Arçelik yeni kampanyasında “Onlar için önce sendin, şimdi hepimiz için önce onlar. Önce büyükler. Biz de büyüklerimizin emrine amadeyiz. Arçelik olarak servis ve montajda da #öncebüyükler #iyileşeceğiz” diyor.
Arçelik’in kalplere dokunan “#öncebüyükler” reklam filmi Blab imzası taşıyor.
Arçelik Covid-19 gündemi sebebiyle hazırladığı yeni kampanyasında en büyük risk gurubunda olan “büyüklerimizi” virüsten korumanın önemine vurgu yaparken servis ve montaj çalışanlarını da çalışmanın merkezine koyuyor. Çok da sempatik bir süreci hatırlatmayan montaj ve servis hizmetini veren çalışanlarını, 65 yaş üstü müşterileri için öncelik sağlayan hatta gelirken market alışverişini de yapan kahramanlara dönüştüren marka bu çalışmasıyla hem iyi bir “an zamanlı iletişim” örneği koyuyor ortaya hem de montaj ve servis çalışanları için uzun soluklu bir konumlama yapıyor. Bu gerçekleri göz önünde bulundurduğumuzda Covid-19 ile değişen gündemi en iyi yöneten markalardan birinin Arçelik olduğunu söylemek de yanlış olmaz.