16 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Yeni Normal’in Çalışan Deneyimi” XCO’20 Online EX Day’de konuşulacak
Haberler

“Yeni Normal’in Çalışan Deneyimi” XCO’20 Online EX Day’de konuşulacak

Marketing Türkiye
22 Haziran 2020
2 dk okuma

Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO bu yıl salgın nedeniyle online’a taşındı. İlki 8 Mayıs Cuma günü “Yeni normal ve müşteri deneyimi” temasıyla gerçekleştirilen ve oldukça ilgi gören konferans serisinin ikincisi “XCO’20 Online EX Day” 24 Haziran’da iş dünyasını bir araya getirecek. Zirvenin temasıysa “Yeni Normal’in Çalışan Deneyimi” olacak. Marketing Türkiye ve Userspots işbirliğiyle gerçekleştirilecek olan zirvenin destekçileri arasında PERYÖN Türkiye İnsan Yönetimi Derneği, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, SAP, Yapı Kredi, GittiGidiyor, McDonald’s, Deloitte Türkiye, Arnica, Arçelik ve Linkedtips yer alıyor…

Marketing Türkiye’nin müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve nasıl doğru kullanılacağı konusunda vizyon yaratmak amacıyla beş yıldır gerçekleştirdiği Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO koronavirüs salgını sebebiyle bu yıl online bir zirve serisiyle hayat buluyor. Online konferans serisinin ilki XCO’20 Online’ın ilki 8 Mayıs’ta “Yeni normal ve müşteri deneyimi” temasıyla gerçekleştirildi. XCO’20 Online serisinin ikincisi olan XCO’20 Online EX Day, “Yeni Normal’in Çalışan Deneyimi” temasıyla 24 Haziran’da iş dünyasını ağırlayacak. XCO’20 Online EX Day’de yeni dönem iş yapış biçimleri ve çalışan deneyiminin nasıl etkilediği tartışmaya açılacak. İş dünyasının bu süreci doğru yönetip yönetemediği, çalışan deneyiminde çalışanların yolculuğunun nasıl tasarlandığı, iş dünyasının çalışan deneyimiyle ilgili planlarının ne olduğu alanında uzman isimlerle Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’20 Online kapsamında gerçekleştirilen “EX Day” kapsamında konuşulacak.

24 Haziran Çarşamba günü “XCO’20 Online EX Day”i Marketing Türkiye YouTube hesabından canlı olarak izleyebilirsiniz: 

EX Day’de hangi sorulara yanıt aranacak?

Mevcut çalışan deneyimi

Marketing Türkiye için Sia Insight tarafından gerçekleştirilen “Çalışanına Sahip Çıkan Markalar” araştırmasının sonuçları üzerinden çalışan deneyimi konusunda hem toplumdaki hem de çalışanlardaki beklentiler ortaya konulacak.

İşveren ne bekliyor?

Değişen çalışan deneyiminin ardından firmaların çalışanlarından beklentilerinin nasıl şekillendiği tartışılacak

Çalışan deneyimi tasarımı

Yeni dönemde gerçekleştirilen çalışan deneyimi projelerinde nasıl çıktılar elde edildi, hangi aksiyonlar alındı ve gelecek planları neler? Ofis ortamları evlere taşındı! Peki, bu alanların verimli bir çalışma denetimi için ergonomisi nasıl olmalı?

HR Tech

Yeni nesil insan kaynakları teknolojilerine hazır mıyız?

EX için sıradaki adım

İş dünyasının geleceğinde çalışanları neler bekliyor?
Şirketler yeni çalışanları kendilerine çekmek için neler yapmalı?

 

 

“Yeni Normal’in Çalışan Deneyimi” XCO’20 Online EX Day’de konuşulacak

1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
4 Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel'den açıklama: İmar Kanunu'na aykırılık yok!
Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel’den açıklama: İmar Kanunu’na aykırılık yok!
5 Marka fabrikası İtalya'nın sırrı: Gelenekten geleceğe...
Marka fabrikası İtalya’nın sırrı: Gelenekten geleceğe…
Güncel Haberler
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Amerikan Borsaları da artık infox’ta
Amerikan Borsaları da artık infox’ta
Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tablet pazarı 2025'e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
Haberler
Tablet pazarı 2025’e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
İrem Alimoğlu
15 Mayıs 2025
Büyümenin yeni anahtarları: Ortaklık, inovasyon ve dönüşüm...
Haberler
Büyümenin yeni anahtarları: Ortaklık, inovasyon ve dönüşüm…
Sena Tufan
4 hafta önce
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Haberler
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Marketing Türkiye
9 Mayıs 2025
ChatGPT’ye dava açan New York Times içeriğini Amazon’a verdi...
Haberler
ChatGPT’ye dava açan New York Times içeriğini Amazon’a verdi…
İrem Alimoğlu
30 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.