WPP Kapsayıcılık Konseyi’nin yeni üyesi Demet İkiler oldu

WPP Türkiye Ülke Başkanı ve GroupM EMEA CEO’su Demet İkiler, bu görevlerinin yanı sıra WPP’nin kapsayıcılık, çok seslilik ve ırkçılık karşıtlığı amaçlarıyla oluşturduğu Kapsayıcılık Konseyi’nin üyeliğine getirildi. WPP bünyesinde oluşturulan WPP Kapsayıcılık Konseyi, WPP CEO’su Mark Read’e ve WPP Yürütme Kurulu’na danışmanlık yapacak.

“Dünyada pozitif değişime katalizör olabilmek benim için çok önemli”

WPP’nin kapsayıcılık alanında bir konsey oluşturmasından ve bu konseye seçilmekten dolayı gurur duyduğunu belirten Demet İkiler;WPP’yi çalışanlarımız için daha kapsayıcı bir yer haline getirmek, çeşitlilik ve kapsayıcılık konusunda zamanımı, enerjimi, birikimimi paylaşmak ve çevremizde, dünyada pozitif değişime katalizör olabilmek benim için çok önemli. Ben çalışma yaşamında demokrasi, herkesin hak ve özgürlükler anlamında sonuçlarda da eşit olması, ayrımcılığın her türüne karşı, sürdürülebilirliği yönetim yaklaşımı olarak kabul eden yeni bir dünya düzeni hayal ediyorum. Bu sadece şu dönemde yapılacak en doğru şeylerden biri değil, aynı zamanda şirketimizin gelecekteki başarısı için hayati öneme sahip. Ben de bu görevimi hem Türkiye’de hem de EMEA bölgesinde eksiksiz şekilde yerine getirip ilerlemeye katkı sağlamayı hedefliyorum.” dedi.

Demet İkiler’in konsey üyesi olarak görevleri ise;

  • Az temsil edilen gruplara WPP’nin en üst düzeylerinde de söz hakkı vermek,
  • Sistematik olarak daha kapsayıcı ve çok sesli bir işyeri oluşturacak program, politika ve girişim önerilerinde bulunmak,
  • Liderliğin aktarımı konusunda görüş sağlamak,
  • İlerlemenin önündeki engelleri kaldırmak,
  • Az temsil edilen yetenekler için istek uyandıran hedeflerin belirlenmesine yardımcı olmak, farkındalık programları oluşturmak
  • İlerlemenin takip edilmesine ve iletilmesine destek olmak olacak.

Konsey özellikle, WPP’nin işe alma, gelişim, ödüller ve kapsayıcı bir çalışan deneyimi oluşturmaya yoğunlaşan küresel kapsayıcılık stratejisinin ilerlemesini takip edecek. Bunun yanında, WPP’nin ürettiği tüm yaratıcı çalışmaların kapsayıcı, kültürel yönden duyarlı ve zararlı basmakalıp düşüncelerden arındırılmasını sağlamak için bir çeşitlilik inceleme paneli kuracak. Kapsayıcılık Konseyi, aynı zamanda Siyahi çalışanların çıkar ve fırsatlarını yükseltmeye yoğunlaşan Kuzey Amerika çalışma grubundan da girdiler alacak.

İLGİLİ HABERLER