe, kuş yuvasına ve daha onlarca fikre nasıl dönüşebileceği konusunda ilham vermeyi amaçlıyor. Tüm ebeveyn ve çocukları daha sürdürülebilir bir dünya için ileri dönüşüm odağında oyuna davet ediyor.

“Bir dondurma çubuğu sadece bir dondurma çubuğu değildir!” diyen MAX İleri Dönüşüm, bu dönüşüm yolculuğuna katılmak isteyenleri, maxileileridonusum.com internet sitesi üzerinden birbirinden farklı içerikleri incelemeye davet ediyor. Dondurma çubuklarını toplayan ve dönüştürmek isteyen herkes, maxileileridonusum.com sitesinden içlerinde Gökçe İrten, Bülent Gültek, Mert Dolapçıoğlu, Elif Atmaca, Dilara Akbal, Artemis Günebakanlı, Ece Ağırtmış, Burak Beceren, Fırat Neziroğlu, Uğur Acil, Salih Küçüktuna, Simay Bahçıvan gibi isimlerin olduğu gönüllü sanatçıların yaptıkları projeleri inceleyip, ilham alabiliyorlar.

Bir dondurma çubuğu nelere dönüşebilir?

Ayrıca #maxileileridönüşüm hashtagi ile kendi dönüşüm projelerini de Instagram üzerinden paylaşarak herkesi ilham olmaya davet ediyor. Fikir Kütüphanesi isimli bölümde ise ebeveyn ve çocuklar, Onaranlar Kulübü’nün hazırladığı kılavuzlardan yararlanılabilir. 

MAX ve Onaranlar Kulübü’nun ortak projesi “MAX ile İleri Dönüşüm” için hazırlanan stop motion tanıtım filmi ise Pomus Studio imzası taşıyor.

Reklam Filmi Künyesi

Reklamveren: Algida 

Reklamveren Temsilcisi: Toloy Tanrıdağlı, Hazal Kantman, Nur Gürgöze 

Proje Paydaşı: Onaranlar Kulübü 

Proje Yöneticisi: Doğukan Güngör 
 Proje Takımı: 
Cansu Gaytancıoğlu, Aytekin Gezici, Ufuk Emin Akengin, Mervenaz Çiçekdiken

Proje Görsel İletişim Tasarımı: Uğur Acil
 Proje İçerik Ekibi: 
Nilüfer Aksu, Burak Uslu, Filiz Kırmızıoğlu, Kardelen Ay 

Prodüksiyon: Pomus Studio

Yönetmen: Ediz Anavi

Yazar: Ediz Anavi & Meriç Atalar

Yapımcı: Diba Dilsiz

Animasyon: Meriç Atalar

Sanat Yönetimi: Türker Akman 

Işık: Vision Light

Post-Prodüksiyon: Roots Post Production

Müzik/Ses Tasarımı: Ogün Kayıkçı, İzel Baybars

PR Ajansı: Golin İstanbul

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

algida Pomus Studio
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
3 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
4 Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
5 Markalardan Ata’ya saygı duruşu: İşte yılın öne çıkan 10 Kasım filmleri...
Markalardan Ata’ya saygı duruşu: İşte yılın öne çıkan 10 Kasım filmleri…
Güncel Haberler
Antep Baklavası, Malatya Kayısısı, Adana Kebap, Antep Fıstığı… Akla ilk gelen "Coğrafi işaret” hangisi?
Antep Baklavası, Malatya Kayısısı, Adana Kebap, Antep Fıstığı… Akla ilk gelen “Coğrafi işaret” hangisi?
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
2026 seyahat trendleri belli oldu: "Lüks kaçamaklar" popülerleşiyor
2026 seyahat trendleri belli oldu: “Lüks kaçamaklar” popülerleşiyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Haberler
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Haberler
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
Nafizcan Önder
1 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (30 Ağustos - 5 Eylül)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (30 Ağustos – 5 Eylül)
Nafizcan Önder
5 Eylül 2025
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Haberler
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Sena Tufan
11 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.