25 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
XCO'24 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi'nin destekçileri belli oldu!
Haberler

XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi’nin destekçileri belli oldu!

Nafizcan Önder
18 Ekim 2024
2 dk okuma

XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi 10. Yılında 5 ana ve 18 alt başlıkta gerçekleşecek 30 oturumla pazarlama sektörünün en iyilerini sahnesinde bir araya getirecek… 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleştirilecek olan zirvede ayrıca 2 workshop da düzenlenecek. “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla hayata geçirilen zirvede global trendleri deneyimin usta isimleri yorumlayacak…

5 ana bölüm, 36 konuşmacı!

XCO'24 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi'nin destekçileri belli oldu!

Zirvede küresel ölçekte yükselen pazarla­ma disiplini olan “deneyimin” görece yeni ve bilinmez konularda öne çıkan başlıkları farklı perspektiflerden ele alınacak.

XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirve­si’nde, dün iyi bildiğimiz “Pazarlama Tüne­li” kavramı bu kez ilk bakışta göz korkutucu olabilecek yeni yetkinliklerin ve gelişmele­rin gerekliliğini ortaya koyacak. 36 konuşmacının sahne alacağı zirve “Pa­zarlama Tüneli”nin de aşamalarını temsil eden 5 ana bölümden oluşacak:

  1. Farkındalık (Awareness),
  2. İlgi (Interest),
  3. Arzu (Desire).
  4. Hareket (Action)
  5. Sadakat ve Marka Elçiliği (Loyalty and Advocacy)

10. yılında XCO Deneyim Tasarımı ve Yö­netimi Zirvesi’nde teknoloji paydasından pazarlama süreçlerine kadar hangi sektör olursa olsun teknolojiyle kesişme noktası­na ve çalışan deneyiminden bir işletmedeki tüm fonksiyonlara kadar bütüncül bir bakış açısıyla deneyimi sahnesine taşıyacak.

XCO’24’ün destekçileri

Türkiye’de deneyim tasarımını odağına alan ilk ve en kapsamlı etkinlik olan XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nin destekçileri arasında 36 marka yer alıyor.

İşte XCO’24’ün destekçileri

  • Aktifbank
  • Arçelik
  • Bilyoner
  • Boyner
  • Bundle
  • Deloitte
  • Digital Panaroma
  • Doğuş Hospitality
  • FLO
  • Global IT
  • Häfele
  • Ingage
  • Karnaval
  • Lenovo
  • MADO
  • MediaMarkt Türkiye
  • MG Fragnance
  • Muratbey
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği
  • Pernod Ricard
  • Philips
  • Sahibinden.com
  • Sisal Şans
  • SİSTEM9
  • Stellantis
  • TAB Gıda
  • Tasarist
  • TAV İşletme Hizmetleri
  • Teleperformance
  • The Purest Solutions
  • Turkcell
  • TurkNet
  • Tvekstra
  • Watsons
  • Yapı Kredi
  • Yemeksepeti

“Customer Brand”ler ödüllerine kavuşacak…

2014 yılından beri “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın belirlendiği ALFA Awards’da “Customer Brand” seçilen mar­kalar XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından gerçekleştiri­lecek törenle ödüllerine kavuşacak. ALFA Awards’ta bu yıl müşterileriyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markalar 60’ın üstünde kategoride ödüllendirilecek. Akaryakıttan beyaz eşyaya, dijital yayın platformlarından e-ticaret sitelerine, fast food’dan giyim sektörüne kadar pek çok kategorinin “en”leri halk jürisi tarafından belirlenecek…

En iyi deneyimi tasarlayan markaların ödüllendirildiği ALFA Awards 2024’te ilk üçe kalan markalar belli oldu…

featured XCO'24
1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
3 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
4 adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
5 Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Güncel Haberler
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
Çalışanlar artık geleneksel hediyeler istemiyor!
Çalışanlar artık geleneksel hediyeler istemiyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medya kısıtlaması kaldırıldı
Haberler
Sosyal medya kısıtlaması kaldırıldı
İrem Alimoğlu
21 Mart 2025
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Haberler
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Haberler
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Halk TV'de "Rasim Ozan Kütahyalı" krizi büyüyor
Haberler
Halk TV’de “Rasim Ozan Kütahyalı” krizi büyüyor
Nafizcan Önder
12 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.