18 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bepanthol Baby’nin İyiliğe Ninnileri 4,5 milyon dinlenmeyi geçti

Bepanthol Baby’nin İyiliğe Ninnileri 4,5 milyon dinlenmeyi geçti

Berçem Sultan Kaya
4 Şubat 2022
2 dk okuma

Bepanthol Baby’nin hem iyiliği hem de bağışları büyütme hedefiyle hayata geçirdiği İyiliğe Ninniler, iki ayda 4,5 milyondan fazla dinleme ve 100 bin saatten fazla izlemeye ulaştı. Dijital dinleme gelirleri AÇEV’e bağışlanan ninniler, bir ayda 250 anne-babanın ve çocuklarının hayatına dokundu.

Pişik önleyici merhemiyle bebeklerin esenliğini ve uyku kalitesini artırmayı hedefleyen Bepanthol Baby, bebekler ve ebeveynlerin hayatına dokunmak için hazırladığı “İyiliğe Ninniler”, iki ay gibi kısa bir sürede yayınlandığı dijital platformlarda 4,5 milyondan fazla dinlemeye ulaştı. Sertab Erener’in seslendirdiği ve Erener’e Can Bonomo ve Öykü Karayel’in de birer ninnide eşlik ettiği “İyiliğe Ninniler” albümü için hazırlanan ve ninnilerin masalsı dünyasını anlatan animatik videolar ise 100 bin saat izlendi.  

Dinleme gelirleri AÇEV aracılığıyla 250 anne ve babanın hayatına dokundu

Bepanthol Baby ile İyiliğe Ninniler albümünde yer alan ninnilerin sözlerinde empati, eşitlik, kapsayıcılık gibi değerleri güçlendirmek için küçük değişiklikler yapılmıştı. Sadece bebekleri daha pozitif hikayelerle büyütmekle kalmayan İyiliğe Ninniler projesi ile Bepanthol Baby, aynı zamanda AÇEV aracılığıyla başka bebek ve çocukların da hayatında fark yaratmayı hedefliyor. Albümün dijital dinleme gelirleri AÇEV’in Anne ve Baba Destek Programlarına bağışlanıyor. Bu kapsamda proje bir ay içerisinde 250 anne ve babaya ulaşarak çocuklarının gelişimini destekleme noktasında ihtiyaç duydukları bilgi ve becerileri kazanmalarına katkı sağlamış oldu. 

Anneler başka bebeklere de fayda sağlayacak ninnileri tercih edeceğini söylüyor

Bepanthol Baby’nin yaptığı araştırmaya*göre 10 anneden 9’u bebeklerinin uyku saatinde ninnilerden faydalandığını söylüyor ve bunun için internetteki ninnilere başvuruyor. Ninnilerini seçerken anneler ninnilerin sözlerinde olumsuz ifadeler ve cinsiyetçi kalıplar bulunmamasını önemsediğini ifade ederken tamamı erken yaşlarda pozitif bir dille tanışmanın bireylerinde gelişmesinde önemli olduğunu düşünüyor. Her 10 anneden 9’u da dinledikleri ninnilerin başka çocuklara fayda sağlayacak olmasının ninni seçimlerini etkileyeceğini söylüyor. 

Bu araştırmadan Bepanthol Baby ile İyiliğe Ninniler, sözlerinde küçük değişiklikler yapılan 12 ninniden oluşuyor. Bepanthol Baby ile İyiliğe Ninniler’e Apple Music, Spotify ve YouTube’dan ücretsiz olarak erişilebiliyor. 

Bepanthol
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
5 Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Güncel Haberler
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
YouTube Rating Report Z Raporu: Reyting Şampiyonu Gazeteciler!
Haberler
YouTube Rating Report Z Raporu: Reyting Şampiyonu Gazeteciler!
Nafizcan Önder
20 Eylül 2025
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Haberler
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Başımız sağ olsun...
Haberler
Başımız sağ olsun…
Marketing Türkiye
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.