
XCO’19’u görselleştirme deneyimi
Marketing Türkiye’nin bu yıl dördüncüsünü gerçekleştirdiği Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’19’da deneyim fırtınaları esti. Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla düzenlenen XCO’19 “Deneyimde İnovasyon” temasıyla 28 Mayıs Salı günü Yapı Kredi bomontiada’da gerçekleşti. Zirvede UX’ten (User Experience) CX’e (Customer Experience) kadar deneyimin tüm alanlarındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşıldı. Pek çok aktivitenin gerçekleştirildiği zirvede, IoX Digital ekibi Ömer Berk Yüksel, Burak Çevik ve Caner Aras etkinliğin tüm bileşenlerini görsel olarak da hafızalara kazıdı.

Günseli Özen ve Uğur Özmen – Açılış Konuşması
Hakan Göl – B2B B2C Fark Etmez – Rekabette İş Modeli İnovasyonu

Emel Çuhacı – Finans Sektörü için Müşteri Deneyiminde İnovasyon Neyi İfade Ediyor?
Caner Aras – Mekanlara Hikayeler Anlattırmak

Bengi Turgan Çiftçi – İnsanlık için Deneyim Tasarımı

Deniz Pazarcıoğlu – Çok Kanallı Müşteri Yolculuğunda Yapay Zekayı Kullanma Sanatı
Gürol Kurt – Müşteri Deneyiminde Eksik Faktör: İnsan
Hazım Bumin – “Deneyim Müzesi”: Müşteri Deneyimini Arttırmak için Müzelerden İlham Alabilir miyiz?

Derrick Fountain – Çok Kanallı Deneyim

