XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi 10’uncu yılında “Pazarlama Tüneli”nden geçecek!
Deneyim ve deneyim tasarımı son yıllarda pazarlama evreninin dilinden düşmüyor olsa da geleceğe bakma vizyonuyla Marketing Türkiye tam 10 sene öncesinde XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’ni hayata geçirmiş sektör profesyonellerini bir araya getirmişti. Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde tasarlanan ve Türkiye’de deneyim tasarımını odağına alan ilk ve en kapsamlı etkinlik olan XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi 10’uncu yılında yine yarını görme vizyonuyla gerçekleşecek.
11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleştirilecek olan XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi global trendleri deneyimin usta isimlerinin yorumlarıyla sahnesine taşıyacak. Zirve katılımcıları yola kitabın bildiğimiz yerinden, bilmediğimiz yeni yöntemlerle çıkacak. Yolda giderken de hep birlikte öğrenecek.
Zirvenin hemen ardından gerçekleşecek olan ALFA Awards ödül töreninde ise “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” “Customer Brand” unvanını alarak ödüllerine kavuşacak…
5 ana bölümden oluşacak
Zirvede küresel ölçekte yükselen pazarlama disiplini olan “deneyimin” görece yeni ve bilinmez konularda öne çıkan başlıkları farklı perspektiflerden ele alınacak.
XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi’nde, dün iyi bildiğimiz “Pazarlama Tüneli” kavramı bu kez ilk bakışta göz korkutucu olabilecek yeni yetkinliklerin ve gelişmelerin gerekliliğini ortaya koyacak. Zirve “Pazarlama Tüneli”nin de aşamalarını temsil eden 5 ana bölümden oluşacak:
- Farkındalık (Awareness),
- İlgi (Interest),
- Arzu (Desire).
- Hareket (Action)
- Sadakat ve Marka Elçiliği (Loyalty and Advocacy)
10. yılında XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nde teknoloji paydasından pazarlama süreçlerine kadar hangi sektör olursa olsun teknolojiyle kesişme noktasına ve çalışan deneyiminden bir işletmedeki tüm fonksiyonlara kadar bütüncül bir bakış açısıyla deneyimi sahnesine taşıyacak.
“Customer Brand”ler ödüllerine kavuşacak…
2014 yılından beri “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın belirlendiği ALFA Awards’da “Customer Brand” seçilen markalar XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından gerçekleştirilecek törenle ödüllerine kavuşacak. ALFA Awards’ta bu yıl müşterileriyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markalar 60’ın üstünde kategoride ödüllendirilecek. Akaryakıttan beyaz eşyaya, dijital yayın platformlarından e-ticaret sitelerine, fast food’dan giyim sektörüne kadar pek çok kategorinin “en”leri halk jürisi tarafından belirlenecek…