“Yavrum Seni Like Ettim” bir ödül daha aldı
Profilo Dayanıklı Ev Aletleri’nin, Anneler Günü için hazırladığı, internette tıklanma rekorları kıran “Yavrum Seni Like Ettim” adlı virali bir ödül daha aldı. Son yılların sosyal medya fenomeni haline gelen viral, Bilkent Üniversitesi Marka Yaratma ve Yönetme Kulübü tarafından düzenlenen 1. Bilkent Marka Ödülleri’nde ödüle layık görüldü.
Sosyal medyada 2011 yılından bu yana tıklanma rekorları kıran başarılı işlere imza atan Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, bu alanda aldığı ödüllere yenilerini eklemeye devam ediyor. Her Anneler Günü’nde beğeni çıtasını biraz daha yükselten Profilo’nun 2011 yılında yayınlanan ve ödüllere doymayan viral filmi “Yavrum Seni Like Ettim” Bilkent Üniversitesi Marka Yaratma ve Yönetme Kulübü’nün bu yıl ilk kez düzenlediği Bilkent Marka Ödülleri’nde viralin yaratıcısı Rafineri Reklam Ajansı’na “En Yaratıcı Reklam” ödülünü getirdi.
“Annelerin Profilo’su var”
2014 yılında da sosyal medyayı etki bırakacak yeni projelerin hazırlıkları içinde olduklarını belirten Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Bahriye Bayraklı Tavukçuoğlu şunları söyledi: “Sosyal medyada ‘Anneliğin zor şartları varsa, annelerin Profilo’su var’ yaklaşımımızın bir parçası olan başarılı işlere imza atıyoruz. Bilkent Üniversitesi Marka Yaratma ve Yönetme Kulübü’ne bize bu alanda bir kez daha ödül heyecanı yaşattığı için teşekkür ederiz. 2014 yılında yine sosyal medyada ses getirecek projelerin hazırlığı içindeyiz. Aldığımız ödülün bu alandaki yeni başarılarımızın habercisi olduğunu söyleyebiliriz.”
{youtube}expZ9s0ZzGM|450|280{/youtube}