19 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yapı Kredi Play ve FOX Türkiye'den global ve yereli birleştiren ilk proje
Haberler

Yapı Kredi Play ve FOX Türkiye’den global ve yereli birleştiren ilk proje

Marketing Türkiye
1 Temmuz 2015
2 dk okuma

Yapı Kredi Play, FOX Türkiye ile global ve yereli birleştiren ilk projeye imza attı. FOX’un iddialı gençlik dizisi Kiraz Mevsimi’nin başrol oyuncusu Ayaz, bir Play kart talihlisi ile beraber Los Angeles’a Emmy Ödül Töreni’ni izlemeye gidiyor. 

Dizi içerisinden senaryo akışında duyurulan kampanya kapsamında Mayıs ayı boyunca Play kart ile yapılan her 25 TL’lik alışverişe 1 çekiliş hakkı verildi. Ayaz, Emmy Ödül Töreni’ne gitmeyi hayal ederek kampanya duyurusunu gerçekleştirdi. Eş zamanlı olarak kampanya Yapı Kredi Play, FOX, Kiraz Mevsimi ve Ayaz karakterinin sosyal medya hesaplarından, üniversitelerde kritik noktalardaki outdoor kullanımı ve üniversite festivallerindeki stand aktiviteleri aracılığıyla duyuruldu. 

Yapı Kredi Play ve FOX Türkiye'den global ve yereli birleştiren ilk proje

Kampanya sonunda yapılan çekilişle belirlenen Yapı Kredi Play talihlisi, 13 Haziran’da yayınlanan bölümde gerçekleşen entegrasyon ile Ayaz tarafından açıklandı. Tüm Kiraz Mevsimi severlere dizi öncesinde sosyal medyadan ‘takipte kalın kazanan isim dizi sırasında Ayaz tarafından açıklanacak’ bilgisi verildi. Yüzbinlerce fan diziyi nefeslerini tutarak izledi. 

Böylece ilk kez bir çekiliş sonucu, dizi içinde senaryo akışında açıklanmış oldu. Ayaz telefonuna gelen bir mesaj ile Emmy Ödül Töreni’ne katılacağını öğrenerek, beraber gideceği ismi öğrendi ve sevincini paylaşmak için bir selfie videosu çekti. Dizi içinden Yapı Kredi Play’e eş zamanlı teşekkür tweet’i atarak bu videoyu post etti.

Yapı Kredi Play ve FOX Türkiye'den global ve yereli birleştiren ilk proje

Kampanyadaki diğer bir ilk ise Ayaz’ın tweet’inin Twitter Amplify özelliği ile duyurulması oldu. Twitter’ın bu özelliği ilk kez bir dizi senaryosu kapsamında kullanıldı.  Ayaz’ın sevinçle çektiği videoyu Twitter’da paylaştığını dizi içinde gördüğümüz anda, video Ayaz Dinçer karakter hesabından eş zamanlı paylaşıldı. Bu video Yapı Kredi Play’in olur mu olur kampanyasına ait preroll ile birlikte Yapı Kredi Play tarafından promote edildi. Kampanya süresince bir gecede  2.409.322 gösterim ve 147.358 tıklama elde edildi.

Yapı Kredi Play ve FOX Türkiye'den global ve yereli birleştiren ilk proje

1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
3 Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
4 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
5 Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
En iyiler Brandverse Awards'da Grand Prix'ye uzandı. İşte o kampanyalar...
En iyiler Brandverse Awards’da Grand Prix’ye uzandı. İşte o kampanyalar…
Cannes Lions'un üçüncü gününde Grand Prix'ler sahibini buldu
Cannes Lions’un üçüncü gününde Grand Prix’ler sahibini buldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Trump yeni gümrük vergileriyle ilgili net konuştu: "Kimse paçayı kurtaramayacak!"
Haberler
Trump yeni gümrük vergileriyle ilgili net konuştu: “Kimse paçayı kurtaramayacak!”
Sena Tufan
14 Nisan 2025
“Türk Dünyası Pazarlama, Reklam ve Medya Birliği” kuruldu…
Haberler
“Türk Dünyası Pazarlama, Reklam ve Medya Birliği” kuruldu…
Marketing Türkiye
15 Nisan 2025
Marketing Türkiye 35 yaşında / II
Haberler
Marketing Türkiye 35 yaşında / II
Nafizcan Önder
11 Nisan 2025
İletişim ajansları kendi söküğünü dikebiliyor mu?
Haberler
İletişim ajansları kendi söküğünü dikebiliyor mu?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.