16 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yeni normalde teknolojinin gücüyle, değişen müşteri beklentilerini karşılayın
Haberler

Yeni normalde teknolojinin gücüyle, değişen müşteri beklentilerini karşılayın

Marketing Türkiye
2 Ekim 2020
1 dk okuma

2020’nin en önemli öğretilerinden biri, işletmelerin çevik ve esnek olabilmesi oldu. Peki, iş yapış şekilleri ve platformları bu kadar hızlı değişirken, müşterilerinizin beklentilerini karşılamaya nasıl devam edeceksiniz?

SAP’nin müşterilerini, iş ortaklarını ve global sektör liderlerini bir araya getirdiği SAP Customer Experience LIVE etkinliğinde kişiselleştirilmiş, güvenilir ve entegre müşteri deneyimlerinin püf noktaları paylaşılacak.

Müşteri deneyimine dair en iyi uygulamaların sektör uzmanları tarafından paylaşılacağı aynı zamanda ticaret, müşteri verileri, satış, pazarlama ve hizmet sektörlerindeki inovasyonların ve yol haritalarının aktarılacağı SAP Customer Experience LIVE, 14 Ekim Çarşamba günü saat 13:00’da online olarak gerçekleştirilecek.

Açılış oturumu konuşmacıları arasında; SAP CEO’su Christian Klein, SAP Müşteri Deneyimi CRO’su Paula Hansen, SAP Müşteri Deneyimi Operasyonları Başkanı Bob Stutz, Elkjøp Nordic AS IT Strateji ve Mimarisi Lideri Trond Andersen, Migros-Genossenschafts-Bund Çözüm Mimarisi Başkanı Sergey Krayniy, SAP Müşteri Deneyimi Strateji Lideri Adrian Nash ve 451 Research Müşteri Deneyimi ve Ticaret Lideri Sheryl Kingstone bulunan SAP CX Live etkinliğinin sunucusu ise Tony ödüllü senaryo yazarı, performans sanatçısı ve komedyen Sarah Jones olacak.

Etkinliğe katılarak;

  • Bir perakende şirketinin, yeni müşteri gerekliliklerini karşılamak için dijital çalışmalarının odak noktasını nasıl değiştirip yenilediğini görün.
  • Müşteri başarı hikayelerini inceleyerek yeni normalde müşteri güvenini nasıl kazanabileceğinizi, böylece güvenli, benzersiz e-ticaret deneyimlerini nasıl sunacağınızı öğrenin.
  • Strateji, ürün yol haritaları ve heyecan verici inovasyonlar da dahil olmak üzere en yeni SAP Müşteri Deneyimi çözümleri hakkında bilgi alın.
  • Online oturumlarda konuşmacılarla, iş ortaklarıyla ve çözüm uzmanlarıyla tanışın, sohbet edin, fikir alışverişi yapın.

SAP Customer Experience LIVE etkinliğine BURADAN kaydolarak uçtan uca müşteri deneyimi oluşturmanın yollarını keşfedin.

 

Christian Klein müşteri deneyimi Paula Hansen SAP Customer Experience LIVE Sarah Jones
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
3 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
4 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
5 Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Güncel Haberler
Japonya Altes Prensesi Mikasa'dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Japonya Altes Prensesi Mikasa’dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Ya çalışanınız size rakip olursa?
Ya çalışanınız size rakip olursa?
Sigortam.net, Türkiye'de bir ilke imza atarak "kuş pisliği haritası"nı yayımladı
Sigortam.net, Türkiye’de bir ilke imza atarak “kuş pisliği haritası”nı yayımladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gerety Awards 2025’in Grand Prix kazananları açıklandı
Haberler
Gerety Awards 2025’in Grand Prix kazananları açıklandı
Sena Tufan
2 hafta önce
Burger King’den ters köşe: "Bu burgeri Gordon Ramsay yapmadı!"
Haberler
Burger King’den ters köşe: “Bu burgeri Gordon Ramsay yapmadı!”
Nafizcan Önder
4 gün önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (22-28 Ağustos)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (22-28 Ağustos)
Sena Tufan
3 hafta önce
Şarap lekeli zarflar nasıl bir pazarlama aracına dönüştü?
Haberler
Şarap lekeli zarflar nasıl bir pazarlama aracına dönüştü?
İrem Alimoğlu
7 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.