7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
XCO'19'u görselleştirme deneyimi
Haberler

XCO’19’u görselleştirme deneyimi

Marketing Türkiye
18 Haziran 2019
2 dk okuma

Marketing Türkiye’nin bu yıl dördüncüsünü gerçekleştirdiği Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’19’da deneyim fırtınaları esti. Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla düzenlenen XCO’19 “Deneyimde İnovasyon” temasıyla 28 Mayıs Salı günü Yapı Kredi bomontiada’da gerçekleşti. Zirvede UX’ten (User Experience) CX’e (Customer Experience) kadar deneyimin tüm alanlarındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşıldı. Pek çok aktivitenin gerçekleştirildiği zirvede, IoX Digital ekibi Ömer Berk Yüksel, Burak Çevik ve Caner Aras  etkinliğin tüm bileşenlerini görsel olarak da hafızalara kazıdı.

XCO'19'u görselleştirme deneyimi

Günseli Özen ve Uğur Özmen – Açılış Konuşması

Hakan Göl – B2B B2C Fark Etmez – Rekabette İş Modeli İnovasyonu

XCO'19'u görselleştirme deneyimi

Emel Çuhacı – Finans Sektörü için Müşteri Deneyiminde İnovasyon Neyi İfade Ediyor?

Caner Aras – Mekanlara Hikayeler Anlattırmak

XCO'19'u görselleştirme deneyimi

Bengi Turgan Çiftçi – İnsanlık için Deneyim Tasarımı

XCO'19'u görselleştirme deneyimi

Deniz Pazarcıoğlu – Çok Kanallı Müşteri Yolculuğunda Yapay Zekayı Kullanma Sanatı

Gürol Kurt – Müşteri Deneyiminde Eksik Faktör: İnsan

Hazım Bumin – “Deneyim Müzesi”: Müşteri Deneyimini Arttırmak için Müzelerden İlham Alabilir miyiz?

XCO'19'u görselleştirme deneyimi

Derrick Fountain – Çok Kanallı Deneyim

XCO'19'u görselleştirme deneyimi

Canan Soysal – Yolcusuna Zaman Kazandıran Havalimanı: İstanbul Sabiha Gökçen

Özgür Şahin – Dijitalleşen Dünyada B2B Müşteri Deneyimi ve İletişimi

Dr. Bilgen Dölek – Sağlıkta Dijital Dönüşüm ile Hastalar için Fayda Yaratmak

Mert Tuna Yılmaz – Queer Bir Deneyim Mümkün Mü?

Bülent Konca ve Duygu Beşbıçak – Kokunun İzinden Söyleşisi

Özgür Yeşilyurt – Mutlu Çalışanlar Mutlu Müşteriler Yaratır!

Vijay Jaswal – Dijital Dünya için Müşteri Deneyimi

Hikmet Şen – Mobil Jenerasyon için Deneyim Tasarlamak

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
Haberler
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
İrem Alimoğlu
31 Ekim 2025
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Haberler
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Sena Tufan
3 hafta önce
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Haberler
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Sena Tufan
29 Ekim 2025
OpenAI ve AWS’den üretken yapay zekayı yeniden tanımlayacak stratejik iş birliği
Haberler
OpenAI ve AWS’den üretken yapay zekayı yeniden tanımlayacak stratejik iş birliği
İrem Alimoğlu
4 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.