Yeni iş yapış biçimleri İPZ Anadolu’da konuşulacak
İstanbul’da 8 kez düzenlenen İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu markalarına da dijital kullanarak işlerini nasıl büyütebileceklerini anlatıyor. Gaziantep, Kayseri ve İzmir’de gerçekleştirilen üç etkinlikten sonra dijital dünyanın uzmanları 29 Nisan’da Denizli iş dünyasıyla bir araya gelecek. İPZ Anadolu projesinde ayrıca, “5 İlden 15 Başarı Hikâyesi” çıkarmak hedefleniyor. Gaziantep, Kayseri ve İzmir’den sonra Denizli’den seçilecek 3 yerel markaya bir yıl boyunca ücretsiz eğitim verilecek. internetin iş süreçlerine ve sonuçlara katkısını göstermeyi amaçlayan projede seçilen şirketler İstanbul’da yapılacak zirvede sahneye çıkacaklar. İPZ Anadolu konferansları Türk Telekom’un Ana Sponsorluğunda gerçekleştiriliyor.
Bundan sekiz yıl önce “dijital pazarlama konusunda reklamveren nezdinde bir farkındalık yaratma ve bu alanda gelişimi sağlama” vizyonuyla yola çıkan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), 11 Eylül 2014’de dokuzuncusunu yapmaya hazırlanıyor. Teknoloji üzerinden dönüşen iş dünyasının gereklerine dikkat çekmeyi amaçlayan İPZ, İstanbul’dan sonra Anadolu’nun 5 şehrinde de gerçekleştiriliyor.
Pazarlama İletişimi alanında Türkiye’nin en köklü yayını olan Marketing Türkiye dergisinin desteğiyle, MMI (Marketing Management Instıtute) tarafından düzenlenen etkinlik, aynı zamanda dijital pazarlama konusunda Türkiye’de düzenlenen ilk ve en geniş kapsamlı zirve olma özelliğini taşıyor.
Etkinliğin teması: “Dönüşüm ve Uyum”
Anadolu’daki yüzlerce pazarlama profesyoneli, marka temsilcisi, akademisyen ve öğrencileri “Dönüşüm ve Uyum” temasıyla karşılayacak olan İPZ Anadolu etkinliklerinin amacıyla ilgili Marketing Türkiye dergisi Genel Yayın Yönetmeni ve MMI Türkiye Başkanı Günseli Özen Ocakoğlu şunları söylüyor:
“Teknoloji hiç durmadan değişiyor. Bu değişimle birlikte hayatımıza hiç durmadan yeni kavramlar, cihazlar ve konseptler giriyor. Bu hızlı değişime ayak uydurmak gerçekten zor ancak imkânsız değil. İPZ Anadolu etkinliklerinde konuşmacı olarak yer alacak uzman pazarlamacılarla Anadolu markalarının teknolojiyle yeni iş yapış biçimlerine nasıl dönüşmesi gerektiğini ve bu dönüşümü nasıl sürdürülebilir kılacağını masaya yatıracağız.”
Neler konuşulacak?
“Dijital Çağda Markalaşma ve Pazarlama”, “İnternet Reklamcılığı”, “Sosyal Medya”, “Arama Motoru Pazarlaması”, “Offline ve Online Yerel Mecra Kullanımı”, “E-ticaret- Yeni İş Yapış Biçimleri” ve “Küçük dokunuşlarla büyük sonuçlar nasıl alınır?” içeriklerinde sunumlar yapılacak.
“5 İlden 15 Başarı Hikayesi” çıkacak
Anadolu markaları için dijital dönüşümü kılmayı hedefleyen İPZ Anadolu etkinlikleri, bu vizyon doğrultusunda bir ilki gerçekleştirecek ve “5 İlden 15 Başarı Hikayesi” çıkaracak. Konuyla ilgili açıklama yapan Marketing Türkiye Dergisi Genel Yayın Yönetmeni ve MMI Türkiye Başkanı Günseli Özen Ocakoğlu, “5 İlden 15 Başarı Hikâyesi” konseptiyle ilgili şunları söylüyor: “Gerek geçtiğimiz yıl düzenlediğimiz Marketing Anadolu Mektep Eğitimleri ile gerekse 2014 yılında düzenleyeceğimiz İPZ Anadolu etkinliklerimizle hedefimizi çok açık bir şekilde ortaya koyuyoruz. İstanbul’da gelişen dijital reklamcılık sektörünün bilgisini Anadolu’ya ne kadar transfer edebiliriz diye bakıyoruz. İPZ etkinliklerinin arkasında ajans başkanları, pazarlama stratejistleri ve ünlü markaların pazarlama danışmanlarından oluşan çok güçlü bir beyin takımı var. Şimdi sahip olduğumuz bu gücü Anadolu markaları için bir araya getireceğiz. Her ilden seçilecek üç yerel markaya özel pazarlama stratejisi oluşturacak, uygulama konusunda destek olacak ve sonuçları takip edeceğiz. Bu markalarımızın tümünü Eylül ayında İstanbul’da düzenleyeceğimiz İPZ’14 etkiliğimizde bir araya getirecek, gösterdikleri gelişmeyi gözler önüne sereceğiz.”
Sırada Konya var
İPZ Anadolu Denizli’den sonra Konya ile devam edecek. Etkinlik programı, konuşmacılar ve her türlü detay ile ilgili www.ipzanadolu.com web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Etkinlik hakkında ayrıntılı bilgi almak isteyenler 0212 224 01 44 numaralı telefonu arayabilirler.