24 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
XCO'21 güçlü destekçileriyle 6 Ekim'de Hilton Bomonti'de...
Haberler

XCO’21 güçlü destekçileriyle 6 Ekim’de Hilton Bomonti’de…

Marketing Türkiye
1 Ekim 2021
2 dk okuma

Bu yıl Ana Destekçisi Yapı Kredi olan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’21 altı başlık altında deneyim dünyasındaki son gelişmeleri sahnesine taşıyacak. Türkiye’de UX, CX ve EX kavramlarına odaklanan ilk ve tek etkinlik olan XCO’21’in sonunda ise “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” A.L.F.A. Awards Ödül Töreni ile “Customer Brands” olarak ödüllerine kavuşacak.

Pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlardaki en güncel gelişmeleri dikey etkinliklerle sektörle buluşturan Marketing Türkiye’nin Deliotte Türkiye ile birlikte gerçekleştirdiği Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’21, 6 Ekim Çarşamba günü deneyim tasarımın en başarılı markalarını bir araya getirecek.

Deneyim odağında tüketici beklentilerine dair yanıtsız kalan pek çok soruya yanıt bulmak amacıyla tasarlanan zirve bir yıl aranın ardından yeniden fiziki bir buluşmayla, Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşecek. Etkinlik katılımcılarına ufuk açan sunumların yanı sıra deneyim dolu bir gün de vadediyor…  

Koku Atölyesi zirveye damga vuracak

 “Koku Atölyesi” gibi sürpriz deneyimlerin yer alacağı zirve katılımcılara eşsiz anlar yaşatılacak. MG International Fragrance Company Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’21’de “Koku Atölyesi” etkinliğiyle yer alırken Kahve Dünyası lezzetli kahvelerini deneyimletecek. Bu sayede katılımcılar hem parfümörler eşliğinde koku dünyasında keyifli bir yolculuğa çıkarak kendi eşsiz parfümlerini yaratacak hem de lezzetli kahve kokuları eşliğinde yeni tatlar keşfedecek.

XCO’21’in Ana Destekçisi Yapı Kredi

Bu yıl zirvenin Ana Destekçisi Yapı Kredi olurken Küresel Deneyim Destekçisi Havas CX İstanbul olacak. Deneyim tasarımı alanındaki en güncel gelimlerin konuşulacağı zirvenin diğer destekçileri ise şöyle sıralanıyor: Turkcell, Shell, Vestel, MediaMarkt, Domino’s, İyzico, SabancıDx, Menarini, Kahve Dünyası, Pozitera, Bir Adım Sağlık, Teleperformance MG International Fragrance Company ve Playable Factory. Karnaval Medya Grubu, Bundle ve Sistem9 ise XCO’21’in medya destekçileri arasında yer alıyor.

XCO’21: Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi

deneyim tasarımı

Etkinliğe kayıt yaptırmak için TIKLAYIN.

deneyim tasarımı featured xco
1 Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
2 Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
3 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
4 adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
5 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Güncel Haberler
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
İş dünyasında haftanın atamaları (18-24 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (18-24 Ekim)
Fransa’da TotalEnergies’e "greenwashing" cezası
Fransa’da TotalEnergies’e “greenwashing” cezası
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (16-22 Ağustos)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (16-22 Ağustos)
Nafizcan Önder
22 Ağustos 2025
Apple Watch'un "karbon nötr" iddiası Almanya’da "yeşil aklama" sayıldı
Haberler
Apple Watch’un “karbon nötr” iddiası Almanya’da “yeşil aklama” sayıldı
Nafizcan Önder
28 Ağustos 2025
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
Haberler
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
İrem Alimoğlu
17 Eylül 2025
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Haberler
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Marketing Türkiye
12 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.