16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yılın en beğenilen reklamları
Haberler

Yılın en beğenilen reklamları

Marketing Türkiye
3 Ocak 2021
10 dk okuma

Tüm dünya için mesafelerin uzadığı, günlük hayatımızın neredeyse tamamen değiştiği ve duygusal iniş çıkışların fazlasıyla yoğun olduğu 2020 yılı geride kaldı. Özellikle duyguların gün yüzüne çıktığı bir yılda pek çok yaratıcı iş de markalardan tüketicilere kurduğu güçlü köprülerle zihinlerde yer etti. Peki, bu işler arasından hangileri öne çıktı? Yanıt, Marketing Türkiye için DORinsight’ın gerçekleştirdiği “2020’nin En Beğenilen Reklamları” araştırmasında…

Bilinmezliğin, ekonomik zorlukların ve stresin had safhada olduğu 2020’de iletişime dair bilinen tüm ezberler de bozuldu. Yapılan pek çok küresel araştırmada kaygının kol gezdiği bu süreçte kişilerin en büyük dayanağı olarak gösterdiği “aile” ve “dostluk” kavramı geride bıraktığımız yıl pek çok yaratıcı işin de ana temasını oluşturdu. DORinsight’ın Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçları; aile temasıyla hazırlanmış, izleyenin yüreğine dokunan duygu yüklü kampanyaların, yılın en beğenilen kampanyaları söz konusu olduğunda bir adım öne çıktığını gösteriyor…

26 Kasım – 2 Aralık tarihleri arasında online olarak gerçekleştirilen araştırmaya; 18 yaş üstü, Türkiye temsili, A, B, C1 ve C2 sosyoekonomik segmente mensup 500 kişi katıldı. Yapılan araştırmada akılda kalan reklamlarla, beğenilen reklamların endekslenerek oluşturulan “Reklam başarı endeksi”nden yola çıkıldı ve yılın en başarılı reklamları belirlendi. Kapsamlı araştırma halkın belirlediği yılın en iyi reklamlarını ortaya koyarken biz de bu başarılı kampanyaların ortaya çıkış sürecini yaratıcılarından dinledik…

Yılın en beğenilen reklamlarıDYO “#BabamDYOki”

DYO’nun Babalar Günü filmi sosyal medyada #BabamDyoki etiketiyle yayınlandı. Markanın kuruluş öyküsünü ve yolculuğunu anlatan kampanyayla DYO, tüm babaların Babalar Günü’nü kutladı. Babaların çocuklarına öğütleri üzerinden kurgulanan film, babalarla çocukları arasındaki ilişkiye ve birlikte geçirilen zamanın değerine dikkat çekiyor.

Yılın en beğenilen reklamları

Bizim hikayemiz ülkenin de hikayesi

Melek Soklangıç Dinçer, DYO Boya Fabrikası Pazarlama Direktörü

“BabamDyoki filmini kurgularken, DYO’nun kuruluş hikâyesindeki temel duyguları anlatmak istedik. DYO’nun İzmir’de başlayan başarı hikâyesi, bir baba-oğul hikâyesiydi ve babalar gününe iyi bir örnekti. Bizim hikâyemiz, aynı zamanda ülkenin de hikâyesiydi. Tıpkı Cumhuriyet gibi bilimden yana, birlik içinde, başarılı olmak kuruluş ilkelerimizdi. İyi insan olmak her zaman her yerde önemli bir değerdi. Filmimiz de bu değerin dilini kullanarak görsel bir kimlik kazandı. Bizim için çok değerli ve anlamlı bir çalışma oldu.”

Yılın en beğenilen reklamları

Hedefimiz kurum kültürümüzü anlatmaktı

Okan Saykun, Salvo Co-Founder / Creative Director

“Büyük bir babanın mirası ve ülkeye armağanı olan DYO markasının eşsiz kurum kültürünü #BabamDyoki filminde anlatmayı hedefledik. DYO’nun Selçuk Yaşar’ın öğütleri ışığında çizdiği gelecek vizyonuna emin adımlarla yürüdüğünü anlatırken, ülkemizin kurucusu Atatürk’ün ülke sevgisine, ‘iyi insan’ olmanın önemine dikkat çektik.”

 

Yılın en beğenilen reklamlarıCarrefourSA “Bizim Aile, Türkiye için ne lazımsa yapıyor!”

CarrefourSA, pandemi günlerinde Türkiye için yaptıklarını, Türk sinemasının unutulmaz filmi “Bizim Aile” ile anlatıyor. Bizim Aile’nin babası Yaşar Usta’nın unutulmaz repliğiyle başlayan kampanyada “Asıl, şimdi daha güçlü olmamız lazım. İşimize, dört elle sarılmamız lazım!” diyen Minür Özkul, hiçbir zorluğun işimize engel olamayacağını vurguluyor.

Yılın en beğenilen reklamları

Türkiye için ne lazımsa yapmaya hazırız

Burçin Çelik CarrefourSA Tedarik Zinciri, E-Ticaret ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı

“Pandeminin zor şartları altında görev yapan 11 bin çalışanımız ve yüzlerce tedarikçimizle büyük bir aileyiz. Bu ailenin her bir ferdiyle birlik ve beraberlik içinde hem marketlerimizden hem de online marketimiz üzerinden müşterilerimizin alışveriş ihtiyacına karşılık vermek amacıyla var gücümüzle çalışıyoruz. Müşterilerimizin beğenisine layık olmaktan dolayı gurur ve mutluluk duyuyoruz. CarrefourSA olarak Türkiye için ne lazımsa yapmaya hazırız.”

Yılın en beğenilen reklamlarıZorluklara rağmen aile olmak

Mesut Koçarslan, TBWA\Istanbul Kreatif Direktörü

“Pandemide CarrefourSA zoru başardı, Türkiye için ne lazımsa yaptı. Bizim de zoru başarmamız lazımdı; prodüksiyon imkanlarının kısıtlı olduğu, stok videolarla benzer işlerin çıktığı bu dönemde, farklılaşan bir kampanya fikri bulmak… CarrefourSA denince akla, Bizim Aile’nin o unutulmaz müziği gelir. Bizim Aile denince de akla, Yaşar Usta’nın o unutulmaz sözleri: ‘Asıl şimdi daha güçlü olmamız lazım, işimize dört elle sarılmamız lazım’. Zorluklara rağmen bir aile olmayı daha iyi anlatamazdık.”

Yılın en beğenilen reklamlarıBoyner “Anneler Gücünüz Kutlu Olsun”

Boyner, Anneler Günü’nü özel ve duygusal bir reklam filmiyle kutladı. Kampanyanın odağında annelerin mucizevi güçleri vardı. “Annelerin Gücü” söylemiyle öne çıkan reklam filminde; en acılı anlarda yaralara merhem olan iyileştirici gücünden oyunlarla eğlendiren hayal gücüne, saf, karşılıksız sevgisine kadar  annelerin tüm güçleri art arda sıralanıyor…

Yılın en beğenilen reklamlarıAnnelerin mucizevi gücü!

Nurçin Koçoğlu, Boyner Büyük Mağazacılık Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı

“Bu seneki Anneler Günü reklam filmimizde yaşamımız boyunca bizimle sevinen veya üzülen annelerimizin sevgi dolu fedakârlıklarını ‘güçlü olma’ metaforuyla hikayeleştirdik ve annelerin muhteşem, mucizevi güçlerine vurgu yaptık. Bizim de onlar kadar güçlü olmamız için var güçleriyle çalışan tüm annelerimizin hikayesini anlatan hem duygusal hem de izlemesi keyifli reklam filmimizin, en beğenilen kampanyalar arasında yer alması bizi çok mutlu etti.”

Yılın en beğenilen reklamlarıHerkese annesini aratan iş

İlkay Gürpınar TBWA\Istanbul CCO’su

“Pandemiyle birlikte anneler her zamankinden daha yoğun bir mesaiyle karşı karşıya kaldı. Ama yine de çevremdeki tüm anneler özel güçleriyle bu durumun da üstesinden geldi. Boyner, bu durumun farkındaydı ve tüm annelere teşekkür eden, dikkat çekecek bir film yapmak istedi. Biz de organik insight’larımızla, annelik süper güçlerimizden yola çıkarak ‘Anneler Gücü’ söylemini keşfettik. Stok görüntülerle üretmemize rağmen, anne ve çocuğunun büyülü anlarına dokunan film, metin işçiliğiyle izleyen herkese annesini aratan bir iş oldu. Daima… Yaşasın Anneler Gücü!”

Yılın en beğenilen reklamlarıGroupama Sigorta “Özlenen Riskler Kampanyası”

Groupama Sigorta, 2019’da #YaşamakRiskAlmaktır temasıyla başlattığı iletişim çalışmalarına pandemi günlerine özel bir filmle devam etti. #ÖzlenenRiskler adı verilen yeni seride hayatın içerisinde olan ve yaşanması istenmeyen olaylar animasyon filmlerle anlatılıyor. Serinin ilk filminde ise otomobil kapısının çizilmesi olayı esprili bir dille ele alınıyor.

Yılın en beğenilen reklamlarıAksilikler bile özlendi

Frederique Guegan Tayar, Groupama Sigorta Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı

“#ÖzlenenRiskler kampanyamızla salgın döneminde günlük hayatımızda karşılaştığımız ufak tefek aksiliklerin bile
özlenebileceğini vurgulamak istedik. Üç animasyon filmiyle bugüne kadar 3,5 milyon görüntülenme, 13 milyondan fazla gösterim elde ettik. Groupama olarak kampanyamızla, sigortanın risklere karşı endişeleri gideren bir hizmet olduğunun ve yaşamın bir parçası olan bu risklere karşı, hayatın içindeki ayrıntılara odaklanan yaklaşımımızla sigortalılarımızın yanında olduğumuzun altını çizdik.”

Yılın en beğenilen reklamlarıİnsanlara sevecekleri bir film izletmek istedik

Ali Göral, Lokal Kreatif Direktör Kurucu Ortağı

“Özlenen Riskler kampanyasını Covid’in ilk günlerinde, oldukça zorlu koşullarda ürettik. Daha Zoom toplantılarına yeni geçmiştik ve ekip olarak uzaktan çalışmayı öğreniyorduk. Fikir üretim süreci, animasyonların hayata geçmesi… Her biri ayrı bir macera oldu. Bu işi yapmamızın arkasındaki tek neden, insanlara sevecekleri bir film izletmekti. Onlar da izleyip sevmişler. Oldukça mikro bir bütçeyle hayata geçen bu işin, ‘Yılın En Beğenilen’ kampanyaları arasına girmiş olmasından dolayı çok mutluyuz.”

Yılın en beğenilen reklamları“Şekerbank Ezberleri Bozdu”

Şekerbank hem kendi hem de bankacılık sektöründeki ezberleri bozdu. Diğer banka reklamlarının aksine Şekerbank’ın son kampanyasının amacı ne kredi vermek ne de müşteri çekmekti. Film samimi üslubuyla, “Peki nereye kadar?” diyerek içinde bulunduğumuz zor günlerde hepimizin sorduğu o soruyu sorup “Bir banka da çıksa, sırf kredi değil çevre ve hayat için sürdürülebilirlik desteği verse!” diyor ve belki de sektörünü sorgulamaya davet ediyor.

Yılın en beğenilen reklamları67 yıl önce ortaya konan bir vizyon

Özlem Karabilen, Şekerbank Kurumsal İletişim ve Reklam Müdürü

“‘Türkiye’nin Sürdürülebilir Bankası Şekerbank’, yüzbinlerce çiftçi tarafından kurulmasından bu yana yürüttüğü ve küresel ölçekte sürdürülebilir bankacılık olan tanımlanan; dayanışma, kapsayıcılık ve üretime dayalı kırsal kalkınma faaliyetlerimizin pandemiyle birlikte bugün her zamankinden daha önemli olduğunu gördük. ‘Sürdürülebilir bankacılık’ bundan böyle tüm adımlarınızın ortak paydası olacak.”

Yılın en beğenilen reklamlarıSürdürülebilirlik desteği

Umut Dizdar, Concept Kreatif Direktörü

“Şekerbank’ın kuruluş amacı olan ‘sürdürülebilir bankacılık’ 13 yıllık Concept-Şekerbank iletişimlerinin her zaman odağında yer almıştı. Ancak bu yıl bunu tüketiciler için daha anlaşılır ve net hale getirmemiz gerekiyordu. Biz de en temelinde, bankacılık sisteminde ve Türkiye’de bir ilk olan ‘Sürdürülebilirlik Desteği’ sistemini geliştirdik. Böylece hem sunduğumuz hizmetleri anlatabilir hem de sürdürülebilirlik konusunda insanları teşvik edebilirdik.”

Yılın en beğenilen reklamlarıFinish “Bir Konuda Anlaşalım…”

“Gücümüz Yeter” kampanyasıyla Türkiye’nin su sorununa dikkat çeken Finish, “Bir Konuda Anlaşalım” kampanyasıyla güçlü söylemini sürdürdü. Farklı anlatımıyla dikkat çeken film; günlük işlerin ve tartışmaların arasında suyumuzun nasıl boşa akıp gittiğini tüm yalınlığıyla ortaya koyuyor. “Bir damlanın bile boşa akıp gitmesine izin veremeyiz” mesajıyla dikkat çeken film, Havas İstanbul imzasını taşıyor.

Yılın en beğenilen reklamlarıÇocuklarımızın duyarlılığını vurguladık

Tarık Bayar, Reckitt Benckiser Türkiye Hijyen Pazarlama Direktörü

“Finish, her fırsatta suyla ilgili bilinçlendirici mesajları iletmek üzere yaklaşık iki yıl önce Yarının Suyu hareketini başlattı. ‘Bir Konuda Anlaşalım’ kampanyası da bu bakışımızın bir ürünü su kullanımında tasarrufa dikkat etme çağrısı yapan iletişimimizde çocuklarımızın duyarlılığını ön plana çıkardık ve günlük işlerin ve tartışmaların arasında suyumuzun nasıl boşa akıp tüm yalınlığıyla ortaya koyduk. ‘Bir damlanın bile boşa aktığını gitmesine izin veremeyiz’ mesajını daha güçlü bir şekilde aktardık.”

Yılın en beğenilen reklamlarıBasit gerçekliğe basit iletişim

Ergin Binyıldız, Havas Creative Group Türkiye CCO’su

“Günlük harala gürele içinde farkında olmadan suyu o kadar gereksiz harcıyoruz ki… Bu basit gerçeği, aynı basitlikte anlatmak istedik. Filmde herkes baba ile kızın arasındaki diyaloğa odaklanmışken geri planda, sessiz sedasız aslında geleceğimiz akıp gidiyor. Tıpkı gündelik hayatta her an karşılaşabileceğimiz türde bir enstantane. Küçük kız ise, bir anlamda çevre ve gezegene duyarlı yeni neslin temsilcisi olarak herkese tek bir hareketle güçlü bir mesaj veriyor.”

Yılın en beğenilen reklamlarıMolfix “Yok Gibi Gibi”

Molfix “Yok Gibi Gibi” reklam filminde, 7’den 70’e her neslin gönlünde taht kuran sanatçı Barış Manço’nun “Gibi Gibi” şarkısı “Yok Gibi Gibi” sözlerine uyarlandı ve bebekler “altımda bezim yok gibi gibi diyerek” neşeyle yürüyüp, şarkı söyledi. TBWA\Istanbul imzalı reklam filminde, Molfix bebek bezinin “yok gibi” etkisi vurgulanırken, bebeklerin anne ve babalarıyla özgürce hareket ettikleri mutluluk anları resmedildi.

Yılın en beğenilen reklamlarıHedef mutlu bebekler mutlu aileler

Aysel Aydın, Hayat Kimya Strateji ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı

“Molfix olarak, bebeklerin sağlığı, rahatı ve iyiliği için çalışıyoruz. ‘Yok Gibi’ kampanyamızda, bezi giydiğinde yokmuş hissi veren, ıslandığında da 3D elastik gövde sistemi sayesinde sarkma yapmayan bezimizle bebeklerin özgürce hareket ettiği mutluluk anlarını resmettik. Her neslin gönlünde taht kuran Barış Manço’nun ‘Gibi Gibi’ şarkısını yeniden uyarlamamız da, reklam kampanyamızın sevilmesinde etkili oldu, yılın en beğenilenleri arasında olmak da bizi sevindirdi.”

Yılın en beğenilen reklamlarıBebek bezinin iyisi yokmuş gibi olandır

İlkay Gürpınar, TBWA\Istanbul CCO’su

“Bebek için, altında formu bozulan bezler oldukça yürümeye çalışmak büyük bir zorluk. Oysaki formunu koruyan ve sarkmayan Molfix, 3D elastik gövdesi sayesinde bebeklerin en önemli problemine çözüm sunuyordu; ‘yokmuş gibi’ rahat hissetirmek. Rahat hisseden bebek de, neşeli bebek ve neşeli anne demekti. İletişim konseptinin çıkış noktasını oluşturan ‘yokmuş gibi’ bezleriyle rahat ve neşeli bebekler, Barış Manço’nun sevilen şarkısıyla bir araya gelince de döne döne başa sarılan keyifli bir reklam filmine dönüştü.”

Yılın en beğenilen reklamları“Turkcell İhtimaller İçin Çalışıyor!”

Turkcell kapsama gücünü zorlu coğrafyalar yerine duygular aracılığıyla işledi. Reklam filminde her insanın farklı noktalarda birçok farklı ihtimal üzerine yaşadığı ve bu ihtimaller için çalışmanın Turkcell’in asıl uğraşı olduğunun da altı çizildi. TBWA\ İstanbul’un Turkcell için hazırladığı reklam filminin çekimleri için 5 bin 500 kilometreyi aşkın yol kat edildi. Yönetmenliğini Fatih Kızılgök’ün üstlendiği film için müzisyen Emre Irmak, kampanyayla aynı adı taşıyan bir şarkı besteledi.

Yılın en beğenilen reklamlarıKapsama gücünü duygular üzerinden anlattık

Burcu Kayımtu, TBWA\Istanbul CEO’su

“Turkcell’in kapsama gücünü, mesafeler yerine duygular üzerinden izleyicilerimizle buluşturduk. Kampanyanın brief’i ve markanın beklentisi çok netti. Turkcell’in uzun zamandan beri konuşmadığı kapsama alanında ses getirecek bir kampanya hazırlamamız istendi. TBWA\Istanbul olarak Turkcell’in kapsama gücü üstünlüğünü, alışılagelen kapsama filmlerinin aksine zorlu coğrafyalar üzerinden değil, duygular üzerinden anlatmaya çalıştık. Amacımız markanın yüksek kapsama gücünün tüm duyguları kapsadığını anlatmaktı. Filmi bu şekilde anlatırken hikâyeye özel
bestelenen ‘Bir İhtimal’ adlı şarkı eşliğinde bir anne-oğulun hasret dolu hikâyesini izleyicilerle buluşturmak istedik. Açıkçası gelen tepkiler sonucu bunu da başardığımızı düşünüyoruz.”

Yılın en beğenilen reklamlarıPrima “Hüp Diye İçine Çeker”

Prima Aktif Bebek’in yeni reklam filminde bu sefer görev bir babaya düşüyor. Prima, bebeklerin gelişiminin çok hızlı olduğu 0-3 yaşlarında babaların bebek bakımına katılması ve bebekle yakın ilişki kurmasının bebek gelişimi açısından oldukça önemli olduğunu vurgulamak için reklam filminde bu sefer sahneyi babalara bıraktı.

Yılın en beğenilen reklamlarıBebek gelişiminde babaların rolü çok büyük

Onur Yaprak, P&G Türkiye CMO’su

“AÇEV’in araştırmasına göre Türkiye’de babaların yalnızca yüzde 64’ü bebeklerinin altını değiştirmiş, yüzde 50’si masal anlatmış. Oysa bebek gelişiminde babaların rolü çok büyük. Bebeklerin sağlıklı ve mutlu gelişimi için çalışan Prima markası olarak bu reklam filminde, Hüp şarkısıyla ürünün faydasını anlatırken bir yandan da babanın bebek gelişimine olan katkısına vurgu yapmak istedik. Bir babanın, şarkı söyleyerek bebeğine gösterdiği sevgiyi ve anneyle birlikte bebeğin bakımını paylaştığını sergiledik.”

Yılın en beğenilen reklamlarıToplumsal cinsiyet normlarını kırmayı hedefledik

Elif Olcaytu, Publicis PG One Business Lead

“Prima Aktif Bebek’in yüksek emicilik özelliğine sahip yenilenmiş ürününün bebeklerin cildini gece boyu korumadaki rolü, anlatmamız gereken ana faydaydı. Hüp ile ürünün emicilik özelliğini akıllara kazınan bir şarkı ile pekiştirmekle kalmayıp, toplumsal cinsiyet normlarını kırmak için hikayemizi sağlıklı bir cilt ile mutlu bir sabaha uyanan bir bebeğin babasıyla olan ilişkisi etrafında ördük. Hüp şarkısını Türkiye’ye bu kez bir babanın sevgi dolu kalbinden dinlettik.”

Yılın en beğenilen reklamlarıToyota “Dünyanın En Tehlikeli Yollarından Birinde”

Toyota Hilux’ın yenilenen versiyonunun video çekimleri dünyanın en tehlikeli yolu olarak bilinen Bayburt ile Of arasında bulunan Derebaşı Virajları’ndaki toprak yolda gerçekleştirildi. Türkiye Ralli Şampiyonu Ali Murat Pekdemir, Hilux’ın yenilmez kimliğini test ederken, saatte 115 kilometre hıza kadar çıktı. 6 gün boyunca süren test sırasında çekilen belgesel tadındaki videonun ilk gösterimi ise Hilux’ın 23 Eylül’deki lansmanında yapıldı.

Yılın en beğenilen reklamlarıArşivlik bir çalışma oldu

Barış Erdim, Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Pazarlama Direktörü

“Kutuplardan volkanlara dünyanın en zorlu arazi ve yol koşullarının üstesinden gelen Hilux’ın yeni versiyonunun
Türkiye tanıtım kampanyasında da bu gerçeği gözler önüne sermek istedik. Büyük heyecana sahne olan bu çekimleri başarıyla tamamladık. Hazırlanan tanıtım filmi gerçekten olağanüstüydü ve ülke içinde olduğu kadar ülke dışından da çok olumlu tepkiler aldı. Binlerce insanın seyrettiği bir filme dönüşen arşivlik bir çalışma oldu. 2020’nin en beğenilen kampanyalarından biri olması bizi ayrıca mutlu etti.”

Yılın en beğenilen reklamlarıHafızalardan silinmeyecek bir proje

Taçnur Aydın, Message İletişim Ajans Başkanı

“Zaten dinamik bir sektör olan PR, günümüzde daha da önem kazandı. Biz de sektör temsilcileri olarak özellikle lansmanlarda farklılık yaratma ve hafızalarda yer etme amacıyla çeşitli fikirler ve argümanlar geliştirme yoluna gittik. Bunun en güzel örneklerinden biri de Yeni Hilux lansmanı oldu. Elimizde iddiasını pek çok kez kanıtlamış mükemmel bir araç vardı. Ve hareket noktamız bu aracın kabiliyetlerini en doğru şekilde herkese gösterebilmekti. Bunun üzerine ortaya hafızalardan silinmeyecek bir proje çıktı.”

burcu kayımtu DYO melek soklangıç dinçer message iletişim okan saykun salvo taçnur aydın tbwa
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kawasaki'den sınırları zorlayan 4 ayaklı robot!
Haberler
Kawasaki’den sınırları zorlayan 4 ayaklı robot!
Sena Tufan
7 Nisan 2025
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
Haberler
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
Nafizcan Önder
8 Mayıs 2025
Neden semt pazarlarından vazgeçemiyoruz?
Haberler
Neden semt pazarlarından vazgeçemiyoruz?
Sena Tufan
13 Nisan 2025
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Haberler
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
İrem Alimoğlu
11 saat önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.