27 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
19 Mayıs’ta Sabancı’dan Türkiye’ye anlamlı mesaj: “Geleceğimizi kimseye vermiyoruz"
Haberler

19 Mayıs’ta Sabancı’dan Türkiye’ye anlamlı mesaj: “Geleceğimizi kimseye vermiyoruz”

Marketing Türkiye
17 Mayıs 2024
2 dk okuma

Sabancı Holding, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında hazırladığı reklam filmini sosyal medya hesaplarından paylaştı. “Geleceğimizi Kimseye Vermiyoruz” mottosunu taşıyan kampanya ile Türkiye’nin en büyük sorunlarından biri olan beyin göçüne dikkat çeken Sabancı, başlatacağı yeni seferberlik hamlesinin duyurusunu da gerçekleştirmiş oldu.

Buna göre, 2021 yılında başlatılan ve 3 yıl içerisinde Türkiye’nin en geniş katılımlı sosyal sorumluluk hareketine dönüşen Sabancı Cumhuriyet Seferberliği, yeni dönemde yoluna Sabancı Gençlik Seferberliği olarak devam edecek. Proje ile Türkiye’nin farklı illerinde Sabancı Teknoloji ve Etki Merkezleri ağı kurulacak; üreten, değer yaratan, fikrine sahip çıkan gençlere destek verilecek. Bu merkezlerle, ülkemizin beyin gücünün Türkiye’de kalması, Türkiye çapındaki girişimcilere inovasyona erişim konusunda fırsat eşitliği sağlanması amaçlanıyor.

“Bu topraklara karşı sorumluluğumuzun farkındayız”

Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Sabancı Holding Kurumsal Marka Yönetimi ve İletişim Bölüm Başkanı Filiz Karagül Tüzün, “Cumhuriyet ile neredeyse yaşıt olan, yaklaşık 100 yıldır Cumhuriyet ile aynı yolu yürüyen bir Topluluk olarak, bu topraklara karşı sorumluluğumuzun farkındayız. Bu sorumluluk sadece üretimle, istihdamla, yatırımla açıklanamaz. Bu ülkenin gençlerine umut vermek, onlara yeni beceriler kazandırmak, fikirlerini, yaratıcılıklarını ortaya koyabilecekleri bir ortam sağlamak, bizim onlara karşı görevimiz. Bu aynı zamanda, ‘Biz, her şeyi gençliğe bırakacağız. Geleceğin ümidi, ışık saçan çiçekleri onlardır. Bütün ümidim gençliktedir’ diyen Atatürk’ün bizlere bıraktığı mirasa sahip çıkmaktır. Sabancı Gençlik Seferberliği’nin temelinde de bu anlayış var. Filmimizi de bu doğrultuda hazırladık. 29 Ekim gibi, 19 Mayıs’ı da sadece kutlamanın yeterli olmadığını; gençlerimize vereceğimiz en büyük hediyenin sözden aksiyona geçmek olduğunu bir kez daha ortaya koymak istedik” dedi.

Kampanya künyesi

Reklamveren: Sabancı Holding

Reklamveren Yetkilisi: Filiz Karagül Tüzün, Duygu Kayan Bulut, Büşra Karataş

Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul

CCO: İlkay Gürpınar

ECD: Volkan Karakaşoğlu

Grup Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan

Kreatif Direktör: Serdar Güngör

Kreatif Grup Lideri: Sungun Çalışkan

Yaratıcı Ekip: Mustafa Pamuk, Muhammed Ergül

Genel Müdür: Tuğyan Çelik

Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ

Marka Ekibi: Çağla Yalçınkaya, Bahar Kılıç, Dilşah Koşkan

CSO: Toygun Yılmazer

Stratejik Planlama: Onur Aydın,Yunuscan Hısımcıl,

Prodüksiyon Ekibi: Canan Polat, Mert Adabaş

Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir

Yönetmen: Çağatay Kaya

Prodüksiyon Şirketi: Ptot Film

Seslendirme: Yetkin Dikinciler

Vokal: Karsu

Müzik: 3K1A

Orjinal Müzik : Nazan Öncel / Pelikan Müzik

featured
1 Instagram’dan 8 yeni özellik
Instagram’dan 8 yeni özellik
2 Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
3 Her iki şirketten biri Temmuz zammı konusunda kararsız!
Her iki şirketten biri Temmuz zammı konusunda kararsız!
4 Amazon CEO'su açıkladı: Binlerce kişi işten çıkarılacak
Amazon CEO’su açıkladı: Binlerce kişi işten çıkarılacak
5 Genna Reklam'ın Kurucusu A. Selim Tuncer hayatını kaybetti
Genna Reklam’ın Kurucusu A. Selim Tuncer hayatını kaybetti
Güncel Haberler
İş dünyasının "Mad Man"leri Marketing Türkiye C Level Club’ta buluştu
İş dünyasının “Mad Man”leri Marketing Türkiye C Level Club’ta buluştu
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Bundle, içerik ve teknolojiyle marka hikâyeciliğine yeni bir boyut kazandırıyor
Bundle, içerik ve teknolojiyle marka hikâyeciliğine yeni bir boyut kazandırıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Haberler
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Marketing Türkiye
22 Mayıs 2025
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Haberler
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
İrem Alimoğlu
11 Mayıs 2025
Reklam sektörüne yeni brief: Ad Net Zero Türkiye
Haberler
Reklam sektörüne yeni brief: Ad Net Zero Türkiye
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Yılın en iyileri ödüllerine kavuştu...
Haberler
Yılın en iyileri ödüllerine kavuştu…
Marketing Türkiye
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.