20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Asperox’un “Temiz İş”ini 16 milyon izledi

Asperox’un “Temiz İş”ini 16 milyon izledi

Marketing Türkiye
11 Ekim 2023
1 dk okuma

Beyaz Kağıt’ın pazar lideri markası Asperox, “Temiz İş” adlı dijital kampanyasıyla izleme rekorları kırdı. Über’in kurguladığı ve sanatçı Emrah Ablak’ın yazdığı dört bölümlük polisiye dizi, Asperox Instagram hesabından yayınlandığı dönemde 16 milyon kişi tarafından izlenerek markanın dijital platformlardaki etkileşimini yüzde 35 artırdı.

Pazara çıkmasından kısa bir süre sonra temizlik ürünleri arasında efsaneye dönüşen ve kırdığı satış rekorlarıyla pazar lideri olan Asperox, hayata geçirdiği iletişim çalışmalarıyla da dikkat çekiyor. Sıra dışı reklamları ve dillere pelesenk olan melodisiyle hafızalara kazınan Asperox, bu kez de rekabette ayrışmanın oldukça zor olduğu günümüz sosyal medyasında, yaratıcı bir stratejik yaklaşımla, klasik Instagram içeriklerinin ötesinde bir işe imza attı.

Instagram takipçilerine bir içerikten fazlasını sunarak, onları interaktif bir deneyime dahil etmeyi hedefleyen marka; tamamen etkileşim odaklı, kalıpları bozan bir dijital kampanya düzenledi. Über imzalı Temiz İş adlı kampanyayı hayata geçirmek için karikatür içerikleriyle oldukça popüler Emrah Ablak tercih edildi.

Emrah Ablak’ın yazdığı, çizdiği ve seslendirdiği sürükleyici hikaye dijital bir dizi formatında 4 bölüm olarak yayınlandı. Her hafta bir bölümünün yayınlandığı projede, bir önceki bölümün özet paylaşımları ve bir sonraki bölüme ait ön izlemeler ile takipçilerin ilgisi 1 ay boyunca canlı tutulmaya çalışıldı. Adeta bir polisiye diziyi andıran hikayede suçluyu bulmak üzere etkileşim odaklı metinlerle takipçilerin kendi teori ve çözümlerini paylaşması, suçluyu bulması teşvik edildi.

Proje bitiminde Asperox’a ait dijital mecralarda toplam 16 milyon izlenme elde edilerek, hesapların etkileşim oranı yüzde 35 arttırıldı.

 
 
 
 
 
Bu gönderiyi Instagram’da gör
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Asperox (@asperox)’in paylaştığı bir gönderi

Kampanya Künyesi

  • Reklamveren: Beyaz Kağıt / Asperox
  • Reklamveren Yetkilileri: Zeynep Kahraman, Eren Özgür Eksen, Cansu Mık, Tolga Merdamert
  • Reklam Ajansı: Uber Dijital
  • Yaratıcı Yönetmen: Oktay Can
  • Yaratıcı Grup Başkanı: Hande Arslan
  • Metin Yazarı: Fırat Özbudak
  • Sanat Yönetmeni: Oktay Can
  • Strateji Ekibi: Eif Erten
  • Müşteri İlişkileri: Eda Nur Yaman
featured
1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
4 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
5 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Güncel Haberler
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası...
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası…
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple’dan "erişilebilirlik" odaklı sınırlı üretim iPhone tutacağı
Haberler
Apple’dan “erişilebilirlik” odaklı sınırlı üretim iPhone tutacağı
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
Sena Tufan
1 hafta önce
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Haberler
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Sena Tufan
10 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.