18 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yeni zamlarla birlikte Netflix abonelik ücretleri ne kadar oldu?
Haberler

Yeni zamlarla birlikte Netflix abonelik ücretleri ne kadar oldu?

Nafizcan Önder
4 Mart 2021
1 dk okuma

Çevrimiçi dizi ve film platformu Netflix, Türkiye üyelik ücretlerine zam yaptı. Üç farklı üyelik modelinin bulunduğu platformun üyelik ücretlerinde yüzde 30 ile yüzde 50 arasında fiyat artışı yaşandı… 

Daha önce 17.99 TL ile ücretlendirilen “Temel Paket” 26.99 TL‘ye, 29.99 TL olan “Standart Paket” 40.99 TL‘ye ve 41.99 TL olan “Özel Paket” ise 54.99 TL‘ye çıkarıldı.

Netflix Türkiye’den yapılan resmi açıklamada “Türkiye’deki içerik kütüphanemizi zenginleştirmek ve hizmet kalitemizi daha da arttırmak için üyelik ücretlerimizi güncelliyoruz. Bu değişiklikle birlikte, her yaşa ve zevke uygun yapımları üyelerimizin hayatına keyif katan bir eğlence deneyimiyle birlikte sunmaya devam edeceğiz.” ifadelerine yer verildi…

Rekabette kazanan kim olacak?

Netflix aktif 3 Milyon aboneye sahip olduğu Türkiye’de fiyatları güncellemesine güncelledi ancak Marketing Türkiye için Xsights Araştırma’nın gerçekleştirdiği “Dijital Yayın Platformları” araştırması bize tüketicinin asıl fiyat beklentisinin ortalama 25 TL olduğunu gösteriyor… Rekabetin her geçen gün arttığı dijital yayın platformlarında Netflix’in fiyat politikasının tüketici tarafından nasıl karşılanacağı merak konusu…

Evet, bir yanda dünya devleri; Netflix ve Amazon Prime, diğer yanda başarılı içerikleriyle öne çıkan BluTV, Puhu TV, TV+, Bein Connect, Tivibu ve FilmBox… Adeta kurtlar sofrasına dönüşen sektörde zorlu rekabet şimdi Acun Medya’nın yeni girişimi Exxen ve farklı içerikleriyle izleyicinin gündemine hızlı bir giriş yapan Gain ile daha da renkleniyor! Peki, bu zorlu yarışta tüketicinin gönlü hangi platformdan yana? Kullanım kolaylığından fiyata kadar izleyiciler platformlardan neler bekliyor? Hepsi ve daha fazlasının yanıtı “Kurtlar sofrasında kazanan dijital yayın platformu hangisi?” dosyamızda. Okumak için TIKLAYIN.

 

güncel güncel fiyat Netflix standart paket temel paket zam
1 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
2 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
3 TIME dergisi, "yapay zekanın mimarları"nı yılın kişisi seçti
TIME dergisi, “yapay zekanın mimarları”nı yılın kişisi seçti
4 SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
5 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Haberler
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Türkiye’de ilk: Pazarlama Danışmanlığı "Dijital İkizler" ile yeni bir döneme giriyor
Haberler
Türkiye’de ilk: Pazarlama Danışmanlığı “Dijital İkizler” ile yeni bir döneme giriyor
Nafizcan Önder
17 Kasım 2025
Disney+'ta "yapay zeka" tartışması: Sanatçılar da izleyiciler de tepkili...
Haberler
Disney+’ta “yapay zeka” tartışması: Sanatçılar da izleyiciler de tepkili…
İrem Alimoğlu
18 Kasım 2025
Starbucks Çin’de tahtını korumak için stratejik satışa gitti
Haberler
Starbucks Çin’de tahtını korumak için stratejik satışa gitti
Nafizcan Önder
4 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.