17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bir marka daha TV reklamlarını durdurduğunu açıkladı...
Haberler

Bir marka daha TV reklamlarını durdurduğunu açıkladı…

Marketing Türkiye
23 Kasım 2021
2 dk okuma

25 Kasım’da Black Friday kampanyalarını başlatacak olan Yolcu360, TV reklamı yapmamaya karar veren markalar kervanına katıldı. Şirket, TV için ayrılan bütçeyi daha fazla indirim yapabilmek için kullanacak.

Black Friday’e 3 gün kala hem tüketici hem de markalar için heyecanlı bir geri sayım başladı. Bu dönemde markalar, tüketicisini indirim yağmuru kadar reklam yağmuruna da boğarken kimileri farklı bir stratejiyi tercih ediyor. Reklamlar hakkında radikal kararlar alan LC Waikiki ve Kelebek Mobilya‘nın ardından Yolcu360 da Black Friday’de TV reklamı yapmamaya, buraya ayırdığı bütçeyi indirim oranlarına yansıtmaya karar verdi. Bu sayede, yüzde 65 olan indirim oranını liste fiyatları üzerinden yüzde 70’e ulaşacak.

Gerçek indirim yapanın farkı belli olacak

Aldıkları kararı LinkedIn hesabından paylaşan Yolcu360’ın Chief Brand Officer’ı Samet Ensar Sarı, paylaşımında “Gerçek indirimler sunan markaların tüketicilerin gönlünü kazanacağı, hayal kırıklıkları yaratanların da hızlıca gözden düşmeye başlayacağı bir haftaya girdik” sözlerine yer verdi. Sarı açıklamasında şunları söyledi: “Kampanya döneminde tüm medya matematiğindeki verimlilik durumunu da dikkate alarak ilk kez TV’ye yatırım yapmak yerine, son Efsane dönemindeki yüzde 65 olan indirim oranını liste fiyatlar üzerinden yüzde 70’e çıkartmayı tercih ettik. Rezervasyonların da 2022 yılı sonuna kadar yapılabilmesini sağladık. Efsane Yolcu360 Günleri için artık geri sayım başladı. 25 Kasım akşamı saat 21:00’i tüm ekip heyecanla bekliyoruz.”

Tanıtım faliyetleri tamamen bitmeyecek

Kararın ardından bu dönemde tanıtım çalışmalarını nasıl yönetmeyi planladıkları konusunda Marketing Türkiye’ye açıklamalarda bulunan yapan Samet Ensar Sarı şunları söylüyor: “Efsane Yolcu360 Günleri, misafirlerimizin gerçek indirimlerle karşılaştığı ve bugüne kadar aldığımız telefonlar ve maillerle de ilgiyle beklediği bir kampanyamız.

Bir marka daha TV reklamlarını durdurduğunu açıkladı...
Samet Ensar Sarı – Yolcu360 Chief Brand Officer

Bu kampanyanın yüksek bir oranda kulaktan kulağa yayıldığını görüyoruz. O yüzden de verimlilik ve performans anlamında mevcut medya harcamaları ve oranlarının rasyonel dinamiklerin üstüne çıktığı bir dönemde; medya planlamasında bu kez misafirimize farklı seslenmek istedik. Çünkü yaptığımız araştırmalar fiyat duyarlılığının her SES aralığında yüksek olduğunu gösteriyor. Biz de bütçemizi indirim oranını artırmakta kullandık.

Ama tabi ki rekabet ortamında hem kreatif dünyamızla hem de mesajlarımızla farklılaşmaya ve daha çok kişiye ulaşmaya çalışıyoruz. PR faaliyetleri, sosyal medya iletişimi, influencer pazarlaması, dijital pazarlama, online platformlarla iş birlikler, mevcut iş ortaklarımızla entegre kampanyalar ve performans kanalları özelinde kampanya öncesi ve kampanya dönemini tüm detaylarıyla planladık. Hem içerik pazarlaması hem de medya satın almalar ekseninde bu süreci etkili ve verimli kullanmayı hedefliyoruz. Ayrıca Türkiye’nin en çok ziyaret alan seyahat ve otomotiv blog’larından biri olan blog’umuzu kampanya döneminde etkili bir reklam mecrası olarak konumlandırdık.

Misafir merkezimizi de kampanyayla ilgili gelebilecek sorular ve talepler doğrultusunda tüm misafirlerimize en kısa sürede yardımcı olmaları için 100 kişilik bir kadroyla hazır hale getirdik.
25 Kasım saat 21:00’i heyecanla bekliyoruz.”

featured Yolcu360
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Haberler
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Sena Tufan
2 gün önce
Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!
Araştırma
Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!
Nafizcan Önder
17 saat önce
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Haberler
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
İrem Alimoğlu
5 Mayıs 2025
P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Oya Öngör atandı
Haberler
P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Oya Öngör atandı
Nafizcan Önder
8 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.