Yapı Kredi’ye mükemmellik ödülü

Yapı Kredi, araştırma ve danışmanlık şirketi Gartner ile  Peppers & Rogers Group’a bağlı 1to1 Media işbirliğinde düzenlenen 2012 CRM Mükemmellik Ödülleri’nde “Müşteri Analitiği” kategorisinin birincisi seçildi. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Mükemmellik Ödülü’ne layık görülmekten dolayı gurur duyduklarını dile getiren Yapı Kredi Perakende Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Nazan Somer “Müşterisini yakından tanıyan ve tüm iş süreçlerinin odağına müşteri memnuniyetini koyan bir banka olarak böyle bir ödüle layık görülmek bizi çok mutlu etti. Yapı Kredi olarak, müşteri ilişkileri yönetiminde çok kapsamlı analizler yapıyoruz. Özellikle perakende bankacılık alanında strateji ve hedeflerimizin belirlenmesinde bu analizler çok önemli bir rol oynuyor. Müşterilerimizi ihtiyaçları ve onlara sunacağımız değerler bazında segmente ettiğimiz bu yöntemin başarısının CRM Mükemmellik ödülüyle tescillenmesi gururumuzu bir kat daha artırıyor. Müşteri memnuniyetini sürekli kılmak ve onların beklentilerini karşılayabilmek için bilginin, teknolojinin ve yaratıcılığın sınırlarını zorlamaya devam edeceğiz.” dedi.

 

İLGİLİ HABERLER