16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Accor'dan tarihe eşlik eden odamüze!

Accor’dan tarihe eşlik eden odamüze!

Nafizcan Önder
9 Kasım 2021
2 dk okuma

Accor Grubu, bir lider olarak tüm dünyaya ilham veren Atatürk’ün ölümünün 83. yılı dolayısıyla eşsiz bir anma projesini hayata geçirdi. Accor Grubu, proje kapsamında, çatısı altındaki Swissôtel The Bosphorus İstanbul’da, Boğaz manzarasına hakim bir odayı odamüze konseptinde Ata’nın yaşadığı sembolik odaya dönüştürdü.  Sözkonusu odamüze çalışmasında, oda baştan sona yeniden dekore edilirken, odaya Ata’nın kostümlü bir heykeli de yerleştirildi.

Proje doğrultusunda 9 Kasım 2021-16 Kasım 2021 tarihleri arasında Swissôtel Bosphorus İstanbul’da konaklayan misafirler lobby katında 902 numaralı odanın kapısına geldiklerinde Atatürk’ün odasını inceleme imkânı da bulacaklar. Oda, 10 Kasım tarihinde 09:00-17:00 saatleri arasında otel dışındaki misafirlerin de ziyaretine açılacak.

Bunun yanı sıra, konsept odayı dijital olarak tüm dünyadan gezmek de mümkün olacak. Dijital olarak odayı gezenler, odadaki objeleri tıklayarak, objelerin anısını öğrenebilecek. Ayrıca ziyaretçiler anı defterine duygularını aktarabilecek. Accor Grubu’nun, proje çerçevesinde çektiği duygu dolu ve nostalji yüklü reklam filmi de 9 Kasım 2021 tarihinden itibaren televizyonlarda ve internet ekranlarında olacak.

Tarihe eşlik eden duygular

Sıradışı projenin ilham kaynağı, İngiliz zırhlılarının Boğaz girişinde demirlediği günlerde çekilmiş ünlü fotoğraf oldu. Mustafa Kemal’in Çanakkale’den geçişine izin vermediği İngiliz donanması o tarihlerde İstanbul’a demirlemişti. Mustafa Kemal Paşa, Adana dönüşü Sirkeci’ye geçerken zırhlılara bakmış ve ülkemiz bağımsızlığı için kararlılıkla ant içmişti. Proje için Beşiktaş’taki Swissôtel The Bosphorus İstanbul’un seçilmesindeki tek neden bu ünlü fotoğraf da değil. Beşiktaş semtinin Atatürk’ün hayatında önemli bir yerinin olması da Accor Grubu çatısı altındaki markalardan yola çıkılarak otel seçiminde etkili oldu.

Alametifarika reklam ajansı imzası taşıyan proje kapsamında odamüze, 16 Kasım 2021 tarihine kadar otel misafirlerinin ziyaretine açık kalacak.

Odamüzeyi dijital olarak gezmek için TIKLAYIN

View this post on Instagram

A post shared by ALL Türkiye (@all__tr)

KÜNYE

  • Reklam veren: Accor Grubu
  • Reklam veren yetkilisi: Accor Dünya Ticaret Başkanı Yiğit Sezgin
  • Reklam Ajansı:  Alametifarika
  • Yönetmen: Serdar Erener
  • Yapım Şirketi: TerFilm 
  • Görüntü Yönetmeni: Veli Kuzlu
  • Post Prodüksiyon: Sinefekt
  • 2d Animasyon: alld
10 kasım Accor Grubu Alametifarika Atatürk featured odamüze
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'deki kadınların tercihi düz saç
Haberler
Türkiye’deki kadınların tercihi düz saç
Advertorial
3 hafta önce
Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!
Araştırma
Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!
Nafizcan Önder
12 saat önce
Çalışanların yüzde 60’ı "önce kişisel yaşam" diyor!
Haberler
Çalışanların yüzde 60’ı “önce kişisel yaşam” diyor!
İrem Alimoğlu
27 Nisan 2025
Kriz dönemlerinde pazarlama: Sessizlik mi, yatırım mı?
Haberler
Kriz dönemlerinde pazarlama: Sessizlik mi, yatırım mı?
İrem Alimoğlu
4 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.