Yemeksepeti dokuz ülkenin “En İyi Uygulama”sı seçildi
Yemeksepeti, MasterCard Mobil Alışveriş Uygulaması Ödülleri’ne katılan dokuz ülkenin mobil uygulamaları arasında “en iyi uygulama” seçildi. Türkiye’nin yanı sıra, Orta ve Doğu Avrupa ile Rusya’dan mobil uygulamaların katıldığı yarışmada Yemeksepeti, tasarımı, fonksiyonelliği ve kullanıcılara yaşattığı deneyim ile birincilik ödülüne sahip oldu.
Yarışmada ikinciliği, Polonya’dan kullanıcıların sanal kitap raflarında dolaşmasına imkan veren e-kitap, sesli kitap ve e-gazete okuma uygulaması Nexto Reader alırken, üçüncü ise, Çek Cumhuriyeti’nin en büyük özel fiyat ve grup satın alma hizmeti Slevomat oldu.
Yemeksepeti CEO’su Nevzat Aydın “Yemeksepeti olarak 2010 yılından bu yana mobil uygulamalarımızla da tüketicilerimizin hizmetindeyiz. Mobilite günden güne artıyor, bu bağlantıda Yemeksepeti’nin ziyaretçileri arasında da mobil uygulamalarımız aracılığıyla sipariş verenlerin oranı hafta içi yüzde 20, hafta sonu ise yüzde 25’leri buluyor. 2015 yılına kadar bu oranın yüzde 50’nin üzerine çıkacağını öngörüyoruz. Bu doğrultuda, mobil uygulamamızın MasterCard tarafından da ödüle layık görülmesi bizim için büyük mutluluk” dedi.
Aerobilet ve Morhipo, Türkiye’de Dereceye Girdi
MasterCard Mobil Alışveriş Uygulaması Ödülleri’ne Türkiye’den katılan mobil uygulamalar arasından, yarışma birincisi olan Yemeksepeti’nin yanı sıra, Aerobilet Türkiye ikincisi, Morhipo ise Türkiye üçüncüsü oldu.
MasterCard Europe Hızlı Büyüyen Avrupa Pazarları Başkanı Bella Stavchansky, Mobil Alışveriş Uygulaması Ödülleri ile ilgili; “Oldukça çekişmeli ve heyecan verici yarışma sonucunda, sundukları inovasyon ve ilham verici uygulamaları ile ipi göğüsleyen Türkiye, Polonya ve Çek Cumhuriyeti’nden katılımcıları tebrik ediyorum. Mobil cihazlar üzerinde alışveriş yapmayı herkes için daha da kolaylaştıran etkileyici çalışmaları takdir etmenin harika bir yolunu sunan MasterCard Mobil Alışveriş Uygulaması Ödülleri’nden zaferle dönen bu olağanüstü uygulamaların daha akıllı ve daha rahat alışveriş deneyimlerinin de önünü açacağına inanıyorum” dedi. Stavchansky sözlerine şöyle devam etti “MasterCard’ın Hızlı Büyüyen Avrupa Pazarı bölümü, inovasyon ve yeni teknolojilerin benimsenmesinde başı çekiyor. MasterCard® Mobile’ın Rusya, Türkiye, Macaristan, Çek Cumhuriyeti, Polonya, Romanya ve Bulgaristan’da hayata geçirilmesi, ödeme alanındaki bir sonraki kuşak olarak mobile olan bağlılığımızı yansıtıyor. MasterCard Mobile’in başarısında, en son teknoloji ürünü mobil alışveriş deneyimleri kilit önem taşıyor.”