3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
WPP Kapsayıcılık Konseyi’nin yeni üyesi Demet İkiler oldu
Haberler

WPP Kapsayıcılık Konseyi’nin yeni üyesi Demet İkiler oldu

Nafizcan Önder
10 Ağustos 2020
2 dk okuma

WPP Türkiye Ülke Başkanı ve GroupM EMEA CEO’su Demet İkiler, bu görevlerinin yanı sıra WPP’nin kapsayıcılık, çok seslilik ve ırkçılık karşıtlığı amaçlarıyla oluşturduğu Kapsayıcılık Konseyi’nin üyeliğine getirildi. WPP bünyesinde oluşturulan WPP Kapsayıcılık Konseyi, WPP CEO’su Mark Read’e ve WPP Yürütme Kurulu’na danışmanlık yapacak.

“Dünyada pozitif değişime katalizör olabilmek benim için çok önemli”

WPP’nin kapsayıcılık alanında bir konsey oluşturmasından ve bu konseye seçilmekten dolayı gurur duyduğunu belirten Demet İkiler; “WPP’yi çalışanlarımız için daha kapsayıcı bir yer haline getirmek, çeşitlilik ve kapsayıcılık konusunda zamanımı, enerjimi, birikimimi paylaşmak ve çevremizde, dünyada pozitif değişime katalizör olabilmek benim için çok önemli. Ben çalışma yaşamında demokrasi, herkesin hak ve özgürlükler anlamında sonuçlarda da eşit olması, ayrımcılığın her türüne karşı, sürdürülebilirliği yönetim yaklaşımı olarak kabul eden yeni bir dünya düzeni hayal ediyorum. Bu sadece şu dönemde yapılacak en doğru şeylerden biri değil, aynı zamanda şirketimizin gelecekteki başarısı için hayati öneme sahip. Ben de bu görevimi hem Türkiye’de hem de EMEA bölgesinde eksiksiz şekilde yerine getirip ilerlemeye katkı sağlamayı hedefliyorum.” dedi.

Demet İkiler’in konsey üyesi olarak görevleri ise;

  • Az temsil edilen gruplara WPP’nin en üst düzeylerinde de söz hakkı vermek,
  • Sistematik olarak daha kapsayıcı ve çok sesli bir işyeri oluşturacak program, politika ve girişim önerilerinde bulunmak,
  • Liderliğin aktarımı konusunda görüş sağlamak,
  • İlerlemenin önündeki engelleri kaldırmak,
  • Az temsil edilen yetenekler için istek uyandıran hedeflerin belirlenmesine yardımcı olmak, farkındalık programları oluşturmak
  • İlerlemenin takip edilmesine ve iletilmesine destek olmak olacak.

Konsey özellikle, WPP’nin işe alma, gelişim, ödüller ve kapsayıcı bir çalışan deneyimi oluşturmaya yoğunlaşan küresel kapsayıcılık stratejisinin ilerlemesini takip edecek. Bunun yanında, WPP’nin ürettiği tüm yaratıcı çalışmaların kapsayıcı, kültürel yönden duyarlı ve zararlı basmakalıp düşüncelerden arındırılmasını sağlamak için bir çeşitlilik inceleme paneli kuracak. Kapsayıcılık Konseyi, aynı zamanda Siyahi çalışanların çıkar ve fırsatlarını yükseltmeye yoğunlaşan Kuzey Amerika çalışma grubundan da girdiler alacak.

demet ikiler WPP WPP Kapsayıcılık Konseyi WPP Türkiye
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Nafizcan Önder
10 saat önce
"Çocuk kozmetik markaları"nın sayısı artıyor. Sektörün yenisi: Yes Day
Haberler
“Çocuk kozmetik markaları”nın sayısı artıyor. Sektörün yenisi: Yes Day
Sena Tufan
23 Eylül 2025
Sağlık çalışanları güvende değil! Şiddet vakaları 122 bini aştı!
Haberler
Sağlık çalışanları güvende değil! Şiddet vakaları 122 bini aştı!
Marketing Türkiye
1 Ekim 2025
Her 2 okurdan 1’i kitabını amazon.com.tr’den alıyor
Haberler
Her 2 okurdan 1’i kitabını amazon.com.tr’den alıyor
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.