21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Asaletinle Kükre”

“Asaletinle Kükre”

Ferruh Altun
7 Ağustos 2024
2 dk okuma

PUMA ve Galatasaray arasında imzalanan sponsorluk anlaşmasının ilk adımı olarak “Asaletinle Kükre” sloganını taşıyan reklam kampanyasıyla tanıtılan 2024/25 futbol sezonu Galatasaray formaları, lansmanın dördüncü haftasında 150.000’den fazla satışa ulaştı.

Galatasaray Spor Kulübü’nün kurucusu Ali Sami Yen’in renklerin öyküsüne dair sözlerinden ilham alınan kampanyada, kurulduğu günden bu yana yarıştığı her kulvarda yalnızca zirveyi başarı kabul eden Galatasaraylıların ruhunu bir alev gibi saran sarı-kırmızı aşkı vurgulanıyor.

Ali Sami Yen’in kampanyaya ilham olan sözleri ise şöyle: “Birçok yerleri dolaştıktan sonra, nihayet Bahçekapı’daki Şişman Yanko’nun dükkanına gidilerek orada zarif iki yünlü kumaşa tesadüf ettik. Biri, vişneye çalan koyuca tatlı bir kırmızı, öteki de içinde turuncudan iz taşıyan tok bir sarı. Tezgahtar, mahirane bir el hareketi ile kumaşların dalgalarını birleştirdi. Bir saka kuşunun başı ile kanadının yarattığı renk güzelliğine benzer bir parlaklık hasıl oldu. Ateşin içindeki renk oyunlarını görür gibi olmuştuk. Sarı-Kırmızı alevinin takımımız üstünde parıldamasını tasavvur ediyor ve bizi derhal galibiyetten galibiyete götüreceğini tahayyül ediyorduk. Nitekim de öyle oldu.”

Fernando Muslera, Mauro Icardi, Kerem Aktürkoğlu, Kerem Demirbay, Kaan Ayhan, Abdülkerim Bardakçı, Lucas Torreira ve Barış Alper Yılmaz’ın kamera karşısına geçtiği film, yeni formalarıyla yeni zaferlere kavuşmak için yanıp tutuşan Galatasaray taraftarlarının duygularına odaklanıyor. FCB Artgroup imzalı filme Kamran İnce’nin “Galatasaray Senfonisi” isimli eseri eşlik ediyor.

https://www.youtube.com/watch?v=mdA6_ljxe98

Kampanyanın Künyesi

  • Client: Puma Türkiye
  • Client Team: Murat Dülge, Murat Evre, Emre Kara, Nur Ebru Beştaş, Alper Aktaş, Asil Gündüz,
  • Agency: FCB ARTGROUP
  • Creative Director: Cem Önder Yaşar
  • Creative Group Head: Berkay Bozyel, Gözde Pişkin
  • Creative Team: Elif Açıkgöz, Salih Bozcu, Sultan Yardım, Nisa Arslan, Gülce Geyik, Nazik Yıldırım
  • Group Account Director: Özge Kopuz Dilmen
  • Account Director: Yaman Yalvaç
  • Music: Symphony No. 5, “Galatasaray”: III
  • Voice Over: Cem Önder Yaşar
  • Voice Over (English): Anthony Hewson
  • Production: Rubicon İstanbul
  • Director: Ayberk Ersürmeli
  • Post Production: Post Garden
  • Photography: F/2.8 – Ozan Çakmak
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Güncel Haberler
Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Haberler
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
İrem Alimoğlu
1 Kasım 2025
Starbucks’ta “Kırmızı Kupa Günü” grevi: 65 mağaza iş bıraktı
Haberler
Starbucks’ta “Kırmızı Kupa Günü” grevi: 65 mağaza iş bıraktı
İrem Alimoğlu
14 Kasım 2025
Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Haberler
Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
Haberler
Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
İrem Alimoğlu
26 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.