19 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Youtholding’ten eSpor’a büyük yatırım
Haberler

Youtholding’ten eSpor’a büyük yatırım

Marketing Türkiye
7 Kasım 2017
2 dk okuma

Türkiye’de başta League of Legends olmak üzere 9 farklı profesyonel eSpor takımı bulunan tek eSpor Kulübü olan Crew, Ağustos ayından itibaren bu alanda Youtholding’in gücünü arkasına aldı. Gençlik odaklı birçok farklı sektörde girişim ve yatırımları olan Youtholding artık eSpor’da da gençlere ulaşacak. Gençlik iletişimi yapan YOUTH, gençlik odaklı bir perakende zinciri olan ve kampüslerde varolan 15 mağazasıyla şimdilik 600 Bin öğrenciye dokunan Youth Store, Kasım ayı içerisinde Gençlerin yeni bankacılık deneyimi için hayata geçmiş olacak Youth Pay’in yatırımcısı Youtholding, yeni eSpor kulübü markası YOUTH CREW ile gençlere bu platformlar üzerinden erişmeyi ve eSpor kulübünün taraftar bazını genişletmeyi de hedefliyor.
Crew eSpor Kulübü, Youth’un sinerjisini de arkasına alarak Marka, görsel kimlik, taraftar ürünleri gibi birçok alanda yenileniyor. Youth Crew yeni sezonda bu dönüşüm ile transfer çalışmalarına da hız verdi.

Türkiye’de ve dünyada eSpor’un geleceğini gördük:
Crew takımına yatırım yapan Youtholding’in CEO’su Emrah Kaya şunları söyledi:
Gençlere erişmek isteyen markaların ilk adresi olmaya devam ediyoruz. Farklı Platformlar yaratarak gençlerle onların gündeminin içerisine girmek isteyen şirketlere gerek veriye dayalı gerekse verimli marka yatırımları yapmalarına fırsat veriyoruz.
Dünyanın en büyük markaları iki yıldır gençlik yatırımlarının önemli bir kısmını eSpor’a çevirmiş durumda. Biz de Türkiye’de ve dünyada eSpor’un geleceğini görüyoruz. Ülkemizde 22 milyon eSpor oyuncusu mevcut, bunların 13 milyonu ödeme yaparak oynuyor. Amatör eSpor oyuncusu 60 binin üzerinde ve oyun içinde 900TL’ye kadar harcama yapıyorlar. Bu açıdan eSpor’un geleneksel spor dallarından bir farkı kalmadı. Bütün bunların ötesinde yeni ismiyle eSpor takımlarımızın sadece Türkiye’de değil Dünyada da gelecek başarılarında yerimiz olacağını düşünmek şimdiden heyecan verici.
2017 Dünya Şampiyonası’nda en iyi 16 takım arasına girerek bize de büyük bir gurur yaşatan 1907 Fenerbahçe’nin 2017 Türkiye Büyük Finali 1 günde 1 Milyondan fazla kişi tarafından izlendi. Çoğunluğu üniversite öğrencisi iyi eğitimli ve son derece bilgili bu gençlerin yüzde 85’i 15-25 yaşları arasında.”

Türkiye’yi başarıyla temsil ettiler
Point Blank 2016 Dünya Şampiyonası’nda Türk eSpor rekorunu kırarak 3. olan Crew eSpor Kulübü’nün kurulduğu 2014 yılından bugüne 23’ü birincilik olmak üzere 43 turnuvada derecesi bulunuyor.

 

1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
4 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
5 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Haberler
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Haberler
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Sena Tufan
30 Ekim 2025
Başımız sağ olsun...
Haberler
Başımız sağ olsun…
Marketing Türkiye
11 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.