21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bargello, Gürkan Uygun’la "Hepimizin 1 Numarası Var" diyor!

Bargello, Gürkan Uygun’la “Hepimizin 1 Numarası Var” diyor!

Advertorial
28 Nisan 2025
1 dk okuma

Bargello Perfume, markayla özdeşleşen numaralı parfüm serilerinden ilhamla geliştirdiği yeni iletişim kampanyasını duyurdu: “Hepimizin 1 Numarası Var”. 

Kampanya, herkesin hayatında özel anlamlar yüklediği bir “numara” olduğuna dikkat çekiyor.

Rumble reklam ajansı imzası taşıyan kampanyada, Bargello’nun numaralandırılmış parfüm serileri kişisel kimliğin bir parçası olarak ele alınıyor. Her bireyin hikayesinde, kararlarında veya anılarında kendini bulduğu bir “numara” olduğuna vurgu yapılıyor.

Kampanyanın yüzü ise, güçlü duruşu ve etkileyici tarzıyla tanınan başarılı oyuncu Gürkan Uygun. Uygun, kendi “numarası”nı sahiplenerek, kokunun sadece bir aksesuar değil, hayatla kurulan kişisel bir bağ olduğunu izleyiciye aktarıyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Bargello Perfume
Reklam Ajansı: Rumble
Ajans Başkanı: Mustafa Gecü
Kreatif Grup Başkanı: Yusuf Yeşildaş
Kreatif Direktör: Cihat Er
Medya ve Strateji Direktörü: Atakan İstanbullu

Marka Direktörü: Enes Kondak
Kreatif Ekip: Tuba Kenan Kavallı, Huzeyfe Turgut, Fatma Arınç, Mehmet Şahin, Ekrem Metin, Meryem Çakar, Muhammed Emin Doğru, Resul Yılmaz, Atakan Demir, Şinasi Yüksel
Art Direktör: Nimet Ceylan
Müşteri İlişkileri: Aleyna İstanbullu
Yapımevi: Dijital Sanatlar
Yapımcı: Mustafa Uslu

Yönetmen:Ahmet Topuz

Bargello featured Gürkan Uygun
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
Haberler
Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
Sena Tufan
17 Ekim 2025
Spotify ve Netflix güçlerini birleştirdi: Podcast’ler ekrana taşınıyor!
Haberler
Spotify ve Netflix güçlerini birleştirdi: Podcast’ler ekrana taşınıyor!
Nafizcan Önder
15 Ekim 2025
Bosch'tan önemli adım ancak eksik...
Haberler
Bosch’tan önemli adım ancak eksik…
Ali SAYDAM
11 Ekim 2025
Airbnb, yeni özelliğiyle seyahati daha sosyal hale getiriyor
Haberler
Airbnb, yeni özelliğiyle seyahati daha sosyal hale getiriyor
İrem Alimoğlu
22 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.