XCO’19: bomontiada bir kez daha “Deneyim Adası”na dönüşüyor
Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla düzenlenecek olan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’19 “Deneyimde İnovasyon” temasıyla 28 Mayıs Salı günü Yapı Kredi bomontiada’da gerçekleşecek. bomontiada’da bir kez daha “deneyim adası”na dönüşecek.
Bütünleşik pazarlamanın lider dergisi Marketing Türkiye “deneyim” i düzenlediği Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi XCO ile taçlandırıyor. İlki Salt Galata’da, ikincisi Kemer Country’de düzenlenen zirve geçen yıl bomontiada’yı deneyim üstüne dönüştürmüştü. XCO bu yıl 28 Mayıs Salı günü bomontiada’da daha da güçlü bir içerikle, gündem yaratan sunumlarla zengin bir konferans deneyimi yaşatılacak. “Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Servis Tasarımı” konularında vizyon yaratma hedefiyle yola çıkan ve Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyan zirve, iş dünyasını gerçek hayatla “müşteri deneyim” olgusu etrafında bir araya getirmeyi amaçlıyor.
“Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Servis Tasarımı” konularında vizyon yaratmak amacıyla gerçekleştirilen Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi XCO’da bu yıl farklı kuşakların finans ve yatırım alışkanlıklarından, değişen bankacılık servisi ve kamu hizmeti deneyimine, sağlık deneyiminden shopper marketing’e kadar pek çok konu ele alınacak. Deneyim tasarımının en önemli konularından olan mükemmel e-ticaret deneyimi, insanlaşan markalar, değişen tüketici beklentileri de zirvede pazarlama profesyonelleri tarafından katılımcılarla paylaşılacak.
Ayrıntılı Bilgi: 0 (212) 211 11 12